Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Du vet at det er vår når du går av toget på landet og det stinker ditt og møkk og gjødsel. En riktig god morgen og velkommen hit... :hjerte: by :hjerte: 

Gårsdagens visdomsord fra Bill Bailey: Contentment is knowing that you are right. Happiness is knowing that other people are wrong... :nigo::ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forøvrig (jeg føler jo som kjent en viss forpliktelse for å holde bokas lesere oppdatert på det viktigste kongestoffet) er det en stor dag på den andre siden av (den lille) dammen: Dronning Elizabeth fyller 90 :kake: Ganske imponerende å fortsatt være i full jobb i den alderen... Her avbildet med sine yngste etterkommere - og den uunngåelige vesken, trygt(?) plassert hos en lite oldebarn. Herlig detalj :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lapp på skranken da jeg kom tilbake fra lunsj: "Du var ikke her.[...]" Godt å bli gjort oppmerksom på det... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Skravla skrev:

Oppkalt etter bestefar......

De kunne jo gått for Gustav istedet...? Eller Folke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Daria skrev:

Du ofrer deg, så jeg slipper å reise alene?

Selvfølgelig.... jeg skal vel kunne lide meg gjennom (i stillhet selvfølgelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo hvordan du pleier å lide i operaen, så jeg er selvfølgelig dypt takknemlig.

Men når kan man forvente en rolleliste...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Daria skrev:

Jeg vet jo hvordan du pleier å lide i operaen, så jeg er selvfølgelig dypt takknemlig.

Men når kan man forvente en rolleliste...?

Neste år? :vetikke: Du får spørre..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens spørsmål: Hvorfor er det interessant hva Erna Solberg mener om Prince? Hvem bryr seg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag :danser: Tror jeg har lyst på vafler i kveld :sikle: Og kanskje litt påskesjokolade...? I dypet av kjøkkenskuffen lurer fortsatt tre poser Anton Berg-egg - mandelegg, dragé-egg og lakris-mandelegg. Fordelen ved å være mye ute og fly er jo at sjokoladen varer lenger... :ler: 

Å satse på at det skal være noe severdig på tv er kanskje å være litt i overkant optimistisk...? Jaja, man har da bok og en boks full av opptak som burde sees på et tidspunkt. Og youtube - som til tross for at jeg ikke er logget på på jobben anbefaler meg de samme videoene jeg ser mest på hjemme... Jeg er logget på google-kontoen min gjennom chrome (på jobb - hjemme bruker jeg firefox), da, youtube er vel en del av den store google-familien nå. Storebror ser deg (og kjenner alle musikal-dillene dine)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"En hel verden i sorg" - såpass svulstige uttrykk bør kanskje spares til større og mer tragiske hendelser enn en enkelt artists død? jeg sier ikke at Prince ikke var stor, men men det er ikke akkurat en internasjonal tragedie som har rammet menneskeheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke det at jo forresten, rett skal være rett, jeg er litt snerpe. Men når 17-åringene stiller på skolen en helt vanlig dag med så dype utringninger at jeg som hetero dame på 35 sliter litt med hvor jeg skal feste blikket, burde kanskje noen ta en liten prat med dem om passende antrekk til passende anledninger...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Daria skrev:

I kategorien "Ting du ikke vil høre"...

Har fått tak i rørlegger. Så får jeg håpe at de finner løsningen. Jeg aner ikke hvor lekkasjen er og om det har dryppet det siden rørlegger var der for 2 uker siden eller om det kom i går når jeg brukte en del vann og i tillegg kjørte oppvaskmaskin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olavfestdagene melder på fb:

Sitat

Eva Weel Skram kommer til Borggården og holder konsert sammen med tidligere annonserte Tom Jones fredag 5. august. Kvelden får dermed en ny dimensjon da en av landets mest fremadstormende soloartister med flere hits i bagasjen, men likevel i startgropa av karrieren, perfekt utfyller den noe eldre legenden Sir Tom Jones.

"Noe eldre"? Hadde jeg vært Eva Weel Skram hadde jeg blitt dypt fornærmet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...