Skravla Skrevet 17. oktober 2015 #12661 Skrevet 17. oktober 2015 Ooh, 8 out of 10 cats kommer på BBC Jepp.
Daria Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter #12662 Skrevet 17. oktober 2015 Fantastisk. Helene og gutta - vakre franske ungdomsminner for oss som var unge på 90-tallet - går fortsatt i Frankrike, i stadig nye spinoff-varianter og fortsatt med de samme skuespillerne/karakterene. Litt nysgjerrig på hvordan Cricri d'amour er som voksen...
Rosalie Skrevet 18. oktober 2015 #12663 Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Fantastisk. Helene og gutta - vakre franske ungdomsminner for oss som var unge på 90-tallet - går fortsatt i Frankrike, i stadig nye spinoff-varianter og fortsatt med de samme skuespillerne/karakterene. Litt nysgjerrig på hvordan Cricri d'amour er som voksen... Seriøst? Ellers ser man jo hvordan det går når publiken har all makt - stemmingen blir ren trynefaktor, og Trine er mer kjent for veldig mange enn Heidi. Knut Erik har jo vist seg som den store folkefavoritten (at han kom seg videre fra operasendingen var bevis godt nok), og jeg spår finale med han og duettpartneren hans. Jeg er av de mange som ble Maria-fan da hun spilte Annie, og er veldig glad for at hun er mer synlig igjen. Men nå blir det jo enda en baby, og Hans Marius skal på scenen på Oslo Nye etter jul, så enten hun vinner eller taper blir det nok stille igjen fra den fronten ei stund. For øvrig var den første rockekonserten jeg var på med Return. Mjøsfestivalen på Hamar 1989. Det satte varige spor. Har nok Return-kassetter liggende et sted hos mamma og pappa. Endret 18. oktober 2015 av Rosalie
Rosalie Skrevet 18. oktober 2015 #12664 Skrevet 18. oktober 2015 Cricri er ikke søt lenger. Han ser heller ganske sliten og dratt ut: https://www.google.no/search?q=les+myst%C3%A8res+de+l%27amour&rlz=1C9BKJA_enNO655NO656&hl=nb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAgQ_AUoAWoVChMIsZzB7OPLyAIVwlwsCh39fA6_&biw=768&bih=909#hl=nb&tbm=isch&q=les+myst%C3%A8res+de+l%27amour+christian
Daria Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #12665 Skrevet 18. oktober 2015 Han blir eldre han også... Men han ser forsatt veldig frrransk ut Og når vi først er i den nostalgiske avdelingen kan jeg fortelle at jeg har utvidet kassett-samlingen i dag - sånnn går det når man er på loppemarked Britt Langlie synger Piaf, Sven-Bertil Taube synger Bellmann og Pavarotti synger La Bhoeme, samt en samling Oslo-sanger, også kjent som barndomsminner fra min fars platesamling...
Daria Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #12666 Skrevet 18. oktober 2015 Ser en dokumentar om hverdagslivets farligheter i viktoriatiden - arsenikk i tapetet, bly i malingen, lekkasjer fra gasslampene om natten og selvfølgelig korsettets ommøblering av indre organer. Lekkert.
Daria Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #12667 Skrevet 19. oktober 2015 Mandag *urk* Skikkelig seig morgen i dag - har ikke lyst til å gjøre noe eller forholde meg til noen, annet enn tekoppen og skjermen. Mørkt og tåke og kaldt og sår hals - kan vi ikke bare utsette ukesoppstarten til i morgen...?
Skravla Skrevet 19. oktober 2015 #12668 Skrevet 19. oktober 2015 Kan vi ikke utsette ukesoppstart til fredag. Jeg starter gjerne uken med en langhelg. Ikke så tåkete her, og tekopp er byttet med kaffe, men ellers er mye likt gitt.
Daria Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #12669 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har jo aldri noe imot en langhelg...
