Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Daria skrev:

Til helga, kanskje...? Man er tross alt ikke så syndefull at man drikker på en hverdag... :skaal:

Ikke? :plystre:

Men lørdag etter teateret kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en plan :jepp:

-Vi skal gjøre det så bra vi bare kan, det er vår strategi. Godt tenkt gutter, ikke gjør det mer avansert enn dere må... :fnise:

Skrevet

Er jo ferdig før halv åtte neste helg, så da har vi hele kvelden på oss. 

Skrevet

Du er klar for en helaften? :ler: *ser over lageret av musikal-dvder og sjokolade, og tror jeg har nok av begge deler*

Skrevet
7 minutter siden, Daria skrev:

Du er klar for en helaften? :ler: *ser over lageret av musikal-dvder og sjokolade, og tror jeg har nok av begge deler*

Altså jeg regnet liksom med at det ikke bare ble en slurk bailies i gangen og så rett hjem... :ler: 

Skrevet

Tenkte vi kunne ta det på teatret - jeg tar med en liten flaske i veska :ler:

Skrevet
6 minutter siden, Daria skrev:

Tenkte vi kunne ta det på teatret - jeg tar med en liten flaske i veska :ler:

Det er jo piknik.....

Skrevet

Jeg aner en overlegen seier...

Skrevet

Hvorfor har hun en unge på fanget? Er det ikke litt over leggetid...? De bare måtte benytte anledningen til å vise hele landet at de har klart å formere seg?

Skrevet

Da fikk vi hvertfall en vinner vi kan være bekjente av. Men hun kan godt bruke de neste månedene til å øve litt diksjon - det er ikke så lett å høre om hun synger frozen water eller fries to order...

Skrevet

Nei, altså, når klokka har passert halv tolv er det kanskje på tide å komme seg ut av pysjen...

Skrevet

Da fikk endelig Leo sin Oscar, til glede for alle oss fjortiser som mente han ble skammelig forbigått i 1998...

Skrevet
Den 9.7.2015 at 9.59, Daria skrev:

Dessuten hadde jeg et :idesmil:-øyeblikk i går vedrørende en veske som trenger ny skulderrem, så planen er å ta en tur på panduro i dag og se om det lar seg gjøre i praksis.

Ikke at jeg er treg eller noe, men skulderremmen ble fullført i vinterferien :plystre: 

Skrevet

Oscar-kjolen til Kate Winslet er det endelige beviset - selv ikke den smukke kler alt... Min beste teori er at hun var lei av alle You'd even look good in a bin liner-kommentarene og ville motbevise det.

Skrevet
1 time siden, Skravla skrev:

Bedre sent enn aldri..... :fnise:

Er det meg eller Leo du snakker om...? :fnise: 

Skrevet
5 minutter siden, Daria skrev:

Er det meg eller Leo du snakker om...? :fnise:

Fri tolkning mulig.....

Skrevet

Her tolkes selvfølgelig alt til min fordel, som vanlig :nigo: 

Skrevet (endret)

Leser på twitter at Josefin Nilsson er død. Av de dødsfallene som kommer så uventet at man ikke tror det helt med det samme.

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...