Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eh, Maria er den som imponerte mest hos to av tre dommere? Hva hørte de som jeg ikke hørte - eller omvendt...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd at Øystein ryker før han får en genre hvor han faktisk får vist hva han kan, men det var jo ikke ufortjent i dag.

Skrevet

Eh, Maria er den som imponerte mest hos to av tre dommere? Hva hørte de som jeg ikke hørte - eller omvendt...?

Det overrasket meg også. 

Og personlig synes jeg Tommy burde forsvunnet, men Øistein er nok for gammel/ukjent for de som stemmer kanskje. 

Skrevet

Og Øistein har ikke imponert på noen av de to genre, men det har ikke Tommy heller. Faktisk var det de tre dårligste fra de to første rundene (etter min mening) som sto igjen som de tre. 

Skrevet (endret)

Fra en tenor til en annen... Jeg opprettholder min påstand om at operaen har hentet inn feil Rodolfo til Turandot...

Endret av Daria
Skrevet

Celine er min favoritt i år. :opplyser:

Skrevet

Man skal ikke le av andres ulykke, men det hender det er vanskelig å la være. Dagens overskrift:

FrP-topp skadet på segway

Både dette med at man ligger som man reder og ris til egen bak er uttrykk som vaker langt fremme i hjernen, men ingenting slår en av underoverskriftene i artikkelen:

Fikk veterinærhjelp

Man må jo få le, bare litt...?

Skrevet (endret)

Celine er min favoritt i år. :opplyser:

Hun var klart best i dag. Men så er det noe med hvor man har hjertet, gamle minner og gode assosiasjoner, da...

Endret av Daria
Skrevet

Man skal ikke le av andres ulykke, men det hender det er vanskelig å la være. Dagens overskrift:

FrP-topp skadet på segway

Både dette med at man ligger som man reder og ris til egen bak er uttrykk som vaker langt fremme i hjernen, men ingenting slår en av underoverskriftene i artikkelen:

Fikk veterinærhjelp

Man må jo få le, bare litt...?

Eller GAPSKRATTE!

Skrevet

Fra en tenor til en annen... Jeg opprettholder min påstand om at operaen har hentet inn feil Rodolfo til Turandot...

https://youtu.be/XiCEs9mh2oE

Han kan jo bli bra han som skal synge den også da..... Eller... 

Skrevet

Strengt tatt burde det komme en liste over hva han skal synge og hvor for de neste 4-6 årene. Man har jo noen ferier og langhelger og nyttårshelger man skal planlegge. 

Skrevet

Henrik Engelsviken blir sikkert bra. Lever svært godt med at jeg ikke skal se Diego Torre...

Eller GAPSKRATTE!

Jeg prøvde å være litt diplomstisk og overbærende...

Skrevet

Henrik Engelsviken blir sikkert bra. Lever svært godt med at jeg ikke skal se Diego Torre...

Jeg prøvde å være litt diplomstisk og overbærende...

Det var FrP.... jeg så ingen grunn til å være det.

Og jeg er glad vi skal høre Engelsviken....... er det lov med et lite sykdomsfrafall fra Mexico - i så fall kan jeg overtales til å se den flere ganger om rette innhopperen kommer. 

Skrevet

Strengt tatt burde det komme en liste over hva han skal synge og hvor for de neste 4-6 årene. Man har jo noen ferier og langhelger og nyttårshelger man skal planlegge. 

Don José i Dresden lørdag i pinsehelgen...

Skrevet

Don José i Dresden lørdag i pinsehelgen...

:sikle:

Skrevet

:ler:

Morfar snakker stadig om hvor flott Dresden er og at det burde jeg...

Skrevet

Morfar vet ofte hva han snakker om når det gjelder Tyskland...

Skrevet (endret)

Åtte øyne i hverandre / fire munner kring et bord - den dysfunksjonelle opera-varianten...

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...