Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble i og for seg litt overrasket - over at han trodde det var nødvendig å stå fram. Har noen vært i tvil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes faktisk ande-arter som heter hhv snadderand og taffeland. Det ligger jo i navnet hva som er deres livsoppgave :spise:

Skrevet

Det finnes faktisk ande-arter som heter hhv snadderand og taffeland. Det ligger jo i navnet hva som er deres livsoppgave :spise:

Det gjør det. Og and er jo snadder. :fnise:

Skrevet

Har du noen planer 26.juni?

Skrevet

Jeg nei... *salig*

Skrevet

Ikke som jeg vet... Vet du noe annet?

Skrevet

Ikke som jeg vet... Vet du noe annet?

Lyst på en avtale med et andebryst og kirsebær - om jeg får tak i?

Skrevet

:sikle:

Snadderand!

Skrevet

Jada, jeg vet at spørsmålet ikke var til meg i det hele tatt, men det fristet bare så å svare:

Sorry, jeg er på Mallorca :sol:

:strix:

:ler:

Skrevet

Du har vært så opptatt i det siste at du ikke har rukket å få gnidd skikkelig inn at du skal ut og reise - igjen? :ler:

Skrevet

Du har vært så opptatt i det siste at du ikke har rukket å få gnidd skikkelig inn at du skal ut og reise - igjen? :ler:

Noe sånt... :fnise:

Skrevet

På spørsmål om Frp da må ut av regjering, svarer han:

- Ja, eller ta dissens, kabinettsspørsmål, det er mange løsninger på det. Alt avhenger av hva og hvilket vedtak Arbeiderpartiet presser gjennom i Stortinget, sier Sandberg

Per Sandberg - mannen med ypperlig politisk fingerspitzgefül og forståelse og sans for hvordan demokratiet fungerer. Eller ikke.

Skrevet

Etter halvannen ukes allsångsbonanza på youtube begynner det endelig å nærme seg årets sesong - idag slapp de årets artister. Hovedrolleinnehaverne fra Kristina kommer - samme dag som Tommy Körberg. Hvor lyst har jeg på en bitteliten Stockholmstur rett før skolestart...? :plystre:

Skrevet

Etter halvannen ukes allsångsbonanza på youtube begynner det endelig å nærme seg årets sesong - idag slapp de årets artister. Hovedrolleinnehaverne fra Kristina kommer - samme dag som Tommy Körberg. Hvor lyst har jeg på en bitteliten Stockholmstur rett før skolestart...? :plystre:

VELDIG!!!!!

Skrevet

:hoho:

Ingen projisering ute og går her vel...? :fnise:

(selv om du selvfølgelig har helt rett...)

Skrevet

Selvfølgelig har jeg rett...... 

Så det så! Og en overnatting bør vi få til. Har hurtigtog startet da?

Skrevet

Ser sånn ut... Avgang 05.44(!), ankomst 10.46 - til den voldsomme sum av 195 SEK. Ingen grunn til å ta fly, med andre ord.

Skrevet

Da skal jeg sjekke i morgen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...