Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vetikke: Du er jo generelt litt opptatt av slike kjendistrendis-greier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jeg? Det er nytt for meg...

Skrevet

Nå må du slutte å lyve. Riktignok gjemmer du Se & Hør godt, men ikke godt nok. :glise:

Skrevet

Var jeg den eneste som leste statusen "riktig" i utgangspunktet? At forlovelsen fant sted i sommer og at de giftet seg på lørdag? Stusset fælt da avisene slo opp stort at de hadde giftet seg i sommer, for var ikke slik jeg leste meldingen...
:sjenert:

Skrevet

Var jeg den eneste som leste statusen "riktig" i utgangspunktet? At forlovelsen fant sted i sommer og at de giftet seg på lørdag? Stusset fælt da avisene slo opp stort at de hadde giftet seg i sommer, for var ikke slik jeg leste meldingen...
:sjenert:

Nei, du var ikke den eneste som leste det riktig. :opplyser: Det var da sånn jeg tolket statusen til dem begge ihvertfall.  Og jeg hadde ikke fått med meg surret til nettavisene jeg, så jeg ble overrasket da jeg hørte om det på radio i dag. 

Skrevet

Jeg skjønte også hvordan det hang sammen med en gang. :opplyser:
(Ikke noe nytt der altså.)

Skrevet

Flere foreldre burde få sånne ønskelister.

Skrevet

Ingen skal behøve å gråte alene i bilen

Nå er jeg sikkert sur og vanskelig igjen, men mange av oss foretrekker faktisk å gråte alene. Ikke trenger det bety at alt er fælt og grusomt og ufattelig trist heller, det kan være så enkelt som at man er sliten, har PMS eller en litt dårlig dag som tippet over på grunn av en eller annen ubetydelig detalj. Eller lydboken man hører på er litt i overkant trist.

Det er fint at folk er omsorgsfulle og bryr seg om hverandre og sånt, for all del, men det ble så voldsomt. Ikke skjønner jeg helt poenget med innlegget heller - se, så empatisk og velmenende og overanalyserende jeg er?

• Liker 1
Skrevet

Akkurat det med lydbok opplevde jeg på bussen. Jeg så en ganske ung jente som satt og tørket tårer og så trist ut. Akkurat da var jeg noenlunde empatisk så jeg lurte på om alt var OK. Og hun hørte på en trist lydbok......

Jeg gråter av bøker, filmer, teater osv..... og trenger ikke trøst hver gang.

Skrevet

Jeg har grått på toget over bøker mer enn en gang... :plystre: 

Skrevet

Ouch. Det er en ønskeliste som svir - og som nok mange barn kunne skrevet...

Ja, den der burde mange fått.

(Jeg betalte ungene for å knabbe farens mobil for et par helger siden. Det funka :nigo: , pluss at han kanskje er flinkere til å legge den bort nå, enn så lenge)

Skrevet

Begrepet "Tidsklemma" kommer også av noe av det samme - dersom de som hyler høyest om tidsklemma (gjerne på nett...) logget seg av fra jobbslutt til f.eks. 9 på kvelden, ville de fint rekke alt de ikke rekker i dag.

Skrevet (endret)

Jeg skal ikke bygge opp under FrPs paranoide tanker om nrks politiske slagside, men jeg merker meg at de to første sangene de spilte etter nyhetene kl 5 hvor brannen på asylmottaket i Hemsedal var He ain't heavy, he's brother og La oss leve for hverandre. Tilfeldig? Høyst sannsynlig, men...

Jeg har fri i dag og hadde store planer om å få sovet ut, har sovet dårlig i det siste. Jadda... Men det er jo ganske koselig med tekopp og levende lys i sofaen også... :kaffekopp:

Endret av Daria
Skrevet

Kjedelig å våkne til normal tid når du har fri da. Men da får du masse avslapping ut av dagen. :kaffekopp:

Skrevet

Selvfølgelig. Dette er dagen de rydder (les: blåser) løv i gaten utenfor... :rolleyes:

Skrevet

Det er ikke like stas å handle på nett som å dra til Helsinki og handle på Sokos (til gjengjeld er det muligens en smule billigere...), men neste års finske almanakk er sikret :hoppe:

Skrevet

Herlig. Godt at ikke tradisjonen brytes.

Skrevet

Må ha, bare må ha... :fnise: Men Fazer-kake må vi nok fortsatt reise på tur for...

NSB-kaos på morgenen i dag. Som erfaren pendler kjenner jeg NSBs irrganger og kan lese mellom linjene på info-skjermen, så jeg kom meg på toget og ble bare ti minutter forsinket. Men som en gest til de som ikke deler mine synske evner har jeg sendt en mail og påpekt visse mangler i informasjonen...

Skrevet

De bør jo snart ansette deg som informasjonskoordinator. :fnise:

Jeg er helt for en sen høst/tidlig vinter/førjulstur til Helsinki neste høst. Fazer har jo så mangt som trekker.... ikke bare kake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...