Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Makan, bakpå her også.... Jaja, jeg hopper galant til siste side og ønsker deg en god sommer, vi drar i morgen og etter temperaturer på rundt 8 grader skal det bli godt med litt sol!

Hva - har du tatt en Annie?! :daane::ler: God tur, jeg må nok holde ut på jobb en uke til... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handle på tom mage er alltid en slager. Sælig når Meny lokker med både cookies, vannmelon og fenalår på tilbud. Dessuten måtte jeg jo ha en is til hjemveien... :is:

Skrevet

Pus er blitt pensjonist. Ble takket av i går. :sukk:

Skrevet

Men han kan vel fortsatt gjøre gjesteopptredener på julekonserten...? :pls:

Skrevet

Men han kan vel fortsatt gjøre gjesteopptredener på julekonserten...? :pls:

Det er lov å håpe på det. 

Skrevet (endret)

Sveinung Hølmebakk kommer snart med ny cd  - hvor han bl.a. har spilt inn Stad i ljus. Den kan han godt gjøre på neste Nordic Tenors-konsert...

Endret av Daria
Skrevet

Det er lov å håpe på det. 

Det ser ikke sånn ut men Yngve og Espen står på rollelisten så det er ikke nødvendigvis helt krise......

Skrevet

Da skal vi nok klare oss... :nigo: Ser dessuten at tenoren der skal synge i Barberen i Karlstad neste sesong, tydeligvis på våren. Det kan jo være noe å følge opp, om behovet for en Sverigetur skulle melde seg.

Skrevet

Da skal vi nok klare oss... :nigo: Ser dessuten at tenoren der skal synge i Barberen i Karlstad neste sesong, tydeligvis på våren. Det kan jo være noe å følge opp, om behovet for en Sverigetur skulle melde seg.

Det behovet dukker jo opp med jevne mellomrom, så det er jo alltid en mulighet. 

Skrevet

Sveinung Hølmebakk kommer snart med ny cd  - hvor han bl.a. har spilt inn Stad i ljus. Den kan han godt gjøre på neste Nordic Tenors-konsert...

Det må han jo!

Skrevet

I dag begynner sommerferien! Riktignok ikke min, men når både lærere og elever forsvinner blir det litt feriestemning for oss som er igjen likevel.

Skrevet

Beste SoMe-kallenavn på en baby noensinne :fnise:

Skrevet

Huhei, tok også en liten Annie, gitt. :lur: 

Har tenkt meg på konsert på Akershus festning i dag. Ved Karpedammen. Stabsmusikken og Reidun Sæter. Kl. 14. Gratisshit. Er lov å bli med i dette fantastiske været!

Skrevet

Jeg skal på utflukt med mamma i dag, men du får kose deg :sol:

Skrevet

Zappet innom sannhetes øyeblikk i Ungkaren. Prince Farming skal fri eller ikke fri til den eventuelle kvinnen i sitt liv, hun i lang svart aftenkjole, i en låve med blyglassvinduer, full av høyballer og stearinlys. Og der kom ringen fram, til snørr og tårer og kleine utsagn og svulmende musikk.

Mest underholdende - at uttrykket Holy cow! (som jo er usdedvanlig passende, omgivelsene tatt i betraktning) konsekvent oversettes med Milde makrell! i tekstningen.

Skrevet

Jeg tror vinden har snudd, lyden fra Rådhusplassen tok seg opp...

Skrevet

Min langvarige leting er over - jeg har funnet en hvit cardigan :opplyser: Fant en beige også, når jeg først var i gang...

Skrevet

Jeg har koblet til dvd-spiller i dag og har oppdaget at jeg har musikaler i 100 fra Dnt der. :hoppe: Da kan jeg få fikset en dvd til deg (en eller annen gang :sjenert:). 

Skrevet

Min langvarige leting er over - jeg har funnet en hvit cardigan :opplyser: Fant en beige også, når jeg først var i gang...

Så bra. og en beige er jo alltid kjekt å ha. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...