Daria Skrevet 8. juli 2015 Forfatter #11981 Skrevet 8. juli 2015 Skikkelig innevær i dag. Det passer jo særdeles bra med mine planer om å ikke bevege meg utenfor døra Siden jeg var så uventet effektiv i går, kan jeg dessuten late meg med god samvittighet. Kanskjer inspirasjonen kommer over meg etterhvert (listen over ting jeg har tenkt å få gjort i ferien er som vanlig urealistisk lang), hvis ikke har jeg både te og bøker i overflod...
Daria Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #11982 Skrevet 9. juli 2015 (endret) La meg i 1-tiden i natt, sovnet ikke før 2 og våknet både 4 og 5. Ikke noe stort problem når jeg kunne sove videre, men irriterende likevel å ikke sove skikkelig. Til gjengjeld drømte jeg vakkert om svensketenoren, så jeg var ikke så veldig grinete da jeg våknet kl 4 likevel Dessuten hadde jeg et -øyeblikk i går vedrørende en veske som trenger ny skulderrem, så planen er å ta en tur på panduro i dag og se om det lar seg gjøre i praksis. Endret 9. juli 2015 av Daria
Daria Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #11983 Skrevet 9. juli 2015 (endret) ...a multicoloured skirts with the balls hanging out, long white hockey-socks and a hairy cock-bag... Til tross for denne sjarmerende beskrivelsen er en mann i et kilt et særdeles tiltalende syn - det vandret noen prakteksemplarer rundt i Edinburghs gater. Prøve å ikke sikle for åpenlyst... Endret 29. januar 2016 av Daria
Skravla Skrevet 9. juli 2015 #11984 Skrevet 9. juli 2015 De kiltkledde er slett ikke ille. Og jeg følte at jeg var tilbake på tur når jeg møtte et eksemplar av arten på Storo.
Daria Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #11985 Skrevet 9. juli 2015 Etter å ha unnagjort mine ærend på Panduro og Gudrun Sjödén var jeg helt klar for soft-is. Så jeg feide inn på Narvesen, bare for å bli fortaklt at maskinen deres var ødelagt Da kunne de vel ha tatt inn skiltet som sto utenfor og reklamerte nettopp for soft-is...?
Daria Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #11986 Skrevet 9. juli 2015 -Han drar'n opp etter nesa!! Litt usikker på hva tv2-gutta egentlig ser på TdF-sendinga - og om den framgangsmåten strengt tatt er lovlig...
Skravla Skrevet 9. juli 2015 #11987 Skrevet 9. juli 2015 Kjedelig med sånn reklame fra Narvesen. Skikkelig villedende! Ferdig pakket. Er ikke så mye man trenger for en natt, men ettersom man skal noe på kvelden så må det jo litt ekstra med.
Daria Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #11989 Skrevet 9. juli 2015 En viss fuggel er vel såpass flyfille selv at det fort kan singe i glass av å kommentere andres reisevaner... Vi skal bare toge over grensa for en operakveld - tilbake på lørdag.
Daria Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #11990 Skrevet 9. juli 2015 Jeg har forøvrig ikke begynt å pakke ennå, men jeg tror jeg vet hva som skal med. Hvertfall noe av det...
Daria Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #11991 Skrevet 9. juli 2015 (endret) Vakkert. (Jada, jeg burde legge meg...) Endret 29. januar 2016 av Daria
Daria Skrevet 11. juli 2015 Forfatter #11992 Skrevet 11. juli 2015 (endret) Hjemme! Flott opera med fantastisk scenografi i går, strålende vær med tur i byskogparken, geiter og kaniner, båttur og is i dag. God mart ble det også tid til, og en anelse shopping. Bare et par topper, en kjole, noen meter stoff, fire par strømpebukser, en nattkjole (jeg hadde glemt å ta med) og en vannmelonpute(!). Samt nødvendigheter som te, skjokolade, knekkebrød og syltetøy. Solbrent har jeg også blitt Endret 11. juli 2015 av Daria
Daria Skrevet 11. juli 2015 Forfatter #11993 Skrevet 11. juli 2015 (endret) pimpimobile = alfonsøse *ser James Bond med dansk tekst* Endret 11. juli 2015 av Daria
Daria Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #11994 Skrevet 12. juli 2015 (endret) Hørte lyden av litt for nærgående vingeslag - det satt en due på rekkverket rett utenfor den åpne verandadøren og kikket inn. Jeg gjorde den oppmerksom på at den ikke var velkommen på innsiden... Endret 12. juli 2015 av Daria
Daria Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #11995 Skrevet 12. juli 2015 Sol ute, man burde sikkert gjøre noe mer ut av dagen enn å sitte på verandaen med bok og iste. Men det er ganske deilig, da...
Daria Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #11997 Skrevet 12. juli 2015 1) Solen (symbol:) er stjernen i sentrum av solsystemet som jorden og andre objekter (planeter, asteroider, meteoroider, kometer og støv) går i bane rundt. 2 En sol er i symbolspråklige, kunstneriske og andre kulturelle sammenhenger basert på den menneskelige oppfatningen av Solen på himmelhvelvingen. Takk til wikipedia...
Roadrunner Skrevet 12. juli 2015 #11998 Skrevet 12. juli 2015 1) Solen (symbol:) er stjernen i sentrum av solsystemet som jorden og andre objekter (planeter, asteroider, meteoroider, kometer og støv) går i bane rundt. 2 En sol er i symbolspråklige, kunstneriske og andre kulturelle sammenhenger basert på den menneskelige oppfatningen av Solen på himmelhvelvingen. Takk til wikipedia... Takk! Her er det overskya i dag, og litt småregn. Fin innedag med andre ord Hekler, ser TdF og slapper av. Er jo søndag!
Daria Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #11999 Skrevet 12. juli 2015 Blir litt TdF her også, selv om lagtempo ikke er det mest spennende. Dagen store spørsmål er jo om Edvald Boasson Hagen har brutt kleskoden... Tårner seg opp noen solide skybanker her nå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå