Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Og der hadde man visst bestilt et par bøker, gitt... Bokklubben lokket jo med en gratis bok, så da var det jo fort gjort å løse ut det man hadde av bonuskroner og slenge med en til. Totalt måtte jeg ut med fire kroner, det må vel være godkjent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Daria skrev:

Og der hadde man visst bestilt et par bøker, gitt... Bokklubben lokket jo med en gratis bok, så da var det jo fort gjort å løse ut det man hadde av bonuskroner og slenge med en til. Totalt måtte jeg ut med fire kroner, det må vel være godkjent...

Gosjameg, det må jo nesten ha veltet budsjettet ditt! :fnise: 

Har billetter til Den glade enke sammen med kolleger. Kjekt å møtes litt utenfor kontoret, også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dokumentar om Palme-mordet - det var enda mer kaos og manglende informasjon hos svt enn det var i nrk da kong Olav døde. CNN og BBC meldte om drapet lenge før svenske medier sa noe som  helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie er aldri feil :nigo:

Dagens spørsmål:

1)Hvorfor er det alltid en nabo som bedriver oppussing når jeg har ferie og er hjemme på dagtid? Et mulig svar på det er selvfølgelig at det alltid er noen som har et oppussingsprosjekt på gang. Jeg er overbevist om at samtlige leiligheter i gården har blitt totalrenovert siden jeg flyttet tilbake for fem og et halvt år siden. Bortsett fra min, da - jeg liker de originale 50-tallsskapene, kokskaminen og det rutete badegulvet. Dessuten er oppussing dyrt og tidkrevende - if it aint't broke...

2)Hvor mye kan man egentlig glede seg når man skal se samme musikal på fjerde gang på seks uker...?

3)Burde ikke jeg snart dra meg opp av sofaen og sette i gang med noe nyttig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg! Noe sier meg at det blir et litt annet klientell i konserthuset i kveld enn de jeg vanligvis treffer der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Kos deg! Noe sier meg at det blir et litt annet klientell i konserthuset i kveld enn de jeg vanligvis treffer der :fnise:

Noget. Blir nok en veldig annen opplevelse for den jevne "Dream Theater"-fansen også:

"The London Palladium is a heritage listed theatre in the iconic West End of London with a capacity of over 2000. When you consider the obvious influence that musical theatre has had on the compositional style of The Astonishing then the location makes a lot of sense.

(...)

Shortly after doors opened the venue was buzzing with legions of black shirt wearing Dream Theater fans. In all my years of concert going it would be fair to say that I’ve never felt the sense of anticipation at a gig like the one could be felt around the venue on this night. There was certainly a musical theatre flavour to proceedings from the very start – Tour Programmes were available, the venue was 100% allocated seating, and a ban on cell phones and cameras was enforced."

http://amnplify.com.au/cpt_reviews/dream-theater-the-astonishing-live-london-18022016/

Dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensynsglede :strix: Man ler, man gråter, man morer seg over alle nye små detaljer og endringer - og nynner hele veien hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sikkert vanskelig igjen, men altså - MGP sendes også tegnspråktolket. En musikk-konkurranse. Tilrettelagt for døve. Her ligger det mange dårlige vitser og vaker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er strengt tatt ikke bare totaldøve som trenger tegntolking. Noen hører kanskje musikken og trenger hjelp med teksten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, loffen skrev:

Ser på MGP.

Hjelpes... :daane: 

Glad vi ikke sender programledere og programstart til Stockholm i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble sittende fast på¨melfest på svt - skjønte på twitter at det har vært mye forhåndssnakk om kveldens pauseinnslag og måtte få det i meg. Kjente svenske sanger som Til Ôsterland vil jag fara og Jag vet en deilig rosa samt en dose nasjonalsang framført på hebraisk, arabisk, samisk og svensk - jeg fikk gåsehud, en del SD-folk og andre nasjonalister fikk vel vondt både her og der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sangen går vel et par hakk for høyt for henne - tenk hvor mye mer trøkk hun kunne fått (og hvor mye renere hun kunne sunget) hvis de hadde lagt den litt ned. Dessuten lurer jeg på hvilken Andrew Lloyd Webber-musikal den er forkastet fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...