Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva? Er det mulig? Jeg er skrekkslagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid åpen for gode forslag :jepp:

Skrevet

Det gikk fra forslag til handling i løpet av kort tid. :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg har overlevd årets helvetesuke/treningsøkt :trene:

Helg nå.

Endret av Daria
Skrevet

Hadde ikke fått med meg at finalen i Dronning Sonjas sangkonkurranse går direkte på tv - operakveld :hoppe:

Skrevet

Dagens leksjon fra isdisken: Yoghurt-is og frozen yoghurt er ikke det samme. Det første er til forveksling lik vanlig is, det andre er - og smaker som - frossen yoghurt.

Hvis noen aner at en viss skuffelse og en antydning om at jeg tok det gale valget i dag, er de muligens inne på noe...

*heller Mozart over frossen mangoyoghurt*

Skrevet

Deilige og dype stemmer. :hoppe:

Jeg kunne vel fått én tenor...?

Skrevet

Det er en overflod av tenorer i opera..... La nå meg overfylles av litt overflod.

Og noen av dem er da litt lyse.

Men den godeste Ukraineren kan godt synge vuggevise til meg........ :hjerte:

Skrevet

Dagens leksjon fra isdisken: Yoghurt-is og frozen yoghurt er ikke det samme. Det første er til forveksling lik vanlig is, det andre er - og smaker som - frossen yoghurt.

Hvis noen aner at en viss skuffelse og en antydning om at jeg tok det gale valget i dag, er de muligens inne på noe...

*heller Mozart over frossen mangoyoghurt*

Ikke noe problem med å forstå skuffelsen. Frozen yoghurt er ikke is. Det er bare yoghurt som er fryst.....

Skrevet

Jeg har et alkoholproblem - Mozart-flaska er tom...

Skrevet

Det ble min tidligere i sommer. Har en åpnet hvitvin i kjøleskapet, men den har stått såpass lenge at jeg lurer på om ikke den er blitt edikk.

Skrevet

Den er vel uansett ikke noe særlig som is-saus...?

Skrevet

Den er vel uansett ikke noe særlig som is-saus...?

Nei, men jeg har ikke noe is heller....... :sukk:

Skrevet

Fantastisk stemme på den norske sopranen. Hører gjerne henne i en eller flere Wagner-oppsettinger.

Skrevet

Definitivt en Wagner-sopran. Hun kan godt gå inn i operaens faste solistbesetning :jepp:

Skrevet

Ja, takk.

Og de kan gjerne engasjere han som fikk tredjeprisen også.

Dessuten var det jo en herlig bass som pensjonerte seg...... Det må de jo gjøre noe med. Og en baryton ble også pensjonist. Jeg føler at det er noen skikkelig hull i solistrekken der.

Skrevet

Karen Marie Ellefsen vet som vanlig alt om utøverne i friidretts-vm, og kan opplyse at hobbyene til den tyske vinneren av kulestøt for kvinner er volleyball og rosedyrking...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...