Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Det tror jeg på... At de har mye felles privat trenger ikke bety at de har et strålende grunnlag for et felles show *står over*

Foretrekker Lars uten Trine... :fnise:

Da vil jeg heller bruke penger på Raske menn på Edderkoppen. De VET man hører sammen på scenen. :nigo:

Nei takk! Da vil jeg heller ha Lars og Trine...

Det så jo overhodet ikke absurd med "gammelt" kropsspråk når de var uten sminke og kostymer... :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo sikkert la seg ordne.

Jeg orker ikke så mye planlegging nå før over helgen.... må skaffe meg full oversikt over høsten først. Planlegging blir litt nedprioritert mens huset er fullt av folk. Men nå reiser "samboer" for godt på fredag, weekend-gjester rykker inn og fra søndag er jeg alene igjen.

Jeg og "sambo" snakket litt om det i går og vi var skjønt enige om at det hadde vært fine 3 uker, men det skulle bli godt å få være alene igjen. :ler:

Raske menn begynner ikke før 21.30 noen kveld...... resten av planleggingen foregår på PM. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intrykket mitt av Jenny Jensen har så langt ikke blitt noe bedre av Maestro...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Du er inne på noe der... I tillegg er det faktisk opp til skolen hvilke produkter som tilbys (mange foreldre gir nok etter for gruppepress...). Der min kjære jobber tilbys ikke annet enn helt vanlig melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine får kjeft for å tilby søt skolemelk. Det mangler et viktig poeng i denne artikkelen -det er faktisk foreldrene som bestemmer hvilken melk barna skal ha...

Ja, helt enig!

Det er mange i Smulens klasse som får sjokomek og han kunne godt tenkt seg det han også selvfølgelig. Men han vet det ikke nytter å mase.. :ler: dessuten er det ekstra stas når mamma lager kakao eller sjokolademelk hjemme en gang i blant. :Nikke:

Vi har aldri vært med i skolemelkordningen og sender med ungene vann, noen ganger på fredager får de med seg saft. Brus har aldri hørt om noen som har med seg.. :overrasket: )

Ingen av ungene tålte melk da de var mindre, derfor synes de ikke det er godt å drikke nå heller. Ikke 'bar' i alle fall. Men sjokomelk hver dag får de ikke!

Kumelk er for kalver. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine får kjeft for å tilby søt skolemelk. Det mangler et viktig poeng i denne artikkelen -det er faktisk foreldrene som bestemmer hvilken melk barna skal ha...

Haha, ja, er det ikke rart dette med ansvarsfraskrivelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...