Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:strix:

Henne skal vi se i Malmö i september... :fnise:

Skrevet

ÅÅååååå! Såååååå misunnelig!!!!

PS: Neste gang dere skal se Kristina från Duvemåla noe sted vil jeg også være med!

Skrevet

For øvrig skal jeg ha med meg min ikke så veldig teaterinteresserte mann på Nationaltheatret på lørdag. Fristet han Christopher Nielsen og Verdiløse menn. Da bet han på. ;)

Skrevet

Det gjelder å vifte med de riktige fristelsene. :fnise: Er det ikke nå i helgen de har gir en forestilling til Kirkens bymisjon eller noe tilsvarende?

Skrevet

Jo, men det er på søndag. Bra tiltak!

Skrevet

Denne saken med vekteren på Blinder er jo bare merkelig. Min umiddelbare tanke da jeg leste at samme vekter var angrepet i samme område tre ganger var at det var på tide å ta det personlig - og det var det tydeligvis...

Skrevet (endret)

Tja, Frank Kjosås kan jo spille Sweeney Todd... :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Har fått mail om at jeg nå har betalt ned kontoen min, både hos ellos og LaRedoute. Jeg prøver hardt å ikke se det som en utfordring...

Forøvrig, dagens feminist-observasjon: Jeg har fått reklame for et av disse kvinneseminarene for driftige damer som vil opp og fra i arbeidslivet - kvinner vil og kan, men akkurat nå er vi litt opptatt, som Kari Slåttsveen så treffende kalte dem en gang. Det fristes med kjente navn og goodie bags (for selv om vi både vil og kan er det ikke nok med faglig innhold, vi må ha gratis neglelakk også) i flre nyanser av rosa. Og mitt oppi alt dette feminine og kvinnefremmende velger de følgende formulering: Ingrid Bjørnov har underholdt nasjonen i en mannsalder. Det er dette med at alle endringer begynner i det små...

Skrevet

Jeg vil gjerne utlove skuddpremie på de som satt utenfor her til klokka var to i natt og brølte og skrek som ondskapsfulle kråker fra en tvilsom skrekkfilm...

Skrevet (endret)

Mens vi venter på tirsdag (mvh drømte om Stockholmshurtigtog i natt)... Jeg elsker dette klippet, hvordan de på en helt tom scene uten rekvisitter, kulisser eller kostymer likevel formidler historien i hver eneste bevegelse, hvert eneste ansiktsuttrykk. Og hvordan Robert og Karl Oskar hopper som overirvrige 3-åringer :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Ser en Titanic-dokumentar på Discovery - og zapper innom tv3 i reklamepausene - de viser Titanic-filmen...

Skrevet

Her er det te, sjokolade og kokkeleringsprogram fra boksen. Venter på at siste klesvask skal bli ferdig.

Skrevet

Nå trenger jeg at hverdagen kommer i gang igjen ( så snart Stockholm er overstått...) - jeg blir så rastløs av at det ikke skjer noe på kveldstid...

Skrevet

Bare vent til neste uke igjen.... dag er det planer 2 kvelder i hvert fall.

Skrevet

Vurderte kino-besøk i går, men det ble til at jeg gikk en tur i stedet. Fant grafitti fra krigen, på en knaus rett bak Uranienborg kirke. Det er satt opp plexiglass foran for å beskytte den. Lurer på hvor mange ganger jeg har gått der uten å legge merke til den...

Skrevet

Fordelen med et tog som går kvart på seks er at man er fremme i Stockholm før klokka 11 og får mye ut av dagen der. Ulempen med et tog som går kvart på seks er at det går kvart på seks...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...