Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Daria skrev:

Både blåruss, rødruss og svartruss er observert allerede.  :raudruss: Båruss-smileyen er visst borte...

I vår by finnes det ikke blåruss, kun svart og rød. (Blå er jo best. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nye sko :nigo: Dessuten har jeg en ny Pondus-bok, jeg har sjokolade og med litt innsats har jeg snart en kanne te - og dermed ligger alt til rette for at jeg også skal ha en fin kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått ny leke på jobb - tilgang til Nasjonalbibliotekets arkiv av scannede gamle aviser. Har funnet forlovelsesannonsene til besteforeldrene mine og mye annet gøy (jeg må jo gjøre meg kjent med systemet) - samt et radioprogram min morfar deltok i på 60-tallet. Det er nesten så man får litt gåsehud av å kunne høre stemmen hans så mange år senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf. Høstprogrammet til National er fem nye oppsetninger - tre Ibsen, en Lygre og Reisen til Julestjernen. Litt antiklimaks. Alt som videreføres fra i vår ser jeg jo i vår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det vil helt klart gjøre store utslag. Det som hvertfall ikke kommer til å skje er at jeg fyller opp med andre forestillinger i stedet :riste: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg lurer på hvor mye og hvor godt naboene egentlig hører fra meg - det er jo ikke så voldsomt godt lydisolert her. Når jeg ler høyt over den nye Pondus-boka, for eksempel, eller når jeg står i dusjen og gauler Gi faen! Er betatt! Eg vil elske den mannen i natt!...  :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan love deg at på badet høres det....uavhengig av hvor god isolasjonen ellers er..... Har hørt naboer krangle, synge og ha vorspiel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes også de var ganske opplagte :vetikke:

Årets første Ben&Jerry etter jobb i dag, på solfylt benk på Karl Johan   :essen2: Det vil nok skje igjen - de hadde jo flere nye smaker som må testes :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nytt for dagen:

*Sol om morgenen er en god ting - det gjør alt så meget bedre. :sol: 
*Lange, kompliserte drømmer i natt. Den ene har potensiale til å bli en brukbare ungdomsbok.
*Britisk humor i kveld :hoppe: Bill Bailey - eller var det Ketil Hugaas...? Etter at det under en operaforestilling slo meg hvor mye de likner på hverandre kan jeg ikke lenger la være å få se det...
*Kjellaug har navnedag.
*Når du lukter såpass sterkt av parfyme at selv ikke-allergikere får hoste og lett åndenød er det muligens på tide å trappe ned en smule. Bare et vennlig forslag...
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...