Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fort gjort på en grønnmalt benk - eller no'sånt... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deler du ikke min entusiasme over muligheten for en svart/hvit dobbel i år, altså...? :fnise:

Skrevet

Nei... :ler:

Men tja, Rosenborg fortjener jo å være der de er, de. De har jo vært best. Så er det kanskje en del andre lag som heller bør gå i seg selv (for ørtende år på rad). :sukk:

Og det kunne vært verre, faktisk. Det kunne vært finale mellom Brann og Rosenborg. Aka "den ene helgen i året der man gjør best i å holde seg hjemme, for hele Oslo sentrum er stappfull av kranglevorne bergensere og trøndere"... hehe.

Skrevet

Nei... :ler:

Men tja, Rosenborg fortjener jo å være der de er, de. De har jo vært best. Så er det kanskje en del andre lag som heller bør gå i seg selv (for ørtende år på rad). :sukk:

Og det kunne vært verre, faktisk. Det kunne vært finale mellom Brann og Rosenborg. Aka "den ene helgen i året der man gjør best i å holde seg hjemme, for hele Oslo sentrum er stappfull av kranglevorne bergensere og trøndere"... hehe.

Molde mot Rosenborg hadde vært enda verre - der snakker vi virkelig aggresjon. Bergenserne er jo mest søte... :fnise: Jeg var på cupfinaleomkampen mellom Rosenborg og Brann i 1995, det jeg user best ved siden av selve kampen er de to lett beduggede bergenserne på t-banen til byen etterpå som sang en nokså sørgmodig Nystemten... :ler:

Enga er gjerne enten himmel eller helvete - alternativt opp som en løve, ned som den berømmelige skinnfellen. Men det mangler aldri ambisjoner, det skal de ha...

:hoppendeglad:

Regnet med at du var fornøyd, ja :ler:

Skrevet

Påsken?

*surfer opera og teater i påskeuken*

*ikke lett å lede ut i fristelse i det hele tatt*

Vi kan få med oss vår gamle venn Toumas Katajala, for eksempel, med Stravinsky og norsk dirigent

Skrevet

*noterer tur påsken 2016*

Ingen av teaterne har lagt ut vårprogrammet ennå...

Skrevet

Ingen av teaterne har lagt ut vårprogrammet ennå...

De kan jo ikke gjøre det så seint... :fnise:

Så det var lagt ut varsel om audition til Hair i dag. Og hva de ønsket. Jeg bet meg merke i Hip-hop og tenkte Hmmm...

Skrevet

Det skulle visst være en alternativ og moderne versjon... Få se an rolleliste og omtale etterhvert.

Skrevet

Cupfinale! :danse: Men kul krøll umulig å få tak i billetter, som vanlig. Sikkert 90% av billettene går til sponsorer, lite billetter til tilhengerne.

Jeg vil på vårtur til Karlstad. Så det syns jeg vi må få til.

Skrevet

Jeg har ny pvr-boks som faktisk kan ta opp - og som ikke høres ut som et treskeverk selv når den er slått av. Framskritt!

Dessuten har jeg to fluffy hvite nye strikkeplagg fra fretex - fordi jeg ikke har shoppet nok på tur :plystre: De ble tross alt bare et utvalg te, en håndfull bling og en veske (som jeg faktisk trengte - jeg har lett etter en stor svart hverdagsveske lenge). Og garn - jeg skal visst begynne å strikke. Fortsettelse følger...

• Liker 1
Skrevet

Cupfinale! :danse: Men kul krøll umulig å få tak i billetter, som vanlig. Sikkert 90% av billettene går til sponsorer, lite billetter til tilhengerne.

Jeg vil på vårtur til Karlstad. Så det syns jeg vi må få til.

Jeg var på cupfinale i '99, da var jeg medlem av Kjernen og fikk kjøpt billett gjennom dem. I år bli det nok sofa og tv.

Operaen i Karlstad lokker med Les Mis fra jun i og utover høsten - da blir det tur...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...