Rosalie Skrevet 19. oktober 2015 #12670 Skrevet 19. oktober 2015 Mandag *urk* Skikkelig seig morgen i dag - har ikke lyst til å gjøre noe eller forholde meg til noen, annet enn tekoppen og skjermen. Mørkt og tåke og kaldt og sår hals - kan vi ikke bare utsette ukesoppstarten til i morgen...? Det var skikkelig manda' morra blues i dag. Glatt på fortauet til bussen, saktegående buss grunnet mange biler og glatt kjørebane, og da jeg endelig kom meg til t-banen, så var det problemer med signalanlegget. Men kom meg da på jobb til slutt... Kan vi ikke utsette ukesoppstart til fredag. Jeg starter gjerne uken med en langhelg. Ikke så tåkete her, og tekopp er byttet med kaffe, men ellers er mye likt gitt. Ja takk til helgestart på uka!
Daria Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #12671 Skrevet 20. oktober 2015 Gilmore girls kommer (kanskje) tilbake! Det beste argumentet jeg har sett for et nettflix-abonnement
Rosalie Skrevet 20. oktober 2015 #12672 Skrevet 20. oktober 2015 Gilmore girls kommer (kanskje) tilbake! Det beste argumentet jeg har sett for et nettflix-abonnement Du kan få låne Sprettflixen vår til testing om du vil. Jeg ser på Homeland på Netflix, samt eventyrfilmer. Altså slike filmer han jeg bor sammen med syns er dødsens kjedelig. Men det er mye bra serier på Netflix, skulle ønske døgnet hadde noen flere timer.
Roadrunner Skrevet 20. oktober 2015 #12673 Skrevet 20. oktober 2015 Nettopp derfor har jeg ikke kjøpt Netflix... Har ikke nok timer
Rosalie Skrevet 20. oktober 2015 #12674 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har heller ikke kjøpt det. Men gubben har.
Daria Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter #12675 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg har bare et spørsmål: Når var sist gang du holdt noe helt for deg selv? Jeg holder ting for meg selv stadig vekk, ganske mye og hver dag, og det meste jeg ikke holder for meg selv deler jeg andre steder enn facebook. Derfor har jeg heller ikke noe behov for å sette meg på min høye hest i Aftenposten for å fortelle alle hvor fantastisk givende livet utenfor facebook-boblen er etter å ha vært borte derfra i hele 12 timer...
Jerle Skrevet 21. oktober 2015 #12676 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg holder ting for meg selv stadig vekk, ganske mye og hver dag, og det meste jeg ikke holder for meg selv deler jeg andre steder enn facebook. Derfor har jeg heller ikke noe behov for å sette meg på min høye hest i Aftenposten for å fortelle alle hvor fantastisk givende livet utenfor facebook-boblen er etter å ha vært borte derfra i hele 12 timer... Samme her, jeg deler fint lite på FB. Ikke at jeg ser et problem med å gjøre det, jeg er bare ikke så aktiv selv. Jeg deler litt her, der få vet hvem jeg faktisk er. Ellers så deler jeg i grunn mest om hverdagen min til de jeg snakker med direkte. Ja, så deler jeg ferier for de jeg har på snapchat, det er stort sett mamma og pappa som ser på det. Og det er også grunnen til at jeg gjør det. Jeg har ikke et kjempe behov for å fortelle folk at jeg ikke er hekta på FB. (Og så etter 12 t da.)
Sauen Shaun Skrevet 21. oktober 2015 #12677 Skrevet 21. oktober 2015 Siden familien og venneflokken min er veldig spredt geografisk, er Facebook en god plass å dele en del av hverdagen. Men jammen er det mye jeg ikke deler også... Dessuten er det ikke uvanlig at det går 12 timer mellom hver gang jeg er innom Facebook. Går helt fint å være avlogget både timer og dager. Livet mitt stopper ikke av det.
Daria Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter #12678 Skrevet 21. oktober 2015 Dagens feillesing - jeg trodde et øyeblikk det sto at Lippestad var byråd for næring og ekteskap... Geir Lippestad (Ap) blir byråd for næring og eierskap
Skravla Skrevet 21. oktober 2015 #12679 Skrevet 21. oktober 2015 Spennende med Inga-Marthe som vår byråd. Det kan jeg godt like.
Daria Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter #12680 Skrevet 21. oktober 2015 Det synes jeg var et godt valg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå