Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

For noe vås

ikke kjenner jeg igjen meg selv eller de barnløse jeg kjenner, og ikke kjenner jeg igjen så mange av barnefamiliene jeg kjenner heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artikkelen er lås... Misliker de betalingsmurene altså. 

Skrevet

Ah, tenker ikke over det på Aftenposten, der har jeg jo abonnement både på jobben og hjemme... Vås og generaliseringer om barnfrie vs barnfaste - vi er visstnok to parallelle samfunn...

Skrevet

Ja, det er vi jo. Barnløse er overklasse - egoister og likeglad med hva som er viktig i verden. De som har barn vet hva som er viktig i verden og sørger for at verden går rundt. :ironi:

Skrevet

Dessuten henter vi sushi i stedet for å hente barn (passer nok bedre på visse andre enn på meg... ;) ), men alle sover for lite, fordi

om natten kommer djevler som messer om tomhet, utenforskap og tog som går.

Vi skal heller ikke overse denne perlen:

Men BLS [barnLøses Samfunn :rolleyes: ]-erne går ikke så mye ut lenger. Ofte takker de nei til invitasjoner. De orker ikke spille skuespillet om et ukomplisert liv, men dette snakker de ikke høyt om.

Ikke visste jeg at jeg går rundt og later som om jeg har et ukomplisert liv, men det er jo åpenbart sånn...

Skrevet

Akkurat nå messer forøvrig djevlene mest om tog som ikke går - takk til NSB for det bidraget...

Skrevet

Sushi henter jeg.... og jeg har kollegaer med små barn - og de henter jammen også sushi. Vi har møttes på hjørnet flere ganger....... 

Og som barnløs så er livets eneste komplikasjon nettopp det at den biologiske klokken kimer og at toget går så alt for fort fra oss.... eller ikke. 

Skrevet

Akkurat nå messer forøvrig djevlene mest om tog som ikke går - takk til NSB for det bidraget...

Det kan jo komplisere så mangt. 

Skrevet

Helt uavhengig av om man har barn eller ikke, til og med...

Skrevet

Helt uavhengig av om man har barn eller ikke, til og med...

Jepp.....

Skrevet (endret)

Facebook og sånn: Jeg er aktiv, men klarer meg fint uten i opptil flere dager om jeg må. Ingen abstinenstendenser, altså.

Dessuten henter vi sushi i stedet for å hente barn (passer nok bedre på visse andre enn på meg... ;) ), men alle sover for lite, fordi

om natten kommer djevler som messer om tomhet, utenforskap og tog som går.

Vi skal heller ikke overse denne perlen:

Men BLS [barnLøses Samfunn :rolleyes: ]-erne går ikke så mye ut lenger. Ofte takker de nei til invitasjoner. De orker ikke spille skuespillet om et ukomplisert liv, men dette snakker de ikke høyt om.

Ikke visste jeg at jeg går rundt og later som om jeg har et ukomplisert liv, men det er jo åpenbart sånn...

Oh. My. Goood! (med Janice-stemme og dramaturgi) Lenge siden jeg har lest større sludder og pølsevev, altså.

Ellers liker jeg at Inga-Marte kommer seg inn i politikken igjen, og at det er et flertall kvinner i det nye byrådet.

Endret av Rosalie
Skrevet

Det var visst et "kvinnekupp", leste jeg. Pussig nok er det aldri noe mannskupp når mennene er i flertall...

Hjemme en time forsinka. Oh joy.

Skrevet

Grusom hendelse i Sverige nå - og mye ekkelt grums som kommer til overflaten på twitter.

Og forøvrig interessant å se hvordan medievaner ender seg. Før ville min første kilde til mer info vært å hente opp flere nettaviser, evnt nett-tv, nå gikk jeg rett på twitter og søkte på Trollhättan.

Skrevet

Rasistene på twitter sliter litt med hvilke hest de skal satse på... På den ene siden er de tydeligvis overbevist om at gjerningsmannen er utlending/muslim/IS og at dette er et angrep på det hvite Sverige, samtidig peker de på at skolen vissnok har 90% elever med utenlandsk bakgrunn og dermed er dette et skrekkeksempel på hvordan mangfoldssamfunnet feiler. Men en IS-terrorist på tokt mot vestlige symboler ville vel valg en skole med større andel hvite svensker, i så fall...? 

Om dette er politisk motivert og ikke handler om psykisk sykdom, har jeg mer tro på at det er en ABB-type gjerningsmann. Det bildet som sirkulerer nå som visstnok skal være gjerningsmannen tyder ihvertfall på det...

Skrevet

Dessuten henter vi sushi i stedet for å hente barn (passer nok bedre på visse andre enn på meg... ;) ),

Meg i dag..... :nigo:

Skrevet

Trist, men leit... Avreise i morgen tidlig?

Skrevet

Trist, men leit... Avreise i morgen tidlig?

Litt utpå dagen. Ikke første toget (heldigvis)

Skrevet

Grusom hendelse i Sverige nå - og mye ekkelt grums som kommer til overflaten på twitter.

Og forøvrig interessant å se hvordan medievaner ender seg. Før ville min første kilde til mer info vært å hente opp flere nettaviser, evnt nett-tv, nå gikk jeg rett på twitter og søkte på Trollhättan.

Jeg hadde ikke fått det med meg før nå, men det er helt grusomt. 

Skrevet

Forferdelig - og jammen var det ikke en høyreekstrem ung hvit mann som står bak. I en uke hvor det har brent i fem asylmottak i Sverige. Ingen av delene hindrer rasistene i å likevel legger skylden på innvandringen - for man må jo forstå at folk blir sinte og frustrerte når landet oversvømmes av muslimer og alt går til helvete. Selv om de eneste som faktisk går inn for å bidra til å skape helvete er nettopp disse som setter fyr på mottak og dreper barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...