Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurte litt på hvem du kjente som hadde baby på 10 måneder, mene jeg kjenner tross alt ikke til hele omgangskretsen din... :ler:

Episodene er hvertfall nye for meg - de er til og med så nye at David Mitchell er gift. Ingen flere påstander om hans tvilsomme boforhold... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er de dansende gravemaskinene.....

Skrevet

Mener jeg å huske.... mener han Brunofyren har drevet med det meste. 

Skrevet

Bare for å bevise at du har sett det før? :ler:

Skrevet

Jupp..... eller bare godt gjettet. :ler:

Skrevet

No to self: Ta ikke en slurk te mens Ross Noble snakker...

Skrevet

Han er sprø.... og jeg tenker automatisk på Ewoks når jeg ser han. 

Skrevet (endret)

Det gjør ikke jeg... :plystre:

Men altså, sto det faktisk i tekstingen at musa "ser tidlig hvor mange eikenøtter det blir på bøketrærne"?? :daane:

Endret av Daria
Skrevet

Det gjør ikke jeg... :plystre:

Men altså, sto det faktisk i tekstingen at musa "ser tidlig hvor mange eikenøtter det blir på bøketrærne"?? :daane:

Jeg klarer stort sett å overse teksten.... men jeg blir ikke forundret over at det er eikenøtter på bøketrær hos norske  oversettere....

Og stakkars Stig.... he's executed. 

Skrevet

No longer a Bipolar, but a homopolar.... Depressed and gay.... 

Skrevet

Vinneren var svensk og utkledd som (eller er det korrekte å si at hun cosplayde (som)? :klo: ) en kattekarakter jeg aldri hadde hørt om (det dekker forsåvidt alle kveldens karakterer...) , men som ser ut som om den kommer fra Dr Seuss eller Alice i Eventyrland.

Stort sett kvinnelige deltakere, men likevel mye mannlige karakterer. Min favoritt var fra Island - det var jo praktisk talt et musikalnummer og dermed noe jeg faktisk skjønte litt av :fnise:

Skrevet

Trpor faktisk jeg tar kløneprisen i dag også. Det var ikke så mye det at jeg veltet et skrin med perler utover teppet som at nevnte skrin var fullt av pent sorterte perler i 18 forskjellige små rom...

Skrevet

:veslejenta:

Ingen kløning her, men sløv lørdag med kranglete rygg.

Skrevet

Trpor faktisk jeg tar kløneprisen i dag også. Det var ikke så mye det at jeg veltet et skrin med perler utover teppet som at nevnte skrin var fullt av pent sorterte perler i 18 forskjellige små rom...

Ups... høres ikke ut som en morsom jobb å plukke opp. 

Driver du med smykkereparasjoner?

Skrevet

:veslejenta:

Ingen kløning her, men sløv lørdag med kranglete rygg.

Høres deilig ut med sløving, men ikke så kjekt med rygg. 

Har blitt sløving her også i dag. Hørt på lydbok og strikket en lue i et nytt mønster som skal publiseres i USA i løpet av høsten. Morsomt mønster. Må nok teste begge versjonene tror jeg. Har i hvert fall garn nok. 

Skrevet

Nå er det kaffe, napoleonskake og jordbær mens jeg venter på et program på bbc3 etter tips fra Daria. 

Mens jeg venter så skal jeg strikke ferdig en havfruedrakt til Barbie. 

Skrevet (endret)

Ups... høres ikke ut som en morsom jobb å plukke opp. 

Driver du med smykkereparasjoner?

Reparere, sortere, kassere... Har vært gjennom stort sett alle smykkene mine og sortert ut noe som skal kastes og noe som skal til Fretex. Trer om et gammel kjede med glassperler - det har røket noen ganger og mistet perler, så det har blitt litt kort. Nå får det selskap av metallperler fra Paris-vintage-posene.

Forøvrig holdt jeg på å gjenta bedriften. Nå står boksen trygt langt inne på bordet med lokket skikkelig på :fnise:

Nå er det kaffe, napoleonskake og jordbær mens jeg venter på et program på bbc3 etter tips fra Daria. 

Mens jeg venter så skal jeg strikke ferdig en havfruedrakt til Barbie. 

Selvfølgelig må Barbie ha en havfruedrakt... Har noen oppdaget en ny Disney-film...? :fnise:

Bryn Tevje :strix: Jeg har te, sjokolade og stikkelsbær, samt litt syltetøyrester på en tallerken det lå vafler på...

Endret av Daria
Skrevet

Aner ikke om det er fra film eller noe annet, men det er prinsesse, havfruer og feer som er det store for tiden. 

Frost med glitter, ballerinaskjørt med glitter samt t-skjorte med glitter og havfrue og diverse pyntedill er innkjøpt til bursdag. Og nå har driver jeg og bruker opp restegarn på diverse barbie-tøy. Er visst blitt litt mer interessert i dukker også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...