Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det verste med at det er så få igjen i Stjernekamp er at de får altfor mye tid til å prate - det er jo virkelig bare pinlig. -Her var det jo veldig mange flotte viser, sa Tomas, etter at kveldens tre deltakere hadde sunget... En, to, mange?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Visste du ikke at etter to kommer mange?

Skrevet

Ja, absolutt. Synes Knut Erik kunne valgt litt mer spenstig, Prøysen har jo så mye å ta av... Men Trine må da ryke nå? :pls:

Skrevet

Skikkelig nedtur at Trine er I finalen. 😢

Skrevet

Det er den morgenen hvor jeg kommer ut i stua og ser forvirret på klokka på pvr-boksen - hvorfor går den en time annerledes enn klokka på soverommet...? Godt vi stiller klokka i helgen og ikke på en hverdag :ler:

Skrevet

Ser en dokumentar på svt om en modell med Downs syndrom, og hennes mor snakker varmt om å normalisere og synliggjøre mennesker med funksjonshinder. Men når hun settes på catwalken utelukkende fordi hun har Downs - er det en normalisering eller bare en moderne variant av et freak show, som motebransjen i tillegg kan bruke til å skryte av hvor inkluderende de er?

Skrevet

Dette er jo klassisk KG-logikk:

Dette skjønte jeg ikke da jeg ikke hadde barn, men nå har jeg fått barn, så nå synes jeg alle barnløse som ikke har skjønt dette ennå er skikkelig teite.

:rolleyes:

Skrevet (endret)

Forslag: Ingen får jobbe som fotballkommentator før de har bevist at de faktisk kan uttale ordet sjanse korrekt.

Endret av Daria
Skrevet

Seriegull! :bolledeig::ball:

Men kan vi snart få eliteserien tilbake på nrk? Værsåsnill?  Er så lei gutta boys-gjengen til tv2 som er mer opptatt av seg selv og sine egne "morsomheter" enn å faktisk formidle kampene. Christian Gauset og Mads Hansen som "kommentatorer" var jo tidenes bunnmål, endte med at jeg fulgte kampene på nrk radio i stedet.

Skrevet

Langhelg over.... Men jammen ble det ikke et blomstersmykke. Pussig..

Skrevet

*dypt sjokkert*

Hvilken farge?

Skrevet

Regner med at jeg får se det ved en passende anledning... Noen andre overraskende shoppingresultater?

Skrevet

Ikke noe spesielt. Julegaver. .. også til deg. Ikke sjal eller armbånd. Så en fint sjal men jeg og min indre stemme ble enige om at jeg strengt tatt ikke trengte det.

Ikke noe te heller. Fornuften vant også den diskusjonen.

Skrevet

Svært så fornuftig du er når jeg ikke er med, da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...