Daria Skrevet 21. april 2016 Forfatter #13941 Del Skrevet 21. april 2016 Du vet at det er vår når du går av toget på landet og det stinker ditt og møkk og gjødsel. En riktig god morgen og velkommen hit... by Gårsdagens visdomsord fra Bill Bailey: Contentment is knowing that you are right. Happiness is knowing that other people are wrong... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. april 2016 Forfatter #13942 Del Skrevet 21. april 2016 Forøvrig (jeg føler jo som kjent en viss forpliktelse for å holde bokas lesere oppdatert på det viktigste kongestoffet) er det en stor dag på den andre siden av (den lille) dammen: Dronning Elizabeth fyller 90 Ganske imponerende å fortsatt være i full jobb i den alderen... Her avbildet med sine yngste etterkommere - og den uunngåelige vesken, trygt(?) plassert hos en lite oldebarn. Herlig detalj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. april 2016 Forfatter #13943 Del Skrevet 21. april 2016 Lapp på skranken da jeg kom tilbake fra lunsj: "Du var ikke her.[...]" Godt å bli gjort oppmerksom på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. april 2016 Forfatter #13944 Del Skrevet 21. april 2016 Den 19.4.2016 at 21.46, Daria skrev: Vi må jo ikke glemme kveldens rojale hendelse: En liten prins er født i Sverige Det må jo bli en Bertil...? Et av navnene ble ihvertfall Bertil. Lå oss håpe de ikke satser på Hubertus som daglignavnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. april 2016 #13945 Del Skrevet 21. april 2016 Oppkalt etter bestefar...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. april 2016 Forfatter #13946 Del Skrevet 21. april 2016 Det blir årlige turer til Göteborg fra 2018 og fire år framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. april 2016 Forfatter #13947 Del Skrevet 21. april 2016 6 minutter siden, Skravla skrev: Oppkalt etter bestefar...... De kunne jo gått for Gustav istedet...? Eller Folke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. april 2016 #13948 Del Skrevet 21. april 2016 17 minutter siden, Daria skrev: Det blir årlige turer til Göteborg fra 2018 og fire år framover Den er grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. april 2016 Forfatter #13949 Del Skrevet 21. april 2016 Du ofrer deg, så jeg slipper å reise alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. april 2016 #13950 Del Skrevet 21. april 2016 9 minutter siden, Daria skrev: Du ofrer deg, så jeg slipper å reise alene? Selvfølgelig.... jeg skal vel kunne lide meg gjennom (i stillhet selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. april 2016 Forfatter #13951 Del Skrevet 21. april 2016 Jeg vet jo hvordan du pleier å lide i operaen, så jeg er selvfølgelig dypt takknemlig. Men når kan man forvente en rolleliste...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. april 2016 #13952 Del Skrevet 21. april 2016 21 minutter siden, Daria skrev: Jeg vet jo hvordan du pleier å lide i operaen, så jeg er selvfølgelig dypt takknemlig. Men når kan man forvente en rolleliste...? Neste år? Du får spørre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2016 Forfatter #13953 Del Skrevet 22. april 2016 Dagens spørsmål: Hvorfor er det interessant hva Erna Solberg mener om Prince? Hvem bryr seg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2016 Forfatter #13954 Del Skrevet 22. april 2016 Fredag Tror jeg har lyst på vafler i kveld Og kanskje litt påskesjokolade...? I dypet av kjøkkenskuffen lurer fortsatt tre poser Anton Berg-egg - mandelegg, dragé-egg og lakris-mandelegg. Fordelen ved å være mye ute og fly er jo at sjokoladen varer lenger... Å satse på at det skal være noe severdig på tv er kanskje å være litt i overkant optimistisk...? Jaja, man har da bok og en boks full av opptak som burde sees på et tidspunkt. Og youtube - som til tross for at jeg ikke er logget på på jobben anbefaler meg de samme videoene jeg ser mest på hjemme... Jeg er logget på google-kontoen min gjennom chrome (på jobb - hjemme bruker jeg firefox), da, youtube er vel en del av den store google-familien nå. Storebror ser deg (og kjenner alle musikal-dillene dine)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. april 2016 #13955 Del Skrevet 22. april 2016 Her var det dryppelyder på kjøkkenet i dag. Så jeg må få tak i rørlegger etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2016 Forfatter #13956 Del Skrevet 22. april 2016 I kategorien "Ting du ikke vil høre"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2016 Forfatter #13957 Del Skrevet 22. april 2016 "En hel verden i sorg" - såpass svulstige uttrykk bør kanskje spares til større og mer tragiske hendelser enn en enkelt artists død? jeg sier ikke at Prince ikke var stor, men men det er ikke akkurat en internasjonal tragedie som har rammet menneskeheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2016 Forfatter #13958 Del Skrevet 22. april 2016 Det er ikke det at jo forresten, rett skal være rett, jeg er litt snerpe. Men når 17-åringene stiller på skolen en helt vanlig dag med så dype utringninger at jeg som hetero dame på 35 sliter litt med hvor jeg skal feste blikket, burde kanskje noen ta en liten prat med dem om passende antrekk til passende anledninger...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. april 2016 #13959 Del Skrevet 22. april 2016 53 minutter siden, Daria skrev: I kategorien "Ting du ikke vil høre"... Har fått tak i rørlegger. Så får jeg håpe at de finner løsningen. Jeg aner ikke hvor lekkasjen er og om det har dryppet det siden rørlegger var der for 2 uker siden eller om det kom i går når jeg brukte en del vann og i tillegg kjørte oppvaskmaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. april 2016 Forfatter #13960 Del Skrevet 22. april 2016 Olavfestdagene melder på fb: Sitat Eva Weel Skram kommer til Borggården og holder konsert sammen med tidligere annonserte Tom Jones fredag 5. august. Kvelden får dermed en ny dimensjon da en av landets mest fremadstormende soloartister med flere hits i bagasjen, men likevel i startgropa av karrieren, perfekt utfyller den noe eldre legenden Sir Tom Jones. "Noe eldre"? Hadde jeg vært Eva Weel Skram hadde jeg blitt dypt fornærmet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå