Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jepp. Så det kan nå bekreftes at det er din skyld at jeg har mye armbånd, sjal og te.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javaisst - du hadde aldri kjøpt noen av delene før vi begynte å dra på tur sammen... *host*

Skrevet

Forventer du velkomstkomité og stående ovasjoner, eller holder det med en :kaffekopp: ?

Skrevet

Te holder fint. 

Hotellet i bodde på var samme kjeden som i Malmø, men temmelig oppgradert. Vannkoker bl.a. og et pent bad. 

Men de hadde hotellinteligensia der også. Det lå et sammenkrøllet sjokoladepapir i glasset mitt og det ble ikke byttet.... men tekoppen med en brukt tepose i ble byttet. Dessuten lå det noen sukketter på en serviett - de ble visst kastet. Eller kanskje de ble stjålet fordi de trodde det var noe heftig dop :fnise: 

Ellers var det to "lenestoler" der. De stå i en liten "tarm" på ca 1 meter og man så ikke tv'n derfra. 

I tillegg hadde vi master-lysbryter - det viste seg at den også tok lyset på badet. Smart! :ler:

Skrevet

Tror vi må starte som hotell-konsulenter - vi vet jo hvordan ting bør gjøres...

Skrevet

Svært så fornuftig du er når jeg ikke er med, da...

Sikkert greit for Skravla at du tar hele ansvaret for shoppingen som skjer når du er med. :fnise:

Skrevet

Sikkert greit for Skravla at du tar hele ansvaret for shoppingen som skjer når du er med. :fnise:

Det er en ordning jeg er helt for altså. 

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde noen som tok ansvaret for min shopping, spesielt når det kommer til sjal og smykker/øredobber/armbånd. :sjenert:

Skrevet

Det skal sies at Skravla ikke akkurat trenger mye overtalelse - alt som skal til er vel egentlig at jeg ikke aktivt motsetter meg å gå inn i en butikk...

Skrevet

Det skal sies at Skravla ikke akkurat trenger mye overtalelse - alt som skal til er vel egentlig at jeg ikke aktivt motsetter meg å gå inn i en butikk...

Hyyyyysj.

Skrevet

Det ante meg i grunn. :ler:

Pøh...hun bare tuller. 

Skrevet

Selvfølgelig - det er så viktig for meg at du shopper mest mulig, at jeg tyr til trusler og tvang. For jeg er jo ikke mest opptatt med min egen shopping...

Skrevet

Det viktigste er alltid at noen andre handler mer..... eller ikke. :ler:

Skrevet

Det viktigste er at andre også handler, punktum :ler:

Skrevet (endret)

OK. 

Endret av Skravla
Skrevet

Men jeg liker at det er noenlunde jevnt fordelt.... så du har litt å ta igjen etter Malmø. Jeg skal ikke kreve at du handler tilsvarende Stockholm.... du fikk tross alt ikke være med. :ler:

Skrevet

All den tid jeg har kjøpt to par sko etter Malmö, henger jeg vel ikke så langt etter... :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...