Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

I den forsamlingen kommer de fleste til kort :fnise: Men du skulle hørt ham jeg hørte i november, den ståpelsen var ganske heldekkende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er pussig hvilke sanger man får på hjernen. Etter halvannen times fråtsing i går med med både Peter, Tommy, Måns og ymse allsång-perler, hvilken hang igjen da jeg våknet i dag og klamret seg fast i timesvis?

Jag vill vara din, Margareta

Bara vara din, ska du veta

Den hang i til lunsjtid, da den plutselig og uventet måtte vike plassen for en obskur boyband-låt fra midten av 90-tallet. En låt jeg ikke har hørt på årevis, fra et band bare de mest ihuga i Norge hadde hørt om selv da de var på topp.

Forklar det den som kan...

Skrevet

Forklaringen er vel at hjernens veier er urannsakelige.... og kanskje særlig assosiasjonshjerner. 

Skrevet

Jeg har nynnet på en blanding av søtt og salt og Stockholm i natt. Temaet er i hvert fall gjennomgående. 

Skrevet

Assosiasjonshjerner? Er det et eget slag? :fnise:

Skrevet

Assosiasjonshjerner? Er det et eget slag? :fnise:

Etter å ha vært utsatt for assosiasjonsvirus over lengre tid så blir det assosiasjonshjerne ut av hele grøten. 

Skrevet

Jaja, det finnes verre hjernelidelser - jeg er jo i godt selskap ;)

Skrevet

Jeg trives godt med min assosiasjonshjerne.... selv om det kan medføre fniseanfall på de mest upassende steder. 

Skrevet

Det vet jeg ingenting om. Så forøvrig filosofen Ludwig Wittgenstein nevnt i en eller annen sammenheng forleden.

Skrevet

Og der var Margareta tilbake :murvegg: Får vel skylde meg selv...

Skrevet

Urk *gulper løk* Når det stikker tortillachips ut av et rundstykke i kantinedisken, tar jeg det jo for gitt at det er fylt med tacokjøttdeig. Men den gang ei - det var rå løk og bønner. "Skuffa" er ikke i nærheten av å være dekkende...

Skrevet

Det vet jeg ingenting om. Så forøvrig filosofen Ludwig Wittgenstein nevnt i en eller annen sammenheng forleden.

Wittgenstein kan fungere i de fleste sammenhenger og medfører da aldri latter. :fnise:

Skrevet

Gubben har fått podagra. :rulle:

Jeg har for øvrig Avicii på hjernen. Avløst av "Svenskefaen". Nice...

Skrevet

Jeg er sikker på at han finner din medlidenhet og omsorg rørende... :fnise:

Avicii kan jeg ikke få på hjernen om det så står om livet...

Skrevet

Hysj, da... Jeg later jo som om jeg er god og medfølende kone. I dag har jeg f.eks. bestilt pizza til middag. Egentlig fordi jeg er for lat til å gidde og lage mat (er jo vant til å komme hjem til ferdig middag hver dag), men later som om at det er trøst for gubbelille...

Skrevet

Kone? Er det noe du ikke har fortalt oss...?

Skrevet

Haha! Neida. Men man blir litt konete etter12 år sammen...

Skrevet

Men... Sånn kan de jo ikke gjøre.

Skrevet

Fantastisk å se LaTraviata fra rad 3, selv om jeg nok tror at med den scenografien så passer den å se lengre bak i salen. Men man har jo fått både i pose og sekk. 

Unge Iversen fikk fram både tårer og gåsehud og jeg er seriøst forelsket i den stemmen. *kjærleik*

Evan Bowers fungerte ikke helt overbevisende som svensken i rollen som forelsket mann, men som frustrert og sjalu mann så fungerte han nesten bedre enn svensken. 

Dessuten blir man alltid litt bekymret nå noen kommer frem før forestillingsstart..... og når denne noen er operasjefen så lurer man spesielt. I går var det prisutdeling til Ingeborg Gillemo. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...