Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Hvordan står det til med svima?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meh. La oss snakke om noe morsommere.

:sno: Hvor morsomt det er kan sikkert diskuteres, men barnehagen jeg gikk forbi mens det snødde som verst tidligere var hvertfall lykkelige :ler: Jeg gikk også forbi innom den lokalebokhandelen, det får jo fort følger... Baksideteksten begynte Da alle arabiske jenter sto i kø og ventet på at Gud skulle dele ut genet som gjør alle desperate etter å gifte seg, må jeg ha vært et annet sted, trolig oppslukt av en bok. Det var noe som appellerte til meg der... :plystre: (At jeg har tre bøker på vei fra Tanum er jo fullstendig irrelevant. Den bittelille smellen jeg gikk på i relasjon til høstsalget hos La Redoute er heller ikke noe å snakke om. Jeg trenger jo et utsvinget vinrødt skjørt.)

Dessuten har jeg oppdaget en nettradiostasjon som bare spiller musikalsanger :danser: Akkurat nå spiller de I won't say I'm in love - signatursangen til Disney's kanskje tøffeste og mest undervurderte heltinne (og som de heldigvis ikke har prøvd å prinsessifisere) - Megara fra Hecules. Jeg hadde et sitat fra henne på russekortet mitt :fnise: 

Skrevet

Så den jeg også, men 60 episoder hadde jeg ikke fått med meg det var. Da har jeg noe å se på en stund...

Skrevet

Tror jeg venter på dvd-boksen *gammeldags* Eller gjenleser biografien jeg har, det tar litt kortere tid :ler: 

Skrevet

Musikal-radiostasjonen spilte Hugh Jackmans versjon av Bring him home - kan de virkelig være bekjent av å velge substandard-versjoner? :jolie: Knut Anders Sørum gjør den mye bedre...

Skrevet

:sno:

Filler'ns vær! :kjefte:

Hjalp paps med snømåking da vi kom hjem til mine foreldre sent i går kveld, og måtte grave frem bilen i formidddag før jeg dro hjem. Vel hjemme var det bare å gå i gang med en halvfrossen brøytekant (tung og steinhard), før jeg endelig var trygt hjemme. Og kort tid senere innser at det hersens været har ført til strømstans på jobb i løpet av natten, og dermed måtte jeg bare komme meg avsted igjen. :sukk: Men nå er sofaen inntatt, det er fyr på peisen og jeg har ikke tenkt å forlate sofaen før jeg skal lande i senga.

Skrevet

Jeg har sagt det før (stort sett hver gang det snør): Blokk. Vaktmestertjenester :nigo: 

Skrevet

Gullet deles ut på Lerkendal :danser::ball: Og støtteapparatet er fullt av folk jeg husker som spillere - kontinuitet, som Eggen alltid messet om...

Skrevet
14 timer siden, Daria skrev:

Jeg har sagt det før (stort sett hver gang det snør): Blokk. Vaktmestertjenester :nigo: 

Eller leieboer hos en husvert som sørger for brøyting. :nigo:  

12 timer siden, Daria skrev:

Gullet deles ut på Lerkendal :danser::ball: Og støtteapparatet er fullt av folk jeg husker som spillere - kontinuitet, som Eggen alltid messet om...

:hoppendeglad::ball: 

Skrevet

Hillary stemmer akkurat nå, ser jeg live på tv4. Bill også, vi får vel anta at han er trofast i denne sammenhengen...

Skrevet

Vendela Kirsebom, Linn Ullmann, Knut Reiersrud og Bjarte Hjelmeland. Norsk tv vet å finne interessante USA.eksperter i anledning valget... Og selvfølgelig har både tv2 og nrk folk på plass på Lista - siden mange der er kjent for å være opptatt av amerikansk kultur oh biler og sånt er det jo kjempeinteressant at de danser squaredance på valgvake,,,

Skrevet

Valgvaken til Hillary Clinton finner sted i en sal med glasstak. Hallo, symbolisme...

Skrevet

-Hvordan synes du Trump er som rollemodell?

*intervjuobjektet knekker sammen i latter*

-Den var morsom...

Skrevet

-Folk som mener det ene, mener ikke det andre.

Nei, da så...

Egentlig burde man vel finne senga, det kommer uansett ikke noe resultat med det første.

Skrevet

:romeo: A whole new world :romeo:

:daane:

Skrevet

Jeg kom tuslende ut i stua, skrudde på tven og ko med et spontant og vantro Å faen! Dette er Brexit igjen - jeg visste jo at det kunne skje, men jeg hadde ingen tro på at det faktisk ville det... Han får nok ikke gjennomført mange av de villeste tingene han har sagt - tross alt er selv ikke USAs president eneveldig despot, men har et senat og en gjeng rådgivere å forholde seg til - men bare det at et flertall av folket ville ha ham er ganske skremmende.

Skrevet

Og republikanerne hadde fått flertall både i senatet og representantenes hus også, ja. Bare velstand over hele linja, altså. Gode tider for satirikere og politiske kommentatorer, ikke like stas å være kvinne, muslim eller mexicaner. Eller bare et hvilket som helst menneske med håp om en bedre verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...