Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

En mann gikk foran meg inn på toget i dag og tok plassen min! :jolie: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mann gikk foran meg inn på toget i dag og tok plassen min! :jolie:

Noe så frekt! 

Håper du satte deg i fanget på han... sånn rent demonstrativt. 

Skrevet

-Du mannen, den eneste som sitter i denne delen av vognen, hvor det er 19 ledige seter - det der er min plass!

Jepp, det hadde nok overbevist ham - om at jeg var fullstendig sprø :fnise:

Skrevet

:fnise: 

Så Lenge leve livet i går. Fikk trimmet magemusklene en smule.

I dag ligger medisinene mine igjen hjemme, så pakker nok sammen om ikke så lenge og håper jeg kommer meg hjem før anfallene setter inn. PCen får under tvil være med, så kan jeg sitte noen timer hjemme og jobbe.

Skrevet

Synes den ble litt for platt til tider, men idéen var morsom - og kostymene minneverdige... :ler:

Nå er kultursesongen nesten over - en komiker og en ballett igjen før ferien. én forestilling hele juli - og allsång i august :hoppendeglad:

Skrevet

Akk. En 3-dagers i Helsinki den siste ferieuken vil bare koste meg drøyt 2000 i reise og opphold... Hvor lyst kommer jeg til å ha til det etter å ha hørt Kjell Westö i kveld...?

Ettersom det blir en todagers i Stockholm så dropper du kanskje denne.... :fnise:

2015 ligger an til å bli det store gjøre-morsomme-ting-i-Sverige-året.

Februar - Gävle/Falun - ski-vm

Mai - Göteborg - Kristina från Duvemåla

Juli - Karlstad - L'Orfeo

September - Malmö - Peter Jöback

Desember - Stockholm - La Bohéme, Kristina från Duvemåla

Dessuten er det fare for man må en liten julekonsert-tur til Göteborg :plystre: Mulig jeg er flyfille, men jeg flyr som regel ikke så langt... :fnise:

Sverige i 6 av årets 12 måneder..... Nå også med Sommer-Stockholm. :hjerter:

Skrevet

Helsinki utgår nok nå ja... :sukk::fnise: Men neste år :nigo:

Skrevet

Du har jo tross alt vært der i år. 

Og neste år da..... 

Skrevet

Hadde aldri trodd dere skulle få bestemt dere angående den Stockholmturen - dere var jo sååå uenige :sukk::murvegg:

Skrevet

Hadde aldri trodd dere skulle få bestemt dere angående den Stockholmturen - dere var jo sååå uenige :sukk::murvegg:

Vi krangler så busta fyker om absolutt alt, men etter noen timer, dager og uker så ender vi gjerne opp sånn noenlunde enige. :fnise:

Skrevet

Uenige om det meste, men vi skjuler det godt - og er knallgode på kompromisser :fnise:

Skrevet (endret)

Definitivt sangen for dagen :strix:

Endret av Daria
Skrevet

Gjett hvilken smarting som glemte å skru av vekkerklokka i går kveld og derfor ble vekket kl 5 i dag :rolleyes: Heldigvis husket jeg at det var lørdag...

2x45 min skotsk språkkurs i går fra Kevin Bridges. Enkelte poeng forsvant nok i den tjukke Glasgow-aksenten, men det var en særdeles morsom kveld. PLanter til balkongen fikk jeg også kjøpt - da jeg gikk hjem over Storstoget var blomsterhandlere fortsatt åpne, så jeg benyttet anledningen. En fuksia, en rød basilikum, en frynsete rød og hvit petunia og noe jeg ikke aner hva er, men den var lilla og fin...

Planen for ettermiddagen sentrer rundt et visst kongelig bryllup i Sverige (kjoler! tiaraer! rørende øyeblikk!)., før det burde jeg litt av hvert. Ikke minst burde jeg komme meg ut i sola, gråværet som var varslet og skulle være min unnskyldning for å holde meg inne glimrer jo med sitt fravær...  

Skrevet

Meterologen blandet visst sammen bygda her og byen du bor i. Her var det meldt strålende vær, men noen skyer dekker sola... 

Og ja, kongelig bryllup er stas. :hoppe:

Skrevet

Planter ja... en vakker dag. 

Jeg skal straks i dusjen og så må jeg komme meg avgårde til søsteren min. 

Skrevet

Ikke overbevist om gulljakken til Mark Levengood - skjønt, når kan kan man ta den helt ut, om ikke i et kongelig nryllup :fnise:

Skrevet

Flagrende babyrosa buksedress og pelsbolero kombinert med tiara. Det var jo også et bryllupsantrekk... *biter seg diplomatisk i leppen*

Mye kjedelige antrekk, egentlig. Pent, nøytral og lite spenstig. Likte den flagrende delen av skjørtet til Mette-Marit, ikke overbevist om resten av kjolen...

Skrevet

Dronning Sonja går for påskekylling-looken, hun skiller seg hvertfall ut i havet av pasteller og gråtoner...

Skrevet

Ooh, jeg liker kjolen til Victoria, den var det prinsesse-takter over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...