Daria Skrevet 30. august 2015 Forfatter #12281 Skrevet 30. august 2015 Bokhyllen har fått sårt tiltrengt påfyll i dag. En venninne på flyttefot søkte nye hjem til en del bøker, så jeg ofret meg og adopterte noen. Tilfeldigvis lå høstens første loppemarked rett i nærheten av der jeg skulle hente bøkene - det blir fort flere bøker (samt en hvit bluse) av sånt...
Daria Skrevet 31. august 2015 Forfatter #12282 Skrevet 31. august 2015 Man må jo like Hadia Tadjik...
Daria Skrevet 1. september 2015 Forfatter #12283 Skrevet 1. september 2015 Jeg var sur dame på Meny i dag, med den klassiske replikken Dette er faktisk ingen lekeplass! Det er ikke så god plass mellom kassene - særlig ikke når det står en kø der - at det er et velegnet sted å kjøre sparkesykkel fram og tilbake... 1
Skravla Skrevet 1. september 2015 #12284 Skrevet 1. september 2015 Barn kan jo leke hvor de vil.... det vet du jo!
Daria Skrevet 1. september 2015 Forfatter #12285 Skrevet 1. september 2015 Ikke når jeg tar et lite skritt bakover - da var det plutselig ikke plass lenger...
Skravla Skrevet 1. september 2015 #12286 Skrevet 1. september 2015 Jeg har hatt en smule angst i kveld.... helt til jeg kom på at i morgen har du ansvaret.
Skravla Skrevet 1. september 2015 #12288 Skrevet 1. september 2015 Det er ikke noe å le av..... jeg er ikke vant til å ikke finne ting.
Daria Skrevet 1. september 2015 Forfatter #12289 Skrevet 1. september 2015 Nevroser vet du ingenting om?
Skravla Skrevet 1. september 2015 #12290 Skrevet 1. september 2015 Nevroser? *googler* Nei, det er ukjent.
Daria Skrevet 1. september 2015 Forfatter #12291 Skrevet 1. september 2015 Prøv å google "selvinnsikt" også, og se om du blir noe klokere...
Roadrunner Skrevet 2. september 2015 #12293 Skrevet 2. september 2015 Man kan da ikke overlate kontrollen til andre, Skravla!
Daria Skrevet 2. september 2015 Forfatter #12295 Skrevet 2. september 2015 (endret) Jeg er så lei av at facebook-feeden min mer og mer fylles opp av ting som andre har likt eller kommentert på sider og profiler som jeg ikke kjenner/følger/bryr meg om overhodet. Hvorfor trenger jeg se at bekjente liker en lokal (for dem) kunstner, deltar på et arrangement som ikke angår meg, kommenterer et bilde eller en status til noen jeg ikke kjenner eller liker en tilfeldig avisartikkel om bleier, trening eller noe tilsvarende uinteressant? Jeg blokker og skjuler alt jeg kan, men det hjelper jo ikke stort. Leker litt med tanken på å bare slette meg, men samtidig er det den kanalen jeg bruker til å holde kontakten med folk jeg ellers sjelden og aldri ser, så jeg vil jo egentlig ikke det heller. /utblåsing over #ilandsproblem Endret 2. september 2015 av Daria 1
Jerle Skrevet 3. september 2015 #12296 Skrevet 3. september 2015 Bokhyllen har fått sårt tiltrengt påfyll i dag. En venninne på flyttefot søkte nye hjem til en del bøker, så jeg ofret meg og adopterte noen. Tilfeldigvis lå høstens første loppemarked rett i nærheten av der jeg skulle hente bøkene - det blir fort flere bøker (samt en hvit bluse) av sånt... Bra du ofrer deg, du trengte nok veldig det påfyllet. Prøv å google "selvinnsikt" også, og se om du blir noe klokere... Hmmmm... passer dette til sitatet over også?
Daria Skrevet 3. september 2015 Forfatter #12297 Skrevet 3. september 2015 Altså, nå synes jeg du er både spydig og ufin... Forøvrig fikk jeg enda noen flere bøker på mandag - pappa, som i likhet med meg har en ganske omfattende og raskt voksende boksamling hadde begynte prosjekt kvitte-seg-med-bøker. Med Ulysses tilgjengelig i hylla øker det jo sannsynligheten for jeg faktisk kommer meg gjennom den en gang...
Jerle Skrevet 3. september 2015 #12298 Skrevet 3. september 2015 Unnskyld. Jeg har nok ikke på langt nær så mange bøker som deg, men jeg bare elsker å kjøpe bøker, så det var litt en stein i glasshus...
Skravla Skrevet 3. september 2015 #12299 Skrevet 3. september 2015 Altså, nå synes jeg du er både spydig og ufin... Forøvrig fikk jeg enda noen flere bøker på mandag - pappa, som i likhet med meg har en ganske omfattende og raskt voksende boksamling hadde begynte prosjekt kvitte-seg-med-bøker. Med Ulysses tilgjengelig i hylla øker det jo sannsynligheten for jeg faktisk kommer meg gjennom den en gang... Har jeg aldri merket noe til.... og den har stått hos meg en stund.
Daria Skrevet 3. september 2015 Forfatter #12300 Skrevet 3. september 2015 Unnskyld. Jeg har nok ikke på langt nær så mange bøker som deg, men jeg bare elsker å kjøpe bøker, så det var litt en stein i glasshus... Du var nok bare misunnelig - er det ikke det som er standard KG-respons på all kritikk? Har jeg aldri merket noe til.... og den har stått hos meg en stund. Jeg sa at det øker sannsynligheten, ikke at det garanterer at det vil skje...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå