Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Verdens eldste homsegrafitti i Nidarosdomen

Nå er jeg ingen forsker eller ekspert på området, men jeg kan ikke skjønne at noe fra 1200-tallet kan være verdens eldste, når vi vet som mye om utbredelsen av homofil praksis i antikken. Pompeiis vegger var for eksempel full av ganske grove utsagn, jeg finner det vanskelig å tro at det ikke var noe homo-relatert der :vetikke: 

Skrevet

I artikkelen står det landets eldste - og det kan jo være mer korrekt. 

Skrevet

Landets eldste kan jeg tro på, men han påstår at det er verdens eldste også, og der tviler jeg mer...

- Dette må under alle omstendigheter være verdens eldste homsegraffiti.   

Men det kan jo være dagbladets feil, ikke forskerens...

Skrevet

Det tror jeg må være Dagbladets feil. Mener også at jeg har hørt/sett noe som var enda eldre i Middelhavsområdet (ikke Pompeii) - mulig det var på QI?

Og jeg leste visst ikke artikkelen så veldig godt :sjenert: 

Skrevet

åååå.... Noen aka me fikk lyst til å se Jersey boys i Stockholm......

Skrevet

Synd den ikke går i romjula...

Skrevet

Synd den ikke går i romjula...

Ja, men jeg får nok ikke fri annet enn 30. og 31. så det blir ikke så mange muligheter uansett.

Skrevet

Enda en Stockholmstur i høst er kanskje litt i overkant... :fnise: Men har du lyst (og råd, og tid...) har du lov...

Skrevet

Enda en Stockholmstur i høst er kanskje litt i overkant... :fnise: Men har du lyst (og råd, og tid...) har du lov...

Noe sånn ja..... Lyst JA Råd JA Tid? Mer usikker.....

Skrevet (endret)

Om en liten uke.... :strix:

(muligens med litt mer moderne trikker, dog... :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Tilbake til vanlige morgentider i dag, etter å ha kommet en time senere siden ferien var over. Jeg kunne ha gjort det hele uka, men det er greit å venne seg til å stå opp igjen. Dessuten er faktisk ikke forskjellen på 5 og 6 egentlig så stor - det er alt for tidlig uansett :Gjesp: 

Skrevet

Jeg gjør motsatt, jeg har siden ferien var over begynt en time tidligerer på jobb. Men det er fordi jeg har unger som slenger hjemme, så blir det ikke så mange timer de kan finne på rampeting.

Den timen har ikke så mye å si, trøtt er jeg samme hva. Men jeg synes å stå opp kl 5 høres ganske fælt ut. :sjenert:

Skrevet

Man venner seg til så mangt når man må...

Skrevet

Skulle jeg stått opp kl 5 måtte jeg lagt meg veldig tidlig om kvelden. *murmeldyr* :sjenert:

Skrevet

Om en liten uke.... :strix:

https://www.youtube.com/watch?v=GF_NDRM3498

(muligens med litt mer moderne trikker, dog... :fnise:

Hæh? Skjer'a?

For øvrig går alarmen av kl 0610 om morgenen. Tidlig nok, altså. Men de siste dagene har jeg våknet av meg selv 05.40. Så da har jeg stått opp, da... Fordelen med å komme tidlig på jobb er jo at man da kan gå tidlig. Og få mer ut av dagen. (Jøss, det var en veldig voksen tanke :fnise: )

Skrevet

Hæh? Skjer'a?

For øvrig går alarmen av kl 0610 om morgenen. Tidlig nok, altså. Men de siste dagene har jeg våknet av meg selv 05.40. Så da har jeg stått opp, da... Fordelen med å komme tidlig på jobb er jo at man da kan gå tidlig. Og få mer ut av dagen. (Jøss, det var en veldig voksen tanke :fnise: )

En svipptur til Stockholm er da noe man gjør - ikke sant?

Skrevet

Når det nye hurtigtoget åpner samme uke som både Tommy Körberg og hovedrolleinnehaverne i Kristina från Duvemåla står på Allsång-scenen må det jo være skjebnebestemt...

Skrevet

En svipptur til Stockholm er da noe man gjør - ikke sant?

Aaa, enjoy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...