Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skulle være flink og holde meg unna klage-over-nye-KG-tråden, men det sprakk til slutt. Jeg slutter aldri å undre meg over hvor mye rot og styr det blir med enhver omlegging - det virker som om ingen (av de som burde vite) vet hva som skjer og hva de får. Ingenting slår jo den gangen de på forhånd lovet "mye bedre bloggfunksjonalitet" - og så gikk hele bloggsystemet åt skogen. Etter mye om og men og mas innrømmet ledelsen til slutt at de ikke helt hadde visst hvordan det skulle bli og at det ikke ville bli rettet opp - det var ikke mange nok brukere til at det var prioritert område :rolleyes:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og himmel og hav og milde pannekake så lei jeg blir av å få varsel hver gang noen liker et innlegg jeg har skrevet...

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke slå av det varselet?

Jeg får aldri varsler for noe som helst.

Skrevet

Trodde jeg hadde slått av alt jeg kunne av varslet, men ting kan jo ha endret seg igjen... *sjekke*

Skrevet (endret)

Se der ja, varslingsinnstillingene var visst satt tilbake til standard en gang i løpet av helgen - de har vel "rettet" opp et eller annet :rolleyes:

Endret av Daria
Skrevet

Se der ja, varslingsinnstillingene var visst satt tilbake til standard en gang i løpet av helgen - de har vel "rettet" opp et eller annet :rolleyes:

Søren... Jeg som trykket liker på innlegget ditt over her bare fordi... :lur:

Skrevet

Søren... Jeg som trykket liker på innlegget ditt over her bare fordi... :lur:

Tenkte det samme. :nigo:

Skrevet

Det er så mange forståelsefulle og vennlige mennesker som bare vil meg vel i denne dagboka... :ler: 

Skrevet

Tudeliduuu! How are you? :blid:

Skrevet

Tudeliduuu! How are you? :blid:

Lett svimete, men ved godt mot :ler:

:engel:

Ja, særlig :rulle: 

Skrevet (endret)

Artikkelen om Engas nye stadion er åpenbart skrevet av en journalist som har fulgt norsk fotball en stund...

Aldri har det vært mer penger i Vålerenga-systemet enn akkurat nå. Tirsdag datt det 235 millioner kroner inn på kontoen til Vålerenga kultur-og idrettspark.

Men klubben har solide tradisjoner for å gi penger ben å gå på. Disse millionene skal også raskt ut. Det nye nå, er at pengene ikke går til svenske midtbanespillere som er best uten ball eller spisser med målskrekk. Nå skal klubben investere i varige verdier.

:rulle:

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Det var en gang en svenske som skulle spille Den flyvende hollender i operaen i Oslo. Siden det for en gangs skyld var en kvinnelig dirigent, var det hans oppgave å ta imot henne når hun kom opp på scenen under applausen. Det var han veldig klar for og tok oppgaven på stort alvor - det var bare det at ingen hadde husket å fortelle ham hvor mange ganger sangerne skulle bukke og ta teppefall før dirigenten kom. Det var vel mest takket være en oppmerksom teppekjører at han ikke fikk sceneteppet i hodet - to ganger... :rulle:

Endret av Daria
Skrevet

Get ringte og ville lure på meg en ali-i-ett-løsning, og spurte hva slags bredbåndshastighet jeg har. Er det sånt man går rundt og bare vet? :vetikke: Dessuten lurte de på hva jeg betaler, jeg hadde nesten like god oversikt der - bill.mrk. avtalegiro... Ok, jeg har en viss peil - jeg vet på hvilken hundre det ligger, men det har ikke de noe med...

Skrevet

Altså.... dette burde jo get ha oversikt over selv. De har jo plikt til å lagre fakturagrunnlaget i 10 år. :fnise:

Og du er kanskje mest interessert i noe som funker og ikke alt det andre?

Skrevet

Det var en gang en svenske som skulle spille Den flyvende hollender i operaen i Oslo. Siden det for en gangs skyld var en kvinnelig dirigent, var det hans oppgave å ta imot henne når hun kom opp på scenen under applausen. Det var han veldig klar for og tok oppgaven på stort alvor - det var bare det at ingen hadde husket å fortelle ham hvor mange ganger sangerne skulle bukke og ta teppefall før dirigenten kom. Det var vel mest takket være en oppmerksom teppekjører at han ikke fikk sceneteppet i hodet - to ganger... :rulle:

Men han var jo gullig der han rygget forskrekket unna teppet. Og fleipet med det etterpå.

Skrevet

Dessuten har du fått igjen alle innleggene dine. :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...