Daria Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #12141 Skrevet 30. juli 2015 Richard Hammond @RichardHammond 8m8 minutes ago I've got a job I've got a job I've got a job. Haircut, clean jeans and practice driving again. Forrrrwaaaaaaaard!!
Daria Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #12142 Skrevet 30. juli 2015 Har kjøpt ny glitrende dusjsåpe med duft av appelsin og kakao - jeg kommer til å lukte som en jaffa-kjeks
Skravla Skrevet 30. juli 2015 #12143 Skrevet 30. juli 2015 Nå kom jeg på en WILTY episode hvor en av kortene var å bruke appelsin som hudpleie. Først gni med saftsiden og så polere med skallsiden. Men jaffa-cakes er vel ikke det verste.
Daria Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #12144 Skrevet 30. juli 2015 It is a LIE! Alt jeg kunne tenke da jeg så det var hvor vanvittig det vil svi å gni inn huden med appelsin hvis du har den minste antydning til sår i huden...
Daria Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #12145 Skrevet 30. juli 2015 (endret) Astronomy - nomy - nom nom - Brian Cox is yummy. Dara Ó Brian kommer med enkle huskeregler for å ikke blande astronomi og astrologi Endret 30. juli 2015 av Daria
Skravla Skrevet 30. juli 2015 #12146 Skrevet 30. juli 2015 Astronomy - nomy - nom nom - Brian Cox is yummy. Dara Ó Brian kommer med enkle huskeregler for å ikke bølandte astronomi og astrologi Tenkte på deg da ja...... Og jeg er jo ikke helt uenig med han. Nom nom nom...
Daria Skrevet 31. juli 2015 Forfatter #12147 Skrevet 31. juli 2015 Jeg har fått mail fra Mr Tang merket Personal proposal. Tror jeg står over...
Daria Skrevet 31. juli 2015 Forfatter #12148 Skrevet 31. juli 2015 Jeg har vært sur kunde i dag. Jeg kom til kassen på Lindex, og der sto det allerede en dame og ventet tålmodig -Jeg tror ikke det er noen her, vi kan bare ta det med oss og gå, hehe. Etter to minuttser uten tegn til innkommende ekspeditrise var jeg lei, så jeg strenet gjennom butikken til hjørnet hvor to ansatte sto og sorterte babyklær og sa en smule spisst at vi var flere som sto ved kassen og gjerne ville betale. Da kom en av dem fort - og sa noe om at hun som skulle stå i kassa hadde måttet hjelpe en kunde. Men da får da en av de andre ta ansvar, står det en kunde ved kassen er det alltid viktigere enn å rydde. *kravstor kunde* Jeg fikk endelig kjøpt babygave til en venninne som fikk sin første i sommer. Den evige jakten etter noe som ikke er lyseblått eller rosa, glitrende eller på andre måter gjør det de kan for å dytte spebarn inn i kjønnstereotypiene snarest mulig. Dagens verste: rosa blonde-hotpants i nyfødt-størrelse...
Daria Skrevet 1. august 2015 Forfatter #12149 Skrevet 1. august 2015 (endret) Fin dag! Tidlig opp og i vaskekjelleren, fire ladninger vasket og hengt opp/ryddet på plass, marvinbur vasket og ltit andre småting unnagjort = god husmorsamvittighet. Gikk en times tur på vei til butikken = god mosjon-og-frisk-luft-samvittighet. Kjøpte moreller, god is og solsikker, samt et stykke sjokoladekake av noen jenter som solgte til inntekt for skoletur - de skal jo ha for å gjøre en innsats i ferien. Live musikk mens jeg ventet på trikken - et par aspirerende musikere på vei til eller fra bandøvelse finpusset på sin nyeste låt - og et godt, gammeldags brev i postkassen Is på verandaen, et kapittel videre i boka og spekemat til middag, og nå er jeg nydusjet og velduftende (bjørnebær, bringebær og sjokolade - velkommen til dessert-badet...) parkert i sofaen med te, ost og kjeks. Kanskje blir det litt sjokolade etterhvert også...? Endret 1. august 2015 av Daria
Daria Skrevet 1. august 2015 Forfatter #12150 Skrevet 1. august 2015 En lett grånende Colin Firth på Jonathan Ross show, det mimres litt on Mr Darcy. -How did your wife feel abour you becoming a sex symbol? -Well, once the laughter had died down...
Daria Skrevet 1. august 2015 Forfatter #12151 Skrevet 1. august 2015 Colin Firth leser høyt fra en klassisk erotisk roman. Jeg trenger en vifte.... Forøvrig er potensialet for dobbeltbetydninger og tvilsomme hentydninger ubegrenset når hovedpersonen i nevnte bok heter Fanny...
Daria Skrevet 1. august 2015 Forfatter #12153 Skrevet 1. august 2015 Mark Owen har anlagt skjegg - det var ikke spesielt kledelig... Jeg er fortsatt ikke helt enig med meg selv om jeg egentlig syntes det var en god idé at de gjorde comeback, noen helter jan godt forbli evig unge i gamle fjortis-minner. Men det store spørsmålet er jo hvem i all verden som innbilte teksteren at det var god idé å tekste låta?
Daria Skrevet 1. august 2015 Forfatter #12154 Skrevet 1. august 2015 Hjerte & smerte, menn med hatt, sørstats-twang og heftige mustasjer, ispedd en dose konservative verdier - det ble youtube-country-aften i heimen
Daria Skrevet 1. august 2015 Forfatter #12155 Skrevet 1. august 2015 (endret) Hverken hatt, bart (eller mann) eller spesielt konservativt, men country på sitt beste. Endret 25. januar 2016 av Daria
Daria Skrevet 1. august 2015 Forfatter #12156 Skrevet 1. august 2015 (endret) Det er hardt å være mann... Endret 25. januar 2016 av Daria
Daria Skrevet 1. august 2015 Forfatter #12157 Skrevet 1. august 2015 (endret) Har aldri tenkt over at denne ikke er Boyzone-original - men stort sett alle hitene deres var jo coverlåter, hvorfor skulle denne være et unntak... Endret 25. januar 2016 av Daria
Daria Skrevet 2. august 2015 Forfatter #12158 Skrevet 2. august 2015 (endret) En rolleprestasjon jeg gjerne skulle sett igjen... Endret 25. januar 2016 av Daria
Daria Skrevet 2. august 2015 Forfatter #12159 Skrevet 2. august 2015 Sol og regn i skjønn forening. Ingen regnbue, men det ser ut som om det regner glitter. John Arne Riise i FotballExtra diskuterer spillere med litt for stort ego. Det er jo litt vanskerlig å ikke tenke at han vel vet litt om hva han snakker om...
Daria Skrevet 2. august 2015 Forfatter #12160 Skrevet 2. august 2015 At en spiller vrir seg i smerte etter 30 sekunder er ikke en god start på kampen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå