Multi Skrevet 2. oktober 2010 #1401 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kjekt med ærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meja Skrevet 2. oktober 2010 #1402 Del Skrevet 2. oktober 2010 God helg håper helga ender godt med 3 poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 3. oktober 2010 #1403 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hola! Ha en strålende søndag, om enn ikke i strålende sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #1404 Del Skrevet 3. oktober 2010 Strålende sol har det nok ikke vært så mye av Men jeg har hatt Lille Ville med foreldre på besøk, så her har det vært full fart og stormende jubel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. oktober 2010 #1405 Del Skrevet 3. oktober 2010 Lille Ville fyller vel dagen med solskinn hun uavhengig av været. Og i kveld: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2010 #1406 Del Skrevet 3. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #1407 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ny utgivelse fra Johan Harstad: - Du har en ny bok ute om noen få uker, kalt «Osv»? - Det er et teaterstykke. Kjempelangt. Det vil vel vare rundt sju timer om det blir satt opp. En blodig affære. Håper det blir satt opp -heldagsteater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. oktober 2010 #1408 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ny utgivelse fra Johan Harstad: Håper det blir satt opp -heldagsteater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #1409 Del Skrevet 4. oktober 2010 I følge programoversikten skal Jan Thomas delta på Nasjonalgalleriet på nrk i kveld, for å snakke om "hvorfor norske kvinner må skjerpe stylingen". Jeg er alltid fascinert over "eksperter" som forteller meg hvorfor jeg må gjøre ting, særlig når det gjelder mitt eget utseende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. oktober 2010 #1410 Del Skrevet 4. oktober 2010 I følge programoversikten skal Jan Thomas delta på Nasjonalgalleriet på nrk i kveld, for å snakke om "hvorfor norske kvinner må skjerpe stylingen". Jeg er alltid fascinert over "eksperter" som forteller meg hvorfor jeg må gjøre ting, særlig når det gjelder mitt eget utseende... Jeg MÅ ingenting.... spesielt ikke av de tingene han sier. Han skulle visst ha så mange gode råd for hvordan store jenter burde kle seg best mulig..... jeg sjekket rådene og de er ikke revolusjonerende nye.... jeg hadde hørt dem alle før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meja Skrevet 4. oktober 2010 #1411 Del Skrevet 4. oktober 2010 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #1412 Del Skrevet 4. oktober 2010 Noe skurrer når en mann som jevnlig kaster terninger over andres antrekk i media påstår at han ikke dømmer noen etter utseende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 4. oktober 2010 #1413 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ha, ha, TRUE, TRUE, Daria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #1414 Del Skrevet 5. oktober 2010 Voss-vannet ikke fra Voss Men dette er da ikke noe nytt -hverken at det ikke tappes på Voss eller at det er samme vannet som i et kommunalt vannverk. Mener det var Norsk attraksjon som hadde en innslag om det en gang i fjor, da var det ingen som reagerte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. oktober 2010 #1415 Del Skrevet 5. oktober 2010 Voss-vannet ikke fra Voss Men dette er da ikke noe nytt -hverken at det ikke tappes på Voss eller at det er samme vannet som i et kommunalt vannverk. Mener det var Norsk attraksjon som hadde en innslag om det en gang i fjor, da var det ingen som reagerte... Eller dette er reaksjonen... du hadde vel ikke forventet RASK reaksjon? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. oktober 2010 #1416 Del Skrevet 5. oktober 2010 Arne Hjeltnes lurte på hva som skulle gjøres med Gjendekjeks, Svolværpostei etc...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #1417 Del Skrevet 5. oktober 2010 Eller dette er reaksjonen... du hadde vel ikke forventet RASK reaksjon? :dåne: Dette er reaksjonen på tv2s "avslørende" dokumentar i går -mattilsynet ser vel ikke på underholdningsprogrammer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. oktober 2010 #1418 Del Skrevet 5. oktober 2010 Arne Hjeltnes lurte på hva som skulle gjøres med Gjendekjeks, Svolværpostei etc...... Og må det være trøndere i trønderfår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. oktober 2010 #1419 Del Skrevet 6. oktober 2010 Og birkebeinere i birkebeinerskinke, vestlendinger i Vestlandslefsa osv osv :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #1420 Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen har lurt meg! Jeg hadde planene klare om å få sett Køntrilåvv på Det Norske Teatret på lørdag, og jeg kan banne på at jeg har sjekket både dato og tidspunkt flere ganger, men plutselig er siste forstilling i morgen. Jeg synes det er dårlig gjort å ikke varsle meg om sånne endringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå