Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Verden er som alltid full av intelligente mennesker.

Bevis A) Han som parkerte seg med nettbrettet flere meter unna prøverommet for å filme datteren gå catwalk i prøvde klær, og tok det for gitt at øvrige handlende tok hensyn til det, til tross for at han sperret to av tre gjennomgangsmuligheter.

Bevis B) Hun som hadde med seg katt i bånd på shopping på Aker brygge -  i 10 meter langt bånd.

Bevis C) Tre barnevogner ved samme dør i t-banevognen.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den dagen jeg tar med meg Turbo på shopping, håper jeg noen har vett til å sperre meg inne på lukket avdeling...

• Liker 1
Skrevet

Will do! ;)

Har vært en tur i matbutikken og kan føye til:

Bevis D) Da jeg kom inn i gangen utenfor butikken (tre butikker kvalifiserer vel ikke til senter-betegnelse...) satt det en dame på huk i en haug bæreposer - hun hadde tydeligvis mistet en pose og det hadde gått hull på noe. Jeg trodde i min naivitet at hun holdt på å rydde opp etter seg - da jeg kom ut igjen var hun borte, men det lå igjen en tilsølt bærepose, en sprukket ølboks og en stor dam med det jeg bare kan anta at var øl, samt noe sammenkrøllet tørkepapir. Hun hadde med andre ord pakket om posene og tørket av varene sine, og latt resten ligge igjen :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Litt musikk på morgenkvisten- jeg elsker piano-arrangementet her :hjerte:

Endret av Daria
Skrevet

*mett*

Skulle forsåvidt bare mangle etter to-retters lunsj... Åndelig føde har det også blitt i dag, med utstillingen av Munch og van Gogh på Munchmuseet, samt fysisk fostring i form av tur i botanisk hage.

Resten av dagen blir nok mindre innholdsrik. Ta oppvasken. Se fotball. Lese avisa. Hårda bud...

Skrevet

Her er oppvasken i gang, klesvasken i gang og jeg er godt plantet i sofaen. En liten tur ut på verandaen medførte en rask beslutning om at det ikke var noe blivende sted.

Skrevet

Vært ufattelig lat. Nå sitter jeg midt i solsteken på verandaen ig svetten renner. Puh! Men i følge meteorologene er det årets siste sommerdag, så jeg får holde ut. ;)

Skrevet

Holder ut jeg også *svett*

Soltørka sengetøy ligger på senga og treningstøy henger nå til tørk. Ellers sløv dag i selskap med mobil og Unni Lindell - Brudekisten.

Skrevet

I overkant varmt på verandaen - jeg ser ingen grunn til å holde ut bare på trass... Noe oppvask er tatt, nå ser jeg MasterChef-finalistene lage restemat - genial utfordring. Vi har nok mange litt å lære der...

Skrevet

Bare for å sjekke om noen faktisk bruker lenkene, selvfølgelig :filer:

Fikset nå.

Skrevet

Bare for å sjekke om noen faktisk bruker lenkene, selvfølgelig :filer:

Fikset nå.

Sjekker da alltid lenkene dine - de inneholder jo kun viktig informasjon. :rosaengel:

Skrevet

Jeg liker Åhlens - som det er i Sverige. Men jeg bruker det en del her også. Og nå må jeg jo få handlet det jeg skal ha der før de stenger. 

Skrevet

Aftenposten fastslår bombastisk at sommerferien var dyr, men høstferien blir dyrere. Hvis tre dager i Malmö blir dyrere enn en drøy uke i Edinburgh blir jeg alvorlig bekymret - enten for verdensøkonomien og valutakursene eller for det personlige forbruket...

Skrevet

Og apropos ferie, så er nå alle de viktigste planene for en aldri så liten nyttårstur til Stockholm spikret :nigo: Viktige stikkord er La Boheme (i Munch/Jæger/Strindberg-inspirert versjon, med en viss svensk tenor i hovedrollen :strix: ), Kristina från Duvemåla (alle gode ting er fire...) og tolvslaget på Skansen. Litt god mat skal vi vel også få plass til, samt en fika eller tre...

Skrevet

Det er ikke det at jeg er uenig i at eldreomsorgen her i landet har forbedringspotensiale. Men når man som barnløs stadig får spørsmålet om hvem som skal ta seg av deg når du blir gammel (underforstått: det er det man har barn til), føles det jo litt merkelig å bli møtt med Dagsavisens forsideoppslag om hvor uverdig det er for en sønn å måtte stelle sin gamle mor. Er ikke det barnas naturlige oppgave likevel...? 

Skrevet

:bolledeig:

Jeg har ventet og håpet og ønsket - og det skjer! What if - musikalen Brian Yorkey og Tom Kitt skrev etter Next to Narmal - får Europa-premiere på Det Norske Teatret over jul, med Heidi Gjermundsen Broch i hovedrollen :danser: *ekstatisk*

Skrevet

At Ingrid Bjørnov og Are Kalvø ville være en god musikalskriver-kombinasjon regner jeg jo med, men det var voldsomt som lattermusklene fikk kjørt seg i kveld :rulle: Og hvem skulle vel trodd at Bartek Kaminski var så søt med hockeysveis... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...