Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min medlidenhet til en veldig verpeklar prinsesse Madeleine, som sikkert kunne tenkt seg bedre måter å tilbringe dagen enn å sitte på utstilling i en sannsynligvis glovarm kirke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prinsesse Leonore er det åpenbare midtpunktet mens alle venter på bruden :fnise:

Skrevet

Carl Phillip går ned kirkegulvet for å møte sin brud.

Jada, jeg sipper litt allerede...

Skrevet

Lurer litt på hvor nervøse søstrene til Sofia har vært for å skulle lese tekst i kirken...

Skrevet

Coldplay? Seriøst?

Skrevet

Mest fantastisk: Da brudeparet ga sine JA og folket utenfor kirken jublet så høyt at det hørtes helt inn :ler:

Skrevet

Brudepike Estelle kjeeeeder seg :ler:

Skrevet

Fra Coldplay til Rihanna - oversatt til svensk. Vi får vel tro det er låter som betyr noe spesielt for dem...

Skrevet

De fikk inn til Enya, de gikk ut til Sister Act. Jeg tror Carl Phillip og Sofia tar prisen for mest originale og utradisjonelle låtvalg i et kongelig bryllup noensinne...

Skrevet

Hvor pinlig er det at Expressens motesider omtaler dronning Mathilde av Belgia som kronpinsesse Mathilde? Det er to år siden hun skiftet tittel...

Skrevet

Wow. Blomsterveggen bak brudeparet.

Skrevet

Hva man lærer når det er kongelig bryllup. Tradisjonen med hvite duker kommer fra tiden før man fikk elektrisk lys - det bidro rett og slett til bedre lys i rommet. :idesmil:

Skrevet

Ser vi er ganske enige om kjolene til Mette Marit (nederste delen var fin...) og Victoria (bryllupets fineste gjestekjole). Og blomsterveggen var flott!

Skrevet

Og den asparges-forresten med blomsterdekket... :sikle:

Skrevet

Tatt i betraktning all erfaringen han har, er ikke Kungen noen stor taler...

Skrevet

Mye stotring og famling, spesielt i begynnelsen - går litt bedre nå...

Skrevet

Han var nok litt rørt...

Skrevet (endret)

Flott tale av brudens far, da *sipper litt igjen*

-Jag kommer inte be dig ta hand om min dotter. Det har hon alltid klarat av själv. Og Carl Phillip nikket og flirte samtykkende :ler:

Endret av Daria
Skrevet

Brudens far klarte seg veldig bra! Og synes også hans tale var mer balansert enn kongens. Brudens far snakket mer om begge, mens kongen snakket mest om brudgommen.

Skrevet

Jepp, konges tale hadde litt slagside...  Jeg var en gang i et bryllup hvor flere av brudens tanter holdt taler hvor de sa omtrent det samme, og alle snakket bare om bruden, det var såvidt de nevnte brudgommen. Det ble litt pinlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...