Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Vonde å be, som alltid :fnise: 

Det fikk vi forsåvidt også et svar på diskusjonen Skravla og jeg hadde forleden angående om andre produksjoner vil (får lov til å?) gjøre som Det Norske og flytte handlingen "hjem" - Malmö går for New York-versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal forresten på "Den glade enke" i dag. Artig å få med kollegaer (kolleger?) på litt slikt. Spise på kafe Løve først, så klart. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den på fredag og moret meg diskret og ladylike, som alltid. Typisk fornøyelig Oslo Nye-musikal med store dansenumre, glitter og stas. :danser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#denfølelsen Når boka til Daria får merkelappen "Populært!"

Da vet du at det er noe kulturelt på gang... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Daria skrev:

Så den på fredag og moret meg diskret og ladylike, som alltid. Typisk fornøyelig Oslo Nye-musikal med store dansenumre, glitter og stas. :danser: 

Med andre ord så gapskrattet du så hele salen kunne se drøvelen din. :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, hele salen kunne ikke se drøvelen min - jeg satt tross alt på rad 3. Mulig de på scenen fikk et lite glimt innimellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det - han når vel ikke helt opp i konkurransen med en del av sine kollegaer, for å si det pent :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daria skrev:

Så det - han når vel ikke helt opp i konkurransen med en del av sine kollegaer, for å si det pent :fnise: 

Han har litt igjen, men han bør få for forsøket. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var jo trist. Det er da det sikkert ikke er så stas hverken å ha et kjent navn eller å jobbe på samme sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens jobbmessige utfordringer gjennomført og overlevd - nå er det nedtelling til helg :hoppe: To musikaler på to dager, man skal vel takle det også :filer: 

Men jeg lurer litt på hva det egentlig er med Tenk om som treffer meg så voldsomt. Greit nok at jeg er glad i musikaler generelt, den ensemblet der spesielt og i utgangspunktet er ganske lett å glede, at jeg ser teaterstykker både fire og fem ganger og koser meg med det er jo ikke så uvanlig. Tenk om ser jeg i dag for sjette gang på under tre måneder, og har nesten gått og lengtet hele uka, jeg gleder meg sånn - det er litt i overkant selv for meg. Jeg tror det er noe med Oslo-settingen og det at gjenkjennelsesfaktoren er så høy på så mange nivåer - det foregår her og nå og hovedpersonen kunne nesten vært meg, helt ned til den intense, nesten-på-gråten-lykkefølelsen av å flytte tilbake til byen, Lukas som er tenårene mine (hallo, hormoner!), Mari som er det man kanskje så for seg at livet skulle bli, Anne som er alt singellivet er på godt og vondt - det som utspiller seg på den scenen er også en variant av livet mitt. I tillegg til at musikalmagien til opphavsmennene Tom Kitt og Brian Yorkey også gjør sitt, selvfølgelig. Det blir veldig spennende å se den i Malmö og se hva det gjør med den å se den i en annen setting og med ukjente skuespillere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...