Sauen Shaun Skrevet 7. oktober 2010 #1441 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det tror jeg på... At de har mye felles privat trenger ikke bety at de har et strålende grunnlag for et felles show *står over* Foretrekker Lars uten Trine... Da vil jeg heller bruke penger på Raske menn på Edderkoppen. De VET man hører sammen på scenen. Nei takk! Da vil jeg heller ha Lars og Trine... Det så jo overhodet ikke absurd med "gammelt" kropsspråk når de var uten sminke og kostymer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. oktober 2010 #1442 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg vil ha alle mannfolka jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. oktober 2010 #1443 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det så jo overhodet ikke absurd med "gammelt" kropsspråk når de var uten sminke og kostymer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. oktober 2010 #1444 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ny DVD er satt inn til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. oktober 2010 #1445 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det kan jo sikkert la seg ordne. Jeg orker ikke så mye planlegging nå før over helgen.... må skaffe meg full oversikt over høsten først. Planlegging blir litt nedprioritert mens huset er fullt av folk. Men nå reiser "samboer" for godt på fredag, weekend-gjester rykker inn og fra søndag er jeg alene igjen. Jeg og "sambo" snakket litt om det i går og vi var skjønt enige om at det hadde vært fine 3 uker, men det skulle bli godt å få være alene igjen. Raske menn begynner ikke før 21.30 noen kveld...... resten av planleggingen foregår på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #1446 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jan Thomas som "festlig" motepoliti Lurer på om de som ubedt ble kritisert syntes det var like morsomt? Jeg ville ikke satt pris på det - og det ville han nok fått høre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. oktober 2010 #1447 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja, det der syns jeg faktisk er å gå lang over streken. Virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 8. oktober 2010 #1448 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Og jeg som var så naiv at jeg trodde (håpet) det var avklart på forhånd. Endret 8. oktober 2010 av Potet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 8. oktober 2010 #1449 Del Skrevet 8. oktober 2010 Og jeg synes egentlig det var litt festlig jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #1450 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Intrykket mitt av Jenny Jensen har så langt ikke blitt noe bedre av Maestro... Endret 10. oktober 2010 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 10. oktober 2010 #1451 Del Skrevet 10. oktober 2010 I følge mams virker JJ veldig sjuskete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. oktober 2010 #1452 Del Skrevet 10. oktober 2010 Og samboer syns hun rett og slett er fryktelig slitsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #1453 Del Skrevet 10. oktober 2010 "Slitsom" var en nærliggende tanke her også, sammen med noen mindre flatterende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. oktober 2010 #1454 Del Skrevet 10. oktober 2010 Men "Maestro" er hysterisk morsomt for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #1455 Del Skrevet 10. oktober 2010 Johannes Joner var jo imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. oktober 2010 #1456 Del Skrevet 10. oktober 2010 I følge mams virker JJ veldig sjuskete Enig med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #1457 Del Skrevet 11. oktober 2010 Tine får kjeft for å tilby søt skolemelk. Det mangler et viktig poeng i denne artikkelen -det er faktisk foreldrene som bestemmer hvilken melk barna skal ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 11. oktober 2010 #1458 Del Skrevet 11. oktober 2010 Du er inne på noe der... I tillegg er det faktisk opp til skolen hvilke produkter som tilbys (mange foreldre gir nok etter for gruppepress...). Der min kjære jobber tilbys ikke annet enn helt vanlig melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. oktober 2010 #1459 Del Skrevet 11. oktober 2010 Tine får kjeft for å tilby søt skolemelk. Det mangler et viktig poeng i denne artikkelen -det er faktisk foreldrene som bestemmer hvilken melk barna skal ha... Ja, helt enig! Det er mange i Smulens klasse som får sjokomek og han kunne godt tenkt seg det han også selvfølgelig. Men han vet det ikke nytter å mase.. dessuten er det ekstra stas når mamma lager kakao eller sjokolademelk hjemme en gang i blant. Vi har aldri vært med i skolemelkordningen og sender med ungene vann, noen ganger på fredager får de med seg saft. Brus har aldri hørt om noen som har med seg.. ) Ingen av ungene tålte melk da de var mindre, derfor synes de ikke det er godt å drikke nå heller. Ikke 'bar' i alle fall. Men sjokomelk hver dag får de ikke! Kumelk er for kalver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 11. oktober 2010 #1460 Del Skrevet 11. oktober 2010 Tine får kjeft for å tilby søt skolemelk. Det mangler et viktig poeng i denne artikkelen -det er faktisk foreldrene som bestemmer hvilken melk barna skal ha... Haha, ja, er det ikke rart dette med ansvarsfraskrivelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå