Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor pinlig er det at Expressens motesider omtaler dronning Mathilde av Belgia som kronpinsesse Mathilde? Det er to år siden hun skiftet tittel...

Nå har de fått rettet opp, det var på tide...

Men hun på bilde 16 - Christina Saliba - var ikke den kjolen veldig lys yil å være bryllupsgjest-antrekk...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes også den var veldig lys, det samme med kjolen til brudens ene søster...

Jeg er vel fremdeles traumatisert av bukser, pels og strålediademet i sær kombo, ispedd stort engasjement og fektende kroppsspråk...

Skrevet

Det var virkelig litt av et antrekk...  "Jeg er gammel (men tror likevel ikke jeg så gammel som jeg faktisk er) OG prinsesse - jeg kan gjøre akkurat som jeg vil!"

Skrevet

Sært... Rett og slett :fnise:

Mistenker at det er noen timer til bryllupskake og vals, tror kanskje jeg får satse på reprise i morgen... Trøtt gitt, sov litt dårlig i natt.

Skrevet

Men nå er det jo brudgommens tale - fram med lommetørklet...

Skrevet

Litt småfrekke kongelige som klapper før tiden? :ler:

Herlig!

Skrevet

Her har jeg gått glipp av hele bryllupet, men jeg har hatt en fin dag med masse kos. Nå har jeg landet i sofaen og skal få med meg slutten samtidig som jeg surfer frem litt kjoler og taler. 

Skrevet

Griner ikke jeg, altså... :sjenert: *hulk*

Nydelig.

Skrevet

En liten tåre i øyekroken her også gitt. Men sånn bordplasseringsmessig og selskapsmessig må det da være varmt og kjedelig?? :klo:

Skrevet

Og Madeleine holder ut...

Skrevet

En liten tåre i øyekroken her også gitt. Men sånn bordplasseringsmessig og selskapsmessig må det da være varmt og kjedelig?? :klo:

Varmt er det nok, men er det noen som er gode på small taølk så er det vel den gjengen der. Det er jo på mange måter et stort familietreff...

http://www.expressen.se/noje/magnus-harenstam-ar-dod--blev-73-ar/ Dette vara jo kjipt midt i all gleden i Sverige. 

Tror nok du har et nærere forhold til ham enn meg...

Skrevet

Og Madeleine holder ut...

Er det bare meg som var spent på om vannet ville gå på et heller interessant tidspunkt? :ler: Det hadde blitt dagen sin det...
Skrevet

Sant angående small talk, de er vel kanskje klodens beste på sånt... Er bare en landsens fuggel som synes det kan se litt småkjedelig ut og bli laaaange timer :sjenert:

Skrevet (endret)

Jeg har sett på NRK jeg, og be så skuffet at det var slutt før middagen. Også har jeg ikke fått med meg at SVT har vist alt!? :klaske:

Nå ser vi på film her i stua, ikke populært å bytte kanal.

Håper på reprise i morgen. :ler:

Kronprinsesse Victoria sin kjole var den fineste synes jeg. Og tenk at den er fra HM!

Mette Marit sin var bare.. rar. Så ut som  hun trengte en bedre BH under også. :fnise:

Brudekjolen var nydelig, og prinsen veldig kjekk. Søte sammen. :hjerte:

Og blomsterdekoarsjonene er fantstiske!

Endret av loffen
Skrevet

SVT har vist absolutt alt, med reportasjer fra og om det meste. Nå viser de et innslag om desserten... :sikle:

Skrevet

Er det bare meg som var spent på om vannet ville gå på et heller interessant tidspunkt? :ler: Det hadde blitt dagen sin det...

Tankes slo meg også - styrfødsel under vielsen...? De hart visst hatt ambulanse i beredskap hele dagen.

Sant angående small talk, de er vel kanskje klodens beste på sånt... Er bare en landsens fuggel som synes det kan se litt småkjedelig ut og bli laaaange timer :sjenert:

Det gjelder å ha flaks med plasseringen :jepp:

De kakene de viser nå - ballerinakjeksene mine blir jo litt stusslige i sammenlikning...

Skrevet

Takk... Ikke mye tårer til nå, men sang fra brud til brudgom... :trist:

Skrevet

*hulk*

Han er så herlig rørt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...