Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tvangsgifte har nådd nye høydepunkter..... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun er sammen med Lars Monsen. Er det nødvendig å understreke det hver gang?

Skrevet

Soveroms-Tommy? Puteflaut når visst også nye høyder...

Skrevet (endret)

Han kommer ikke inn på mitt soverom, det er hvertfall sikkert også etter denne kvelden...

Endret av Daria
Skrevet

Han er alt for ung for mitt soverom..... Thank God.... Han eller Martin er i mitt hode helt klare for å gå ut i dag..... sammen med de fleste andre. 

Skrevet

Det er faktisk ingen i feeden min som følger med, ser det ut til...

Heidi var vel noen hakk mer i sitt rette element i kveld.

Skrevet

Knut Erik var uten tvil best i dag. :duskedame:

Skrevet (endret)

Siss Vik @sissvik 30m30 minutes ago

@erlendloe Snakket med noen fra MDG på stand i dag. De virket ikke så interessert i bymiljø, parkhold, grønne lunger.Er ikke det også miljø?

Oslo MDG @Oslopartiet 6m6 minutes ago

@sissvik @erlendloe Synd! Våre frivillige har forskjellig hjertesaker, men d r svært viktige tema for våre politikere http://oslo.mdg.no/politikk/ 

Det er noe amatørmessig og hjelpeløst over De Grønne. Står du på stand må du kjenne og snakke om partiets standpunkter også på det som ikke er dine private hjertesaker - særlig når folk stiller konkrete spørsmål.
Endret av Daria
Skrevet (endret)

Knut Erik og Heidi definitivt kvelds favoritter :jepp:

Endret av Daria
Skrevet

Knut Erik og Heidi definitivt kvelds favoritter :jepp:

Helt klart. 

Skrevet

Øystein ikke blant de tre i bånn? Jøss, den så jeg ikke komme - men det blir jo bra å få med ham til storbandskveld.

At den mest ukjente ryker først er kanskje ikke så overraskende, tross alt.

Skrevet

MK var da ikke kveldens dårligste, men sånn er det når folkets røst skal telle. 

Skrevet

Det mest irriterende med å bare ha Last Night of the Proms på radio er når publikum ler og jeg ikke aner hvorfor...

Skrevet

...eller når Jonas Kaufmann kaster en Union Jack-boxer på publikum... Det har visst kommet et utvalg dameundertøy motsatt vei i løpet av kvelden :fnise:

Skrevet

Oooo, høy siklefaktor i høstferien, skjønner jeg.

Ta ung, kjekk mann med bra kropp. Legg på bra sangstemme, smoothe dansemoves og en god porsjon scenetekke, og suksessen er fakta. Sleng på en snippkjole i tillegg... Olala...

Skrevet (endret)

Høstferiens største siklefaktor er nok dessertmenyen på restauranten hvor vi har bestilt bord :sikle:

To konsertbilletter bestilt - dagens utbytte så langt :nigo: Ut og stemme etterhvert, og så finne fram min indre husmor og Ingrid Espelid Hovigs smårutete kokebok. Jeg fikk nemlig ånden over meg da det bugnet av høstens rotgrønnsaker på Meny i går, så her skal lages lammefrikassé. Tror kanskje jeg har laget det før...? Egentlig burde det selvfølgelig følges opp med tilslørte bondepiker til dessert, men det får bli en annen gang...

Endret av Daria
Skrevet

Lammefrikassé er godt.

Her har man noen timer igjen på jobb, så en tur innom stemmelokalet før jeg lander i sofaen i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...