Skravla Skrevet 9. oktober 2015 #12581 Skrevet 9. oktober 2015 Mary Poppins var flott... eneste jeg kan klage på er sangstemmen til Mats Ousdal.... eller rettere sagt: Mangelen på sangstemme. Men vi kost oss både voksne og fjortis.
Daria Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #12582 Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Det er levelig å våkne tidlig (relativt, men det er jo søndag) så lenge jeg bare kan pakke meg inn i min store fluffy morgenkåpe, koke te og krype opp i sofaen, helt uten noe som må rekkes. Kanskje det blir en loppemarkedtur etterhvert, men akkurat nå kjennes det ikke tvingende nødvendig... Gårsdagen var skikkelig kulturkjerringdag, med Lunsj & lyrikk på Det Norske Teatret, konsert med Tone Kummervold i operaen og Klassen vår på Nationaltheatret. Sistnevnte var veldig bra og helt grusom - den har fått yatzy i kritiker-6'ere og handler om 2. verdenskrig, så det var forsåvidt forventet. Sånne stykker viser hvor mye sterkere medium teater er enn film - selv om ting ikke vises like tydelig og realistisk gjør det at det er faktiske levende mennesker som står rett foran deg at det opppleves så mye mer nært likevel. Endret 29. januar 2016 av Daria
Skravla Skrevet 11. oktober 2015 #12583 Skrevet 11. oktober 2015 God morgen. Her var man på jobb til 8.... sånn er det når gjesten har tidlig fly hjem. Men det betyr tidligere hjem og sofasliting. Men å legge seg kl 02.00 når man skal stå opp kl 06.30 er ikke så lurt.
Daria Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #12584 Skrevet 11. oktober 2015 Jobb kl 8 en søndag er jo bare perverst...
Skravla Skrevet 11. oktober 2015 #12585 Skrevet 11. oktober 2015 Jobb kl 8 en søndag er jo bare perverst... Enig.... Egentlig er søndagsjobbing for oss som ikke jobber turnus temmelig perverst....
Daria Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter #12586 Skrevet 11. oktober 2015 Og prisen for dagens mest ukledelige, ulekre og oppmerksomhetskrevdende hodepyntskreasjon i prins Nicolas' dåp går til Chris O'neills søster. Hadd hun ikke speil tilgjengelig, eller noen i nærheten som kunne gi henne et godt råd?
Sauen Shaun Skrevet 11. oktober 2015 #12587 Skrevet 11. oktober 2015 Ble bitt av scrappesyken jeg, og glemte hele dåpen...
Jerle Skrevet 12. oktober 2015 #12588 Skrevet 12. oktober 2015 Jeg også glemte hele dåpen. Tror jeg må google litt bilder...
Daria Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter #12589 Skrevet 12. oktober 2015 Dagens dobbel fra Aftenposten, jeg er litt usikker på hvilken overskrift jeg ler mest av... Svensk politi slo til mot skjeggklubb Maskerte anarkister angrep hipster-kafé som bare selger frokostblanding Den nederste var ikke så festlig innholdsmessig, men overskriften er av de mer absurde jeg har sett...
Daria Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter #12590 Skrevet 13. oktober 2015 Dette var jo virkelig en sjarmerende og respektfull måte å uttale seg på - sier litt om hvordan Hagen ser på folk i lavere stillinger... - Enkelte ansatte har dessverre en holdning om at politikerne er våre gode venner, som skal gjøre som vi sier. Men det er en holdning som må snus. Hele bystyrets sekretariat skal stå på pinne for de folkevalgte. Det er dét som er jobben deres, sier Hagen til Kommunal Rapport.
Daria Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter #12592 Skrevet 13. oktober 2015 Driver du og later som om du er våken og sprudlende og sånt en relativt tidlig morgen...?
Daria Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter #12593 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg vet ikke om det er fordi jeg ikke har barn eller fordi jeg er oppvokst i storby og mer vant til at det er alle slags folk overalt, men jeg sliter litt med å skjønne at en barnehage stenges fordi det kom et flyktningemottak ved siden av.
Skravla Skrevet 13. oktober 2015 #12594 Skrevet 13. oktober 2015 Herregud så mye engstelige sarte personer det finnes.
Roadrunner Skrevet 13. oktober 2015 #12595 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg ER faktisk ganske våken (sprudlende er vel muligens å ta litt hardt i). Men tilstanden etter kl 19 på kvelden derimot...
Jerle Skrevet 13. oktober 2015 #12596 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg vet ikke om det er fordi jeg ikke har barn eller fordi jeg er oppvokst i storby og mer vant til at det er alle slags folk overalt, men jeg sliter litt med å skjønne at en barnehage stenges fordi det kom et flyktningemottak ved siden av. De tror sikkert at de har flyktet så langt, fra krig og elendighet, bare for å komme å lage kvalm i en barnehage i Norge.
Daria Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter #12597 Skrevet 13. oktober 2015 Dagens svulstigste: - Always er dedikert til å hjelpe kvinner til å leve fullverdige liv, fra puberteten og videre i livet. Rolig, damen, vi snakker om bare om bind...
Gjest Gjest_Allis Hagtorn Skrevet 13. oktober 2015 #12600 Skrevet 13. oktober 2015 Jeg vet ikke om det er fordi jeg ikke har barn eller fordi jeg er oppvokst i storby og mer vant til at det er alle slags folk overalt, men jeg sliter litt med å skjønne at en barnehage stenges fordi det kom et flyktningemottak ved siden av. Herregud. Der jeg bodde før var det mottak og private/kommunale barnehager i salig blanding. Det verste som skjedde var at en fyr spilte gitar kl 01 når jeg var gravid, sur, trøtt og uten ørepropper i hus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå