Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun var klart best i dag. Men så er det noe med hvor man har hjertet, gamle minner og gode assosiasjoner, da...

Helt klart. :jepp:

Og for meg betyr Celine noe spesielt. Årelangt samarbeid om spennende prosjekt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er allerede midtveis mellom skolestart og høstferien - da passer det jo fint at høstferiens kulturplan har hatt premiere og får god omtale både i Dagens nyheter og Helsingborgs Dagblad. :hoppe: Bill.mrk. Skåneferie... 

Skrevet

Jeg kan skjønne De Grønnes ønske om å være blokkuavhengighe, men det vil jo aldri være aktuelt å stemme på et parti som kan bli sittende på vippen når de ikke vil si noe om hvilken vei de har tenkt å vippe.

Skrevet

Og når vi snakker om De Grønne - her var det mange ullne svar.

-  Dere vil ha og frukt og grønt i skolen. Skal frukten være gratis?

-  Hvis vi ikke har programfestet det, er det et åpent spørsmål.

Så hun vet ikke selv om de har programfestet det eller ikke...?

Skrevet

I avdelingen for bortskjemte pikers i-landsproblemer, men likevel: :grine:

Her er alt booket, betalt og klart for å se svensken i La Bohéme i Stockholm nyttårshelgen, og så skal han ikke spille akkurat den dagen. De spiller 23 forstillinger fra november til februar og han spiller i alle - bortfra den ene jeg har billett til. Det finnes da lover mot sånt...? :grine:

Skrevet

Vakker konsert i operaens minste sal i går - Ingeborg Kosmo sang dikt av Hamsun til nykomponert musikk, med komponisten selv ved flygelet. Det hele ledsaget av bilder av nordlandsk natur på storskjerm. Fantastisk deilig musikk, håper det ligger et plateprosjekt og vaker et sted her...

Skrevet
Pirandello var en intellektuell og filosofisk dramatiker som først og fremst ønsket å få publikum til å tenke. Etter Nationaltheatrets Seks roller søker en forfatter er det en del å tenke over og å snakke om, spesielt hvorfor denne oppsetningen ikke griper.

Mona Levin i det syrlige hjørnet :fnise:

Skrevet

Jeg var i eksklusivt selskap i går - både kronprinsen, kulturministeren og kulturbyråden dukket opp i konserthuset, i anledning åpning av Ultimafestivalen. Dessuten fikk jeg stifte bekjentskap med et nytt instrument - ondes Martenot.

Skrevet

Nyhetsbrev fra Bokklubben i alle kanaler - 50 bøker for 50 kroner! At 35 av dem var barnebøker er jo helt irrelevant... :rolleyes:

Skrevet

Nyhetsbrev fra Bokklubben i alle kanaler - 50 bøker for 50 kroner! At 35 av dem var barnebøker er jo helt irrelevant... :rolleyes:

hmmm... det må jeg inn å sjekke ;)

Skrevet

Jeg var lett å lede, det ble 6 bøker. Kjekt med barnebøker på salg :)

Skrevet

Dagens første Stjernekamp-spørsmål: Er det egentlig en kompliment å bli kalt Eva Peron?

Skrevet

Un, dos, trés - Ricky Martin! *flashback til salsa-utested i Newcastle*

Skrevet

Un, dos, trés - Ricky Martin! *flashback til salsa-utested i Newcastle*

Tell us more..... :nigo:

Skrevet

Og ettersom ingen sender Proms her hjemme så er det ekstra surt å se status på face om piknik og Proms i Hyde Park....... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...