Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ringte jeg banken og spurte

Hvordan går det nå?

De sa takk, det kunne gått bedre

Jeg sa takk og la på

*hører på Di Derre*

Skrevet

Benytter feriedagene til å rydde på kontoret. I bunnen av en bunke fant jeg årets tannlege-innkalling - timen var i januar... :plystre:

Skrevet (endret)

Arbeidsdagen blir jo så mye bedre når jeg kan begynne en time senere. gå en time eller to før og kose meg med te, sjokolade og musikal-kavalkaden til Det Norske underveis. Riktignok er det snart tomt for sjokolade, men det skal jeg vel klare...

Endret av Daria
  • Liker 1
Skrevet

Arbeidsdagen er ikke så god når man føler seg som en siklende unge bare man tar en slurk vann..... bedøvelse hos tannlegen er ikke kjekt etterpå, men jeg klager ikke underveis. :fnise:

Men å dra tidlig fra jobben høres fint ut. Det blir det nok her også. 

Skrevet

Jeg VIL også gå tidlig idag :opplyser:

Skrevet (endret)

Min splitter nye get-boks så ingen grunn til å virke uansett hva jeg gjorde for å overtale den, så da ble det Persepolis på dvd i stedet i kveld, i selskap med ny, god te og sjokolade. Nå virker den igjen, så jeg satser på at den har tenkt å fortsette med det...

Ikke noe stort tap å gå glipp av Skavlan (som jeg neppe ville sett på uansett), man får jo høydepunktene på twitter. Jeg deler Marie Simonsens undring over at det fortsatt er en nyhet at en mann står fram som homofil...

Endret av Daria
Skrevet

Hvilken legning mannen har er totalt uinteressant for min del. Er bedre om mediene bruker spalteplassen på hvordan den mannens forretninger påvirker vareutvalget og prisene i dagligvarebutikkene... 

Skrevet

Operasangere må være gode skuespillere, sa de på Stjernekamp - og viste bilder av Diego Torre fra La Bohéme... De kunne vel anstrengt seg litt mer?

Skrevet

-Da jeg var liten drømte jeg om å bli kontratenor.

Da er du en over middels spesiell unge...

Skrevet

Når man skal ønske seg noe fra London så er det ikke alltid så enkelt. :fnise: 

Skrevet

Operasangere må være gode skuespillere, sa de på Stjernekamp - og viste bilder av Diego Torre fra La Bohéme... De kunne vel anstrengt seg litt mer?

Da burde de funnet en annen. Espen Langvik for eksempel. 

Og jeg glemte helt stjernekamp fra start men det går jo alltid i reprise. 

Skrevet

Han er et godt bevis på hvorfor jeg ikke liker de høye lyse stemmene. Det blir jo bare piping..

Skrevet

Tøffelen begynte å pipe i det han begynte å synge - jeg vet ikke helt hvordan det skal tolkes... :ler:

Når man skal ønske seg noe fra London så er det ikke alltid så enkelt. :fnise:

:klo:

Skrevet

Det er enkelt, men skal ikke ta all verdens plass - og det skal være noe jeg liker. Og det er velkjent at jeg visst ikke er så enkel å handle til. 

Og det skal ikke være te - ryktet forteller at jeg har mer enn nok. 

Skrevet

Ah, det var du som skulle ønske deg noe. Da er jeg med...

Skrevet

Vakkert var det jo ikke...

Skrevet

Jeg er litt enig med dommer i at det hørtes ut som pop. 

Skrevet

Der har du mannen som vet å lokke og bedåre en kvinne -Maten er ferdig! :rulle:

Skrevet

Der har du mannen som vet å lokke og bedåre en kvinne -Maten er ferdig! :rulle:

Jeg hadde blitt sjarmert av at noen lagde mat til meg. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...