Daria Skrevet 3. juni 2015 Forfatter #11741 Skrevet 3. juni 2015 (endret) Sen kveld vet jeg iongenting om... Men jeg må skrive ned kveldens beste Westö-sitat før jeg glemmer det igjen, Han fortalte at han skrev parallelt på en ny roman () og en novellesamling. Forlaget så engstlige ut da jeg sa ordet novellesamling. Neste gang skal jeg si diktsamling istedet.... Legge meg nå. Endret 3. juni 2015 av Daria
Daria Skrevet 4. juni 2015 Forfatter #11742 Skrevet 4. juni 2015 Ny dag, nye innleveringer. Det drypper inn jevnt og trutt, men høysesongen starter nok først til uka. Brand i kveld. Den gjorde så inntrykk sist at jeg trenger å se den en gang til. Vårens siste på Det Norske - nå gjenstår bare et besøk på Folketeatret (Kevin Bridges! Språklig oppvarming til ferien ) og tre turer i operaen - en opera, en konsert og en ballett.
Daria Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #11743 Skrevet 5. juni 2015 Ting som gjør at jeg elsker å bo i Oslo sentrum: Jeg gikk hjemmefra rundt 19.15 i går kveld, det var sol og endelig noe som kunne minne om litt sommervarme og syriner bugnet på hvert gatehjørne. At Postgirobyggets Idyll strømmet ut fra et vindu i nærheten var bare prikken over i'en. Det tok et halvt kvartal før jeg stusset på lydnivå og -kvalitet og innså at det var slett ikke noens cd jeg hørte - det var en konsert i nærheten... Etter å ha blitt bergtatt av Brand for annen gang vandret jeg hjemover litt før 23. Det var fortsatt nokså lyst og varmt, luften var tung og søt av blomster, masse folk ute - det var rett og slett sommer (Ting som er mindre festlig med å bo i sentrum: Shipping-festivalen på Aker Brygge avsluttet med et heidundrande fyrverkeri en gang etter 23 på en helt vanlig torsdag - jeg så ikke noe, men hele bygget ristet og fuglene flyktet skrikende. Godt jeg ikke hadde lagt meg tidlig, da tror jeg at jeg hadde våknet en halv meter over senga med makspuls og hjerteproblemer...)
Daria Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #11744 Skrevet 5. juni 2015 Og du vet det er innleveringstid når det tar halvannen time å skrive et innlegg...
Daria Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #11745 Skrevet 5. juni 2015 ...for ikke å snakke om den brødskiven jeg tok en bit av for en time siden. Gjør et nytt forsøk nå *sulten*
Daria Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #11746 Skrevet 5. juni 2015 Haha - jeg har spist TO brødskiver og en nektarin og fått ryddet unna alle bunkene *klar for neste bølge*
Daria Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #11747 Skrevet 5. juni 2015 Dagens angstfremkallende overskrift (som jeg nekter å klikke på, derfor ingen link. Men det er fra dagbladet - hvem ellers...): John Arne Riise lager usensurert film om livet sitt Den mannen har et visst eksponeringsbehov...?
Skravla Skrevet 5. juni 2015 #11748 Skrevet 5. juni 2015 Dagens angstfremkallende overskrift (som jeg nekter å klikke på, derfor ingen link. Men det er fra dagbladet - hvem ellers...): John Arne Riise lager usensurert film om livet sitt Den mannen har et visst eksponeringsbehov...? Han har nok et større eksponeringsbehov enn de fleste. Men usensurert? Trenger vi det? Mitt svar må bli NEI!!!!
Daria Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #11749 Skrevet 5. juni 2015 (endret) Klassiker. Fortsetter ukas svenske-tema ( det er tross alt svenska flaggans dag i morgen) og graver med ned i mine svneske sangbøker... Man burde ha vært litt mer utholdende den gangen jeg prøvde å lære å spille gitar... Endret 25. januar 2016 av Daria
Daria Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #11750 Skrevet 5. juni 2015 (endret) Ola Salo som Allsång-leder - det hadde jo vært noe... Endret 25. januar 2016 av Daria
Sauen Shaun Skrevet 6. juni 2015 #11751 Skrevet 6. juni 2015 Dagens angstfremkallende overskrift (som jeg nekter å klikke på, derfor ingen link. Men det er fra dagbladet - hvem ellers...): John Arne Riise lager usensurert film om livet sitt Den mannen har et visst eksponeringsbehov...? Hjelpes... Jeg vet ihvertfall en film jeg IKKE skal se...
Daria Skrevet 6. juni 2015 Forfatter #11752 Skrevet 6. juni 2015 Så lite fristene å bevege seg utendørs i dag Men det venter en etterlengtet bok på posten og en svensketenor på operaen, så jeg skal vel klare å finne motivasjonen likevel
Skravla Skrevet 6. juni 2015 #11753 Skrevet 6. juni 2015 Det har allerede lettet litt tror jeg. Så jeg satser å at det blir mindre og mindre innen jeg skal i operaen. Innen den tid har jeg ikke tenkt å bevege meg utendørs gitt.
Daria Skrevet 6. juni 2015 Forfatter #11754 Skrevet 6. juni 2015 (endret) Jeg lar meg stadig overraske over alt som kan problematiseres og diskuteres på forumet - som hvor man skal ha skolesekken, for den er vissnok for skitten til å ha på rommet Endret 6. juni 2015 av Daria
Rosalie Skrevet 6. juni 2015 #11755 Skrevet 6. juni 2015 Jeg lar meg stadig overraske over alt som kan problematiseres og diskuteres på forumet - som hvor man skal ha skolesekken, for den er vissnok for skitten til å ha på rommet Jøss, ruller ungene seg i gjørme på vei hjem, eller..? Skal et stykke oppover dalen i dag, fadderbarnet mitt er konfirmant i morgen. Gubben har sluppet unna, for han er forlover i sommer og i dag er det utdrikningslag. I dette fantastiske været. Håper han ikke overanstrenger seg, han har nemlig fått urinsyregikt, og bør vel helst holde seg unna både alkohol og rødt kjøtt.
Daria Skrevet 6. juni 2015 Forfatter #11756 Skrevet 6. juni 2015 (endret) La Traviata Audun Iversen Svensken Foreldrene som satt rett bak med med en unge i barnehagealder Endret 6. juni 2015 av Daria
Daria Skrevet 6. juni 2015 Forfatter #11757 Skrevet 6. juni 2015 Skal et stykke oppover dalen i dag, fadderbarnet mitt er konfirmant i morgen. Gubben har sluppet unna, for han er forlover i sommer og i dag er det utdrikningslag. I dette fantastiske været. Håper han ikke overanstrenger seg, han har nemlig fått urinsyregikt, og bør vel helst holde seg unna både alkohol og rødt kjøtt. Skikkelig fornøyd med begge deler, vil jeg tro...?
Skravla Skrevet 6. juni 2015 #11759 Skrevet 6. juni 2015 La Traviata Audun Iversen Svensken Foreldrene som satt rett bak med med en unge i barnehagealder Må bare bytte om på et par smilies så er jeg ekstremt enig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå