Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke bare til mannens hjerte veien kan gå via magen :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Det er ikke en låt, det er en arie.

Takk, det har irritert meg i hele kveld...

Skrevet

Det er så mye rot med navn, uttale og begreper i kveld at det er pinlig... Når Eli Kristin Hansveen to ganger korrigerer uttalen av Tamino må han vel klare å huske det?

Skrevet

Det er så mye rot med navn, uttale og begreper i kveld at det er pinlig... Når Eli Kristin Hansveen to ganger korrigerer uttalen av Tamino må han vel klare å huske det?

Det tenkte ikke jeg.....

Skrevet

Tommy ryker nok nå... Er litt redd for Knut Erik, men vil heller stemme ut Maria.

Skrevet

Han er videre. Og jeg har gjort mitt i dag også. 

Skrevet

Martin? Den så jeg ikke komme. Men falsett-sang er jo ikke det mest umiddelbar appell...

Skrevet

Var temmelig sikker på at han har nok fans til å kunne gå videre, men det hadde han visst ikke. 

Gjest Gjest_Allis Hagtorn
Skrevet

-Det er ikke en låt, det er en arie.

Takk, det har irritert meg i hele kveld...

:ler:

Jeg klarer faktisk ikke se på klassiskversjonene på det programmet der.

Var noen brukandes? Jeg fikk med meg to sek av Dido&Aeneas, og det bare funker ikke asså. Jeg måtte skru av. Men det skal sies at det jo er klin umulig å synge klassisk når man ligger sånn skeivt, selv en halvdreven vil slite der.

Låt :hjerte:

Skrevet (endret)

Heidi Gjermundsen Broch kom seg gjennom Habanera med æren i behold, utover det var det vel ikke de store musikalske opplevelsene. Mest pinlig var likevel programlederen (og til del dommernes) stadige kløning med uttale og begrep. Det er faktisk ikke så vanskelig å lære seg på forhånd...

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Kvalitetstid med de to minste tantebarna i dag. Jeg lot meg ikke lokke opp i klatrestativet, men det ble noen runder i sklia - alltid elegant i skjørt. Eldste har vært sen med snakkinga, men nå skjønner jeg hvertfall mye av det han sier, det gjør alt så meget enklere...

Endret av Daria
Skrevet

Kaviar og matpapir - akkurat den kombinasjonen jeg ønsker meg rett bak meg på toget...

Skrevet

Kaviar og matpapir - akkurat den kombinasjonen jeg ønsker meg rett bak meg på toget...

Ikke verst å få oppfylt to ønsker tidlig en mandag morgen :lur:

Skrevet

Ikke verst å få oppfylt to ønsker tidlig en mandag morgen :lur:

:fnise:

Skrevet

:tunge1:

...er alt jeg har å si om den saken...

Skrevet

Jeg har snublet i en fagottfelle...... og der er det mye bra musikk gitt. :fnise:

Skrevet

Og veien var kort over til diverse utgaver av O helga natt...... Funker fint med baryton også den. :hjerter:

Skrevet

Det er lenge til jul :fy_fy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...