Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 timer siden, Jerle skrev:

Mathilda har hun faktisk lest på skolen, dvs læreren har lest den til de, fortalte hun i går. Og før jeg fikk bestemt noe som helst... Så mottok jeg en tilbudsmail, der jeg fikk Phantom billetter ganske billig. Eller dvs bra billetter på tiende rad til ca 650 kr billetten(i stedenfor på de siste radene til ca kr 500), så da bare klinka jeg til. Så håper jeg at broren min snakker sant om at den er bra og at ungene kommer til å elske den.

Det finnes jo en film, kanskje jeg må sjekke opp om den kan ses før vi reiser.

Så kjekt at det ordnet seg - 10 rad kontra bakerste rad er så verdt å betale litt ekstra for. Mvh hun bortskjemte som egentlig synes alt bak 6. rad er litt langt unna det som skjer på scenen... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp. En i twitter-feeden min har tydeligvis funnet en ny å følge og har brukt den siste timen på retweete ca alt dette mennesket har sagt de siste fem årene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 14.2.2016 at 20.31, Daria skrev:

Så etter bursdagsgave til mamma. Fant hverken det eller sko, men fikk fylt på med svarte strømpebukser og en svart topp.

Bladde litt i gamle innlegg og fant dette. Jeg kan ikke for mitt bare liv huske hva slags svart topp jeg fikk i hus i februar...? :klo: Kanskje den dukker opp når jeg skal vaske klær i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Daria skrev:

Så kjekt at det ordnet seg - 10 rad kontra bakerste rad er så verdt å betale litt ekstra for. Mvh hun bortskjemte som egentlig synes alt bak 6. rad er litt langt unna det som skjer på scenen... :fnise: 

Ja, jeg skjønner hva du mener. :fnise: Vi satt på fjerde rad når vi så Les Mis. Det var akkurat passelig avstand. :hjerte:

Men de billettene tror jeg mannen betalte 1400,- pr stk for( jeg fikk i bursdagsgave), så det ville vært utelukket når vi var 4 stk som skulle se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så Les Mis fra første rad - etter å ha bilde-googlet salen for å forsikre oss om at det var bra plasser :fnise: Har fortrengt hva de kostet, godt å ikke vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg begynner å regne på hvor mye jeg faktisk bruker på kulturelle opplevelser, men så kjenner jeg angsten komme krypende og tenker heller på hvor mye glede (og tårer, gåsehud og latteranfall - og entusiastisk nerding) jeg får for de pengene. Et mye hyggeligere regnestykke :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt sånn jeg er med alle reisene våre. :sjenert: Jeg tør ikke regne på hva jeg bruker på slikt på et år. Men det som er deilig med slikt, er at alt vi da gjør på disse reisene som shopping, teater, musikal osv. Det går bare på feriebudsjettet. Så da trenger jeg ikke tenke på det i hverdagen.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt indre barn gleder seg - og ble litt overrasket over musikken på slutten der :ler: Her er det åpenbart overraskelser på gang...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes jeg så et smule-spor... :fnise:

Det er ikke det at jeg går så mye på teater at det som skjer på scenen begynne å kjennes virkelig eller noe, men jeg holdt på å hilse da jeg gikk på David fra Tenk Om (prins Valemon i videoen over også, forsåvidt) i går - det var jo noe kjent der... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 15.4.2016 at 15.43, Daria skrev:

For feriebudsjettet har jo ingenting med resten av økonomien å gjøre... :fnise: 

Nei heldigvis ikke. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der husket man jammen å sjekke selvangivelsen også - så engasjert i egen økonomi er jeg, sånn apropos feriebudsjett og teaterforbruk og sånt :fnise: Nesten 6000 i pluss, omtrent der jeg pleier å ligge. Men mer bemerkelsesverdig - jeg har betalt så mye på studielånet nå at ved årsskiftet hadde jeg faktisk mer formue enn gjeld :danser: Det var såpass lite om å gjøre at det nok hadde snudd igjen da det nærmet seg lønningsdag i januar, men likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...