Daria Skrevet 25. juli 2015 Forfatter #12081 Skrevet 25. juli 2015 Høres ut som om favoritt-tante-tittelen er innen rekkevidde
Skravla Skrevet 25. juli 2015 #12082 Skrevet 25. juli 2015 Kanskje den kommer. Men jeg tror tante Helga vinner uansett, for hun har jevnaldrende lekekamerat. Men de skal tidlig krøkes for god jåle å bli...... lett omskrevet.
Skravla Skrevet 25. juli 2015 #12083 Skrevet 25. juli 2015 Og nå har regnet kommet. Fikk tatt inn dyne, pute og tørkestativ. Godt å legge seg i nyskiftet seng i kveld. I morgen skal det regne hele dagen visst.... og helt ærlig så høres det digg ut. En hel dag i sofaen uten noen indre stemme som forteller at man bør ut i finværet. Men solen kommer vel neste uke når man er på jobb og bare de som er hjemmeværende pga ferie eller annet får nyte den. De driver og pusser opp nabobygget på jobben og har stillaser i hele bakgården. Masse bråk så jeg kan ikke ha vinduet oppe en gang.
Daria Skrevet 25. juli 2015 Forfatter #12084 Skrevet 25. juli 2015 Ryktene (aka yr) hevder at det blir en del regn neste uke også... Så lenge det ikke er like varmt på kontoret som det var da jeg kom tilbake etter ferien i fjor skal jeg ikke klage (så veldig mye. Over varmen. Da finner jeg heller noe annet å klage over...). Men de skal tidlig krøkes for god jåle å bli...... lett omskrevet. Det vet jeg ingenting om Mvh 6-åringen som var storfornøyd da tannlegen hadde plastarmbånd i farger som matchet antrekket...
Skravla Skrevet 25. juli 2015 #12085 Skrevet 25. juli 2015 Du ble vel tidlig en jåle ja.... og har perfeksjonert uttrykket med årene. Det er meldt regn utover ja. Så en værprofet fra Finnskogen som mente vi kunne få en indian summer i august og september. Det hadde han sett i abborfinnene. Så da kommer nok finværet snart. I grunnen synes jeg sommeren har vært fin jeg. Og hvis Bryn snart kan begynne å synge så blir lørdagen super også.
Daria Skrevet 25. juli 2015 Forfatter #12086 Skrevet 25. juli 2015 Abborfinne, ja - de er jo kjent for å være sikre og tydelige... På sett og vis har sommeren vært bedre enn fjoråret - nå har det vært passe varmt så man har kunnet nyte de fine dagene i stedet for å ligge på sofaen og pese fordi det er for varmt å være ute i sola. Nå er det Bryn-tid
Daria Skrevet 25. juli 2015 Forfatter #12087 Skrevet 25. juli 2015 (endret) -The way she sees and the way he looks - it's a perfect match! -May God bless and keep the Czar - far away from us! Endret 25. juli 2015 av Daria
Roadrunner Skrevet 25. juli 2015 #12088 Skrevet 25. juli 2015 Regn her i hele dag, men meldt litt bedre i morgen tror jeg. Regn et par dager til uka, men så krysser jeg fingrene hardt for at det blir finvær første uka i august.
Daria Skrevet 25. juli 2015 Forfatter #12089 Skrevet 25. juli 2015 Hvis ikke får du komme hit en tur. Ikke at det nødvendigvis er bedre vær her, men vi skal vel alltids klare å underholde deg uansett
Rosalie Skrevet 25. juli 2015 #12090 Skrevet 25. juli 2015 Kanskje den kommer. Men jeg tror tante Helga vinner uansett, for hun har jevnaldrende lekekamerat. Men de skal tidlig krøkes for god jåle å bli...... lett omskrevet. Jeg var favoritt-tante til fem-årig niese. Er nok fortsatt favoritt-tante, men tapte fullstendig popularitetskonkurransen mot mine to nieser på 12 og 16 år. De var visst mye kulere for fem-åringen enn tante på over 30.
Skravla Skrevet 25. juli 2015 #12091 Skrevet 25. juli 2015 Alle sluser åpner seg.... Men er det feil av meg å mene at godeste Eggen har mykere stemme til de romantiske og triste sangene?
Daria Skrevet 25. juli 2015 Forfatter #12092 Skrevet 25. juli 2015 Jeg var favoritt-tante til fem-årig niese. Er nok fortsatt favoritt-tante, men tapte fullstendig popularitetskonkurransen mot mine to nieser på 12 og 16 år. De var visst mye kulere for fem-åringen enn tante på over 30. Eldre søskenbarn trumfer alt, uansett. Sånn er det bare... Alle sluser åpner seg.... Men er det feil av meg å mene at godeste Eggen har mykere stemme til de romantiske og triste sangene? Dessuten var han mye bedre til å diskutere med seg selv og Gud... Synes egentlig hele oppsetningen på DNT var mykere, denne er litt hard og sint.
Skravla Skrevet 25. juli 2015 #12093 Skrevet 25. juli 2015 Eldre søskenbarn trumfer alt, uansett. Sånn er det bare... Dessuten var han mye bedre til å diskutere med seg selv og Gud... Synes egentlig hele oppsetningen på DNT var mykere, denne er litt hard og sint. Enig i at denne er hard og sint. Stemmene er skarpere. Men det kan jo ha noe med at det er konsertversjon, men jeg likte nok DNT sin oppsetning bedre.
Daria Skrevet 25. juli 2015 Forfatter #12094 Skrevet 25. juli 2015 (endret) The end *snufs* Den burde jo komme på tv - eller på dvd... Endret 25. juli 2015 av Daria
Daria Skrevet 25. juli 2015 Forfatter #12095 Skrevet 25. juli 2015 (endret) Siden det er musikal-aften... Endret 19. januar 2016 av Daria
Daria Skrevet 25. juli 2015 Forfatter #12096 Skrevet 25. juli 2015 (endret) Jeg trenger en ny Les Mis-oppsetning snart... Endret 19. januar 2016 av Daria
Daria Skrevet 26. juli 2015 Forfatter #12098 Skrevet 26. juli 2015 Moi? Å våkne til lyden av regn er egentlig ganske koselig når man vet at man ikke trenger å bevege seg utendørs. Nå er det frokost med ristet brød, te og jordbær. og prins Charles' program om hans mor.
Skravla Skrevet 26. juli 2015 #12099 Skrevet 26. juli 2015 Moi? Å våkne til lyden av regn er egentlig ganske koselig når man vet at man ikke trenger å bevege seg utendørs. Nå er det frokost med ristet brød, te og jordbær. og prins Charles' program om hans mor. Høres tilforlatelig ut om min frokost og morgenstund. Her var det bringebærsyltetøy men ellers veldig likt. Koselig å se det programmet med Charles.
Daria Skrevet 26. juli 2015 Forfatter #12100 Skrevet 26. juli 2015 Ikke bare rydder jeg klesskapet - jeg tar jevnlige stryke-økter Men nå er det te-knekkebrød-og-TdF-pause, for ikke å si drømme-seg-tilbake-til-Paris-pause... Au Champs-Elysée... Skjønt, nå var det mer au! på Champs-Elysées, det veltet der var ikke bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå