Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Daria skrev:

Til helga, kanskje...? Man er tross alt ikke så syndefull at man drikker på en hverdag... :skaal:

Ikke? :plystre:

 

Men lørdag etter teateret kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en plan :jepp:

 

-Vi skal gjøre det så bra vi bare kan, det er vår strategi. Godt tenkt gutter, ikke gjør det mer avansert enn dere må... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar for en helaften? :ler: *ser over lageret av musikal-dvder og sjokolade, og tror jeg har nok av begge deler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Daria skrev:

Du er klar for en helaften? :ler: *ser over lageret av musikal-dvder og sjokolade, og tror jeg har nok av begge deler*

Altså jeg regnet liksom med at det ikke bare ble en slurk bailies i gangen og så rett hjem... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Daria skrev:

Tenkte vi kunne ta det på teatret - jeg tar med en liten flaske i veska :ler:

Det er jo piknik.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har hun en unge på fanget? Er det ikke litt over leggetid...? De bare måtte benytte anledningen til å vise hele landet at de har klart å formere seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi hvertfall en vinner vi kan være bekjente av. Men hun kan godt bruke de neste månedene til å øve litt diksjon - det er ikke så lett å høre om hun synger frozen water eller fries to order...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk endelig Leo sin Oscar, til glede for alle oss fjortiser som mente han ble skammelig forbigått i 1998...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 9.7.2015 at 9.59, Daria skrev:

Dessuten hadde jeg et :idesmil:-øyeblikk i går vedrørende en veske som trenger ny skulderrem, så planen er å ta en tur på panduro i dag og se om det lar seg gjøre i praksis.

Ikke at jeg er treg eller noe, men skulderremmen ble fullført i vinterferien :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Leser på twitter at Josefin Nilsson er død. Av de dødsfallene som kommer så uventet at man ikke tror det helt med det samme.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...