Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp - komme her og påstå at jeg bare har noenogtredvetusen innlegg :jolie: Forklaringen om at telleren trengte tid på å telle seg gjennom alle innleggene var mildt sagt pussig, men jeg skal jo ikke påstå at jeg har så stor teknisk innsikt... 

Altså.... dette burde jo get ha oversikt over selv. De har jo plikt til å lagre fakturagrunnlaget i 10 år. :fnise:

Hvis get har oversikt over fakturaene mine hos en annen leverandør blir jeg skeptisk...

Men han var jo gullig der han rygget forskrekket unna teppet. Og fleipet med det etterpå.

Det er vel greit å fleipe med det selv med en gang - regner med at alle andre der også kommer til å gjøre det en stund framover :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har det to kvelder i det siste ringt på døra. Og det er en god følelse når man åpner for en selger fra Telenor, og kan henvise ham til nabohuset. Jeg er leieboer med bredbånd inkludert i husleia, så alle som spør om bredbåndet blir sendt direkte til husverten. :nigo:

Skrevet

Jeg var sikker på at du hadde bredbånd via Get..... My mistake.

Skrevet

For en tid tilbake møtte jeg en veldig ivrig Netcom selger, som kunne GARANTERE meg lavere mobilregninger om jeg bare flyttet over til de. Siden jeg også var Coop-medlem var det ikke måte på hvor billig og gunstig dette var, og han pratet i det vide og det brede. Jeg var full av tålmodighet og stod rolig og svarte på spørsmål og virket passe interessert. Når han for ørtende gang presiserte at jeg ville spare masse på dette, kommenterte jeg tørt at jeg nok ikke ville spare noe som helst. Han ble ganske fornærmet og lurte på hvordan jeg kunne si det?
Jo, jeg har mobilen dekket via jobb... :nigo:
:skratte:

Jepp, jeg er ond - men guri for en god følelse der og da!  :fnise:

Skrevet

Evil... Jeg har ikke tålmodighet til sånt (dessuten gjør de tross alt bare jobben sin de også), så jeg avbryter som regel etter en halv setning og gjør det klart at jeg ikke er interessert. Ingen grunn til å sløse med hverken deres eller min tid.

Skrevet

Evil... Jeg har ikke tålmodighet til sånt (dessuten gjør de tross alt bare jobben sin de også), så jeg avbryter som regel etter en halv setning og gjør det klart at jeg ikke er interessert. Ingen grunn til å sløse med hverken deres eller min tid.

Har aldri tålmodighet til sånt jeg heller.. Bortsett fra denne ene gangen. Han var så pågående og entusiastisk og avfeide mine spinkle forsøk på å avbryte, så da lot jeg han bare kjøre på.

Normalt tusler jeg bare videre med et kort "Nei takk, jeg er ikke interessert".

Men så har det da forekommet :sjenert: at begeret har rent litt over etter ørten PÅGÅENDE selgere med FriFlyt, ymse organisasjoner (som ikke tar nei for et nei, og som går rett over til å spille på samvittigheten til den enkelte), rettetang (NEI, du får ikke tafse i håret midt når jeg er på handletur, og jeg er IKKE interessert i å få det rettet ut midt i kjøpesenteret mens du prøver å prakke på meg både ting jeg ikke trenger, og eventuelt lus og andre morsomheter).

Engasjert? :flau:

Stikker til lunsj jeg...

Skrevet (endret)

Samvittigheten min har de ikke tilgang til. - Synes du det er viktig å hjelpe sultne barn i Afrika, spør mannen i Unicef-trøye. Nei, svarer jeg og videre uten å senke farten :fnise:

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Samvittigheten min har de ikke tilgang til. - Synes du det er viktig å hjelpe sultne barn i Afrika, spør mannen i Unicef-trøye. Nei, svarer jeg og videre uten å senke farten :fnise:

Også kaller du meg Evil... :sjokkert:

:ler:

Jeg har en annen vinkling... Når Unicef eller Redd Barna vil ha meg inn i en laaaaaaang prat om fadderordning og månedlig støtte, så sier jeg kjapt og greit: "Jeg gir allerede."
:flau:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Jeg har faste månedlige trekk til flere organisasjoner, så jeg føler meg ikke så evil - det bare stenger effektivt alle deres mulighet for oppfølging :ler:

Skrevet

For en tid tilbake møtte jeg en veldig ivrig Netcom selger, som kunne GARANTERE meg lavere mobilregninger om jeg bare flyttet over til de. Siden jeg også var Coop-medlem var det ikke måte på hvor billig og gunstig dette var, og han pratet i det vide og det brede. Jeg var full av tålmodighet og stod rolig og svarte på spørsmål og virket passe interessert. Når han for ørtende gang presiserte at jeg ville spare masse på dette, kommenterte jeg tørt at jeg nok ikke ville spare noe som helst. Han ble ganske fornærmet og lurte på hvordan jeg kunne si det?
Jo, jeg har mobilen dekket via jobb... :nigo:
:skratte:

Jepp, jeg er ond - men guri for en god følelse der og da!  :fnise:

Hoho, skulle ønske jeg orket sånt!

Til meg ringer de stort sett vedr forsikringer. Og det blir omtrent slik: "La meg se. Jeg har ikke bil, jeg har kollektive forsikringsavtaler vedr reise, ufør og død gjennom jobben, dessuten er jeg kronisk syk, og jeg bor i blokk" *stille i noen sekunder* "Du har vel innboforsikring?" "Jepp, via NITO" "OK, den kan ikke matches" "Nei, vet det. Ha en fortsatt fin dag"

Skrevet

TopGear snakker om Henrik Ibsens ukjente karriere som rallykjører... :fnise:

Skrevet

Når en skuespiller jeg ikke engang har hørt om annonserer at han skal synge Anthem på Beat for beat blir jeg skeptisk - den er ikke for hvem som helst. Og den var vel strengt tatt ikke for ham, det er åpenbart allerede før de virkelig krevende partiene kommer...

Skrevet

Nå måtte jeg jo google fyren - han var faktisk understudy for Philip Jalmelid i Chess i Göteborg. Ikke helt i samme klasse,,,

Skrevet

Når en skuespiller jeg ikke engang har hørt om annonserer at han skal synge Anthem på Beat for beat blir jeg skeptisk - den er ikke for hvem som helst. Og den var vel strengt tatt ikke for ham, det er åpenbart allerede før de virkelig krevende partiene kommer...

Det sto på her i går inntil det øyeblikket.... da måtte jeg skru av. 

Skrevet (endret)

Bladløse trær mort flerfarget morgenhimmel og en tynn, tynn månesigd - mandagsmorgenen blir jo litt bedre av det...

Avsluttet helgen på Latter med Jon Richardson i går kveld. Elsker at britiske komikere stadig oftene finner veien hit :jepp:

Endret av Daria
Skrevet

-Sensureres av storforlagene

Hvite, ressurssterke menn som mener seg sensurert i dagens samfunn (men helt greit får oppslag hos NRK)... :rolleyes: Det å få utgi hva du vil på det forlaget du vil er ingen rettighet - ingen forlag utgir hva som helst ukritisk, uten at det trenger å være sensur. 

Og forøvrig - at han får en større del av kaka selv når han utgir på eget forlag og dermed gjør en større del av jobben selv er vel heller ikke så rart...?

Skrevet

Den nye AB-avataren ser ut som en plastbrikke fra et brettspill :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...