Daria Skrevet 19. september 2015 Forfatter #12482 Skrevet 19. september 2015 Når du ryker ut to ganger på tre program er det ingen særlig tvil...
Rosalie Skrevet 19. september 2015 #12483 Skrevet 19. september 2015 Vedr puppeteip: Har kun testet sølvgaffa. Svært effektivt - beste kløfta ever - og veldig glad man dro hjem alene - huden ble med teipen av... Men som sagt: Beste kløfta ever. Vi får snart nye PVR-boks, så kikker gjennom gamle, glemte opptak. Nå ler jeg meg gjennom 2012 overturen.
loffen Skrevet 19. september 2015 #12484 Skrevet 19. september 2015 Vedr puppeteip: Har kun testet sølvgaffa. Svært effektivt - beste kløfta ever - og veldig glad man dro hjem alene - huden ble med teipen av... Men som sagt: Beste kløfta ever. Vi får snart nye PVR-boks, så kikker gjennom gamle, glemte opptak. Nå ler jeg meg gjennom 2012 overturen.
Daria Skrevet 20. september 2015 Forfatter #12485 Skrevet 20. september 2015 Jonas Kaufmann med Puccini-plate - nå snakker vi tenor-gleder... Få se hvor sterkt behovet er etter Last night of the Proms i kveld... Dagens spørsmål - loppemarked, husvask eller bok på verandaen...?
Skravla Skrevet 20. september 2015 #12486 Skrevet 20. september 2015 Har startet en klesvask. Ellers er det sofa og kanskje veranda dersom solen kommer frem. Blir fårikål til middag i dag og det gleder jeg meg til. Lenge siden jeg har spist fårikål nå.
Daria Skrevet 20. september 2015 Forfatter #12487 Skrevet 20. september 2015 (endret) Det ble et dobbel loppemarkedbesøk med innlagt vandring på gamle trakter. Siden jeg er et klasseeksempel på selvkontroll og nøysomhet, kjøpte jeg selvfølgelig bare ting jeg har et reelt behov for - i dette tilfellet fem pocketbøker og en lilla veske. Endret 20. september 2015 av Daria
Daria Skrevet 20. september 2015 Forfatter #12488 Skrevet 20. september 2015 Har aldri helt skjønt greia med å kaste truser på scenen - selv ikke når det er en tenor i snasen jakke involvert...
Daria Skrevet 20. september 2015 Forfatter #12489 Skrevet 20. september 2015 Å ha en operasanger som forsanger er ikke veldig allsangvennlig...
Daria Skrevet 21. september 2015 Forfatter #12490 Skrevet 21. september 2015 Ferie-nedtellingen er i gang Lørdag er det tid for årets femte Sverige-tur, som vanlig med innlagte kulturelle gleder. god mat og sikkert en anelse shopping. Må bare få unna denne uka først...
Daria Skrevet 21. september 2015 Forfatter #12491 Skrevet 21. september 2015 Jeg angrer litt på at jeg klikket på #piggate - det er ikke at jeg (eller noen) trenger å vite om David Cameron. Men samtidig følger jeg så mange britiske komikere på twitter at det er viktig å kjenne til sånne ting for å forstå alle vitsene som kommer...
Daria Skrevet 21. september 2015 Forfatter #12492 Skrevet 21. september 2015 Denne uka må jeg få fikset pvr-boksen - jeg er jo bortreist neste søndag, og Brenden Gunnell er med i operaen som vises på Hovedscenen. Han er nesten like dypt savnet fra operaen i Oslo som svensken. It was a two very good years - tenorenes toppsesonger...
Daria Skrevet 21. september 2015 Forfatter #12493 Skrevet 21. september 2015 Jeg angrer litt på at jeg klikket på #piggate - det er ikke at jeg (eller noen) trenger å vite om David Cameron. Men samtidig følger jeg så mange britiske komikere på twitter at det er viktig å kjenne til sånne ting for å forstå alle vitsene som kommer... Og selvfølgelig har grisen nå egen twitter-konto... Britene har jo ingen tradisjon for politisk satire, så det er ingen der som koser seg i dag...
Daria Skrevet 22. september 2015 Forfatter #12494 Skrevet 22. september 2015 Jeg burde ikke la meg overraske lenger over alt som kommer av idiotiske utspill fra FrP-politikere, men denne var det jo klasse over. Erlend Wikborg, stortingsrepresentant, beviser sin fullstendige mangel på forståelse for arbeidslivets begreper og beskylder SV for dobbeltmoral. De søker nemlig etter vikarer for to ansatte som skal ha foreldrepermisjon, samtidig som de er mot å åpne for midlertidige ansettelser. De to tingene er som kjent akkurat det samme...
Sauen Shaun Skrevet 22. september 2015 #12495 Skrevet 22. september 2015 Jeg burde ikke la meg overraske lenger over alt som kommer av idiotiske utspill fra FrP-politikere, men denne var det jo klasse over. Erlend Wikborg, stortingsrepresentant, beviser sin fullstendige mangel på forståelse for arbeidslivets begreper og beskylder SV for dobbeltmoral. De søker nemlig etter vikarer for to ansatte som skal ha foreldrepermisjon, samtidig som de er mot å åpne for midlertidige ansettelser. De to tingene er som kjent akkurat det samme... Er det rart det blir mye rot og rør i samfunnet vårt?
Rosalie Skrevet 22. september 2015 #12496 Skrevet 22. september 2015 Jeg burde ikke la meg overraske lenger over alt som kommer av idiotiske utspill fra FrP-politikere, men denne var det jo klasse over. Erlend Wikborg, stortingsrepresentant, beviser sin fullstendige mangel på forståelse for arbeidslivets begreper og beskylder SV for dobbeltmoral. De søker nemlig etter vikarer for to ansatte som skal ha foreldrepermisjon, samtidig som de er mot å åpne for midlertidige ansettelser. De to tingene er som kjent akkurat det samme... Unnskyld, men
Daria Skrevet 23. september 2015 Forfatter #12497 Skrevet 23. september 2015 Hver gang jeg ler av noe jeg leser på nett, ser jeg meg instinktivt om for å sjekke at det ikke var noen elever i nærheten. God forby at de hører meg le på jobb... Nå lo jeg av denne eple-guiden...
Skravla Skrevet 23. september 2015 #12498 Skrevet 23. september 2015 Feire at det i dag er 3 måneder til lille juleaften. https://youtu.be/qWpq2wWQH_k
Daria Skrevet 23. september 2015 Forfatter #12499 Skrevet 23. september 2015 *kan fortsatt alle bevegelsene* Her er det som gjelder i kveld - semifinale i cupen. Litt mindre koreograferte håndbevegelser og lyder, men engasjement i sofaen...
Skravla Skrevet 23. september 2015 #12500 Skrevet 23. september 2015 Her ble TV'n slått av. Og youtube slått på. Skulle jo ikke hektes på fagotter, men de lå så laglig til i abonnementsrekken min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå