Daria Skrevet 23. september 2015 Forfatter #12501 Skrevet 23. september 2015 Fort gjort på en grønnmalt benk - eller no'sånt...
Daria Skrevet 24. september 2015 Forfatter #12504 Skrevet 24. september 2015 Deler du ikke min entusiasme over muligheten for en svart/hvit dobbel i år, altså...?
Daria Skrevet 24. september 2015 Forfatter #12505 Skrevet 24. september 2015 Helsinki får permanent Tove Jansson-galleri Rett over veien for hotellet vårt, til og med. Jeg trenger en Helsinki-tur igjen neste år, det er ingen tvil.
Mafalda Skrevet 24. september 2015 #12506 Skrevet 24. september 2015 Nei... Men tja, Rosenborg fortjener jo å være der de er, de. De har jo vært best. Så er det kanskje en del andre lag som heller bør gå i seg selv (for ørtende år på rad). Og det kunne vært verre, faktisk. Det kunne vært finale mellom Brann og Rosenborg. Aka "den ene helgen i året der man gjør best i å holde seg hjemme, for hele Oslo sentrum er stappfull av kranglevorne bergensere og trøndere"... hehe.
Skravla Skrevet 24. september 2015 #12507 Skrevet 24. september 2015 Helsinki får permanent Tove Jansson-galleri Rett over veien for hotellet vårt, til og med. Jeg trenger en Helsinki-tur igjen neste år, det er ingen tvil. Påsken?
Daria Skrevet 24. september 2015 Forfatter #12509 Skrevet 24. september 2015 Nei... Men tja, Rosenborg fortjener jo å være der de er, de. De har jo vært best. Så er det kanskje en del andre lag som heller bør gå i seg selv (for ørtende år på rad). Og det kunne vært verre, faktisk. Det kunne vært finale mellom Brann og Rosenborg. Aka "den ene helgen i året der man gjør best i å holde seg hjemme, for hele Oslo sentrum er stappfull av kranglevorne bergensere og trøndere"... hehe. Molde mot Rosenborg hadde vært enda verre - der snakker vi virkelig aggresjon. Bergenserne er jo mest søte... Jeg var på cupfinaleomkampen mellom Rosenborg og Brann i 1995, det jeg user best ved siden av selve kampen er de to lett beduggede bergenserne på t-banen til byen etterpå som sang en nokså sørgmodig Nystemten... Enga er gjerne enten himmel eller helvete - alternativt opp som en løve, ned som den berømmelige skinnfellen. Men det mangler aldri ambisjoner, det skal de ha... Regnet med at du var fornøyd, ja
Daria Skrevet 24. september 2015 Forfatter #12510 Skrevet 24. september 2015 Påsken? *surfer opera og teater i påskeuken* *ikke lett å lede ut i fristelse i det hele tatt* Vi kan få med oss vår gamle venn Toumas Katajala, for eksempel, med Stravinsky og norsk dirigent
Daria Skrevet 24. september 2015 Forfatter #12511 Skrevet 24. september 2015 Sjokknyhet - toppspiller i England tar toget! Selvfølgelig var det en nordmann...
Skravla Skrevet 24. september 2015 #12513 Skrevet 24. september 2015 Sjokknyhet - toppspiller i England tar toget! Selvfølgelig var det en nordmann... Selvfølgelig...
Daria Skrevet 24. september 2015 Forfatter #12514 Skrevet 24. september 2015 *noterer tur påsken 2016* Ingen av teaterne har lagt ut vårprogrammet ennå...
Skravla Skrevet 24. september 2015 #12515 Skrevet 24. september 2015 Ingen av teaterne har lagt ut vårprogrammet ennå... De kan jo ikke gjøre det så seint... Så det var lagt ut varsel om audition til Hair i dag. Og hva de ønsket. Jeg bet meg merke i Hip-hop og tenkte Hmmm...
Daria Skrevet 24. september 2015 Forfatter #12516 Skrevet 24. september 2015 Det skulle visst være en alternativ og moderne versjon... Få se an rolleliste og omtale etterhvert.
Daria Skrevet 25. september 2015 Forfatter #12517 Skrevet 25. september 2015 Alternativ tegnsetting *vil ha*
Rosalie Skrevet 25. september 2015 #12518 Skrevet 25. september 2015 Cupfinale! Men kul krøll umulig å få tak i billetter, som vanlig. Sikkert 90% av billettene går til sponsorer, lite billetter til tilhengerne. Jeg vil på vårtur til Karlstad. Så det syns jeg vi må få til.
Daria Skrevet 30. september 2015 Forfatter #12519 Skrevet 30. september 2015 Jeg har ny pvr-boks som faktisk kan ta opp - og som ikke høres ut som et treskeverk selv når den er slått av. Framskritt! Dessuten har jeg to fluffy hvite nye strikkeplagg fra fretex - fordi jeg ikke har shoppet nok på tur De ble tross alt bare et utvalg te, en håndfull bling og en veske (som jeg faktisk trengte - jeg har lett etter en stor svart hverdagsveske lenge). Og garn - jeg skal visst begynne å strikke. Fortsettelse følger... 1
Daria Skrevet 30. september 2015 Forfatter #12520 Skrevet 30. september 2015 Cupfinale! Men kul krøll umulig å få tak i billetter, som vanlig. Sikkert 90% av billettene går til sponsorer, lite billetter til tilhengerne. Jeg vil på vårtur til Karlstad. Så det syns jeg vi må få til. Jeg var på cupfinale i '99, da var jeg medlem av Kjernen og fikk kjøpt billett gjennom dem. I år bli det nok sofa og tv. Operaen i Karlstad lokker med Les Mis fra jun i og utover høsten - da blir det tur...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå