Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han må jo snart være vant til stående applaus nå? 

Skulle jo tro det, men det er synd hvis han blir for blasert og slutter å se så tatt på senga ut hver gang.... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle jo tro det, men det er synd hvis han blir for blasert og slutter å se så tatt på senga ut hver gang.... :fnise:

Av en eller annen grunn tror jeg han aldri blir så blasert. Men kanskje ikke like sjokkert hver gang. 

Skrevet

Vet ikke om Stockholmstur er noe offer. :fnise: 

I så fall er du innmari god til å lide i stillhet...

Skrevet

Musetta/Tulla skal skåle, feste og sove i kveld, og i morgen skal hun vaske håret... :ler:

Skrevet

I så fall er du innmari god til å lide i stillhet...

Eg lir og lir....

Skrevet

Musetta/Tulla skal skåle, feste og sove i kveld, og i morgen skal hun vaske håret... :ler:

Byttet navn?

Skrevet

Når man ser bilde av en klassekamerat fra vgs og tenker at oi, hun begynner å bli gammel voksen - og så innser hva det tross alt innebærer at dere gikk i samme klasse. Au. #denfølelsen

Skrevet

Når man ser bilde av en klassekamerat fra vgs og tenker at oi, hun begynner å bli gammel voksen - og så innser hva det tross alt innebærer at dere gikk i samme klasse. Au. #denfølelsen

Ouch!
Men noen eldes da bedre enn andre, eller? :engel:

Skrevet

Det er det jeg trøster meg med også :fnise: Jeg ser helt garantert ikke så kjerring ut... :sexy: 

*selvinnsikt en selvfølge*

Skrevet

Jeg også synes de jeg gikk på skolen med er urgamle.... besteforeldre og greier. Noen klarer bare ikke å holde seg unge. :engel:

Skrevet

Det må være min indre fjortis som skinner gjennom...

I en helt urelatert kommentar googler jeg La Bohéme-anmeldelser. Svenskene er delte i sitt syn på om det er en helt vellykket oppsetningen, men alle er enige om at sangerne er strålende.

Skrevet

Det var veldig bra å høre på. Men jeg gleder meg til scenografien, og din Munch-bingo.

Skrevet

Det er forøvrig ikke lov å rope bingo underveis i forestillingen, selv når man har funnet fem på rad :opplyser:

Skrevet

Det er forøvrig ikke lov å rope bingo underveis i forestillingen, selv når man har funnet fem på rad :opplyser:

Om man sitter langt nok unna deg til at du ikke rekker frem for å slå så.....

Skrevet

Eller når man ser et ti-år gammelt bilde av en kompis og tenker "ååååå, så ung!" 

Skrevet

Eller se på fødselsåret til elevene og tenk på hvor du var da. Årets førsteklassinger er født i 1999...

Skrevet

Eller se på fødselsåret til elevene og tenk på hvor du var da. Årets førsteklassinger er født i 1999...

Herreguuud, kunne vært mora deres uten å bli tenåringsmor...

Skrevet

Nå følte du deg enda eldre, ja? Gleden er på min side ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...