Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo det frustrerende med opera på radio - jeg vil se også! Hva hadde vel Helsinki-oppsetningen vært uten isbjørnen...? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Alle gestalter i 2. akt er hentet fra Munchs malerier, sier scenografen.

Munch-bingo! :hoppe: Denne trenger jeg jo på dvd, det vil ta tid å plassere alle...

Skrevet

-Alle gestalter i 2. akt er hentet fra Munchs malerier, sier scenografen.

Munch-bingo! :hoppe: Denne trenger jeg jo på dvd, det vil ta tid å plassere alle...

Akkurat min tanke. 

Og Mimi dør i slutten..... Igjen tar Herheim feil... tenk å ta livet av Mimi helt i starten. :daane:

Skrevet

Mulig jeg kan hjelpe til med å svare på hva det er man fastnar for i hans röst... :plystre: Men med den smålandsdialekten forventer jeg at han synger Fattig bonddräng ved en passende anledning :hjerte: 

Skrevet
Og Mimi dør i slutten..... Igjen tar Herheim feil... tenk å ta livet av Mimi helt i starten. :daane:

Du kommer aldri til å tilgi ham det? :ler:

Skrevet

Du kommer aldri til å tilgi ham det? :ler:

Ser ingen grunn til å bruke energi på det nei..... :fnise: 

Skrevet

Mulig jeg kan hjelpe til med å svare på hva det er man fastnar for i hans röst... :plystre: Men med den smålandsdialekten forventer jeg at han synger Fattig bonddräng ved en passende anledning :hjerte: 

Den har han sikkert sunget mange ganger.... 

Skrevet

Det har han sikkert - men "en passende anledning" innebærer at jeg får det med meg...

Skrevet

*savner igjen en smiley med en finger...*

Forøvrig har jeg ikke kikket litt på muligheten for en liten Stockholmstur i vinterferien, altså...

Skrevet

*savner igjen en smiley med en finger...*

Forøvrig har jeg ikke kikket litt på muligheten for en liten Stockholmstur i vinterferien, altså...

Det ville jeg heller ikke trodd at du sjekket ut. :hoho: 

:tommelopp: Smilie med finger.... :engel: 

Skrevet

Feil finger...

Men altså, det blir jo feil å ikke se den med riktig Rodolfo August Strindberg. Dessuten, bare det å høre dem snakke om scenografien er jo nok til å gi meg lyst til å se den flere ganger (Munch-bingo er som nevnt en tidkrevende affære...).

Skrevet

Jeg får tre turer til Stockholm siden august.... jeg kan fint ta 4 turer på 6 måneder altså. :nigo: 

Skrevet

-Passa ridån, ropes det bak scenen. Jeg vet om en annen svenske på en annen operascene som kunne trengt den advarselen... :fnise:

Skrevet

Jeg får tre turer til Stockholm siden august.... jeg kan fint ta 4 turer på 6 måneder altså. :nigo: 

Din offervilje er som alltid rørende.

Tror du svensken er overrasket over å få applaus i dag også...? :fnise:

Skrevet

Din offervilje er som alltid rørende.

Tror du svensken er overrasket over å få applaus i dag også...? :fnise:

Han må jo snart være vant til stående applaus nå? 

Skrevet

-Passa ridån, ropes det bak scenen. Jeg vet om en annen svenske på en annen operascene som kunne trengt den advarselen... :fnise:

:hoho:  

Skrevet

Din offervilje er som alltid rørende

Vet ikke om Stockholmstur er noe offer. :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...