Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, det var en bra dag i går meja. Tar det som en selvfølge at du er innom og jubler for det samme jeg jublet for i går kveld.

:ball::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig kos å være på hytta med Lille Ville og at hun synes det er stas med tante, men det blir litt slitsomt når hun helst skal sitte oppå meg -jeg liker å gå på do alene :fnise: Og pussig nok ser hun ut til å ha et skravlegen -hvor kan det komme fra... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig kos å være på hytta med Lille Ville og at hun synes det er stas med tante, men det blir litt slitsomt når hun helst skal sitte oppå meg -jeg liker å gå på do alene :fnise: Og pussig nok ser hun ut til å ha et skravlegen -hvor kan det komme fra... :ler:

Sånne ting som å gå på do alene er det slutt på for en stund. Herlig med Lille Ville helg. Og sikkert godt med fred og ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt forberedt til barna på jobben kommer du, da, skjønner jeg. :ler:

De har heldigvis intet uttalt ønske om å følge etter meg på do :hoho:

Det er flere som ikke får gå på do i fred ja :fnise:

Du kjenner til fenomenet? :fnise:

Hun er jo så søt da -sover med hodet godt nede i puta og bleierumpa i været, og våkner med håret til alle kanter og smiler så smokken nesten faller ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo så søt da -sover med hodet godt nede i puta og bleierumpa i været, og våkner med håret til alle kanter og smiler så smokken nesten faller ut :ler:

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...