Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmf. Ikke misunnelig i det hele tatt, altså. Neida.

Ikke lyver jeg heller.

Eller bader hele østlandsområdet i grønt lys.

Men så gøy - hva har du tenkt å se? :hoppe:

Det er ikke bestemt enda. Vi kommer nok til å ta noe mer på sparket der borte.

Skrevet

Klarer liksom ikke helt å se for meg deg på glowstick-type partaj...

Jeg er veldig våken om morgenen for tiden. På fredag oppe kl 0550. I dag - ny rekord. Jeg var våken, tittet på klokka - kvart over 6 var jo litt tidlig, så jeg lå og ormet meg i noen minutter til før jeg sto opp og gikk i dusjen og ordnet meg. Syntes det var merkelig at ikke gubben sto opp, så tenkte å vekke han, slik at han ikke kom for sent på jobb. Bra jeg så på klokka først. Den viste 06.04. Atlså hadde jeg ikke stått opp 06.20ish, men 05.20ish... Ikke noe jeg pleier å ha som vane, kan man si...

Dette er litt kult: http://www.dn.no/magasinet/2015/05/22/2113/Teknologi/internetts-arkiv

Skrevet

Lykken er stor når Jo Brand og Michael McIntyre kommer i samme program. :rulle:

Skrevet

-Redundant question, I've had them both.

:rulle:

Skrevet (endret)

Jeg er veldig våken om morgenen for tiden. På fredag oppe kl 0550. I dag - ny rekord. Jeg var våken, tittet på klokka - kvart over 6 var jo litt tidlig, så jeg lå og ormet meg i noen minutter til før jeg sto opp og gikk i dusjen og ordnet meg. Syntes det var merkelig at ikke gubben sto opp, så tenkte å vekke han, slik at han ikke kom for sent på jobb. Bra jeg så på klokka først. Den viste 06.04. Atlså hadde jeg ikke stått opp 06.20ish, men 05.20ish... Ikke noe jeg pleier å ha som vane, kan man si...

Du vet at det ikke er meg du skal skryte til hvis du vil imponere med å stå opp tidlig...? :filer:

Skjønner jeg må blogge glowsticks-bilder ved en passende anledning :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Det er ikke bestemt enda. Vi kommer nok til å ta noe mer på sparket der borte.

Tror jeg ville endt med (minst) et om dagen...

Skrevet

Tror jeg ville endt med (minst) et om dagen...

Tviler ikke.

Det blir en til en her også; en uke, ett stykke. :ler:

Skrevet

Mener du at du skal ha tid til andre ting også? Skjønner ikke.... :fnise:

Skrevet (endret)

Gikk for Trubbel og Ta mig til havet i dusjen i sted (neida, ingen naboer har klaget ennå...) - snart er det Allsång-sesong igjen :hoppe:

Endret av Daria
Skrevet

Skulle gjerne vært på Skansen i Allsångtiden igjen.

Skrevet

Spørs vel om vi ikke får nøye oss med nyttår på Skansen i år - men det kan jo være det er litt allsång da også?

Skrevet

Og der havnet man på youtube-kjøret med Allsång-tema - der røk nok planen om en tidlig kveld, gitt :plystre:

Skrevet

Jeg kom ikke på Stockholm-kjøret nå nei..... Særlig!

Skrevet

Gleden er på min side :nigo:

Skrevet

Gleden er på min side :nigo:

Det vil jeg tro...... Hører på Stockholm i natt og tenker julekonsert.... Det burde vi vel snart.....

Skrevet

Om vi har tid og råd da.....

Skrevet (endret)

Det var det da... Men når jeg ser på opplegget ble jeg straks litt mindre fristet - jeg vil jo ikke på konsert med middagsservering...

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Denne tåler alltid en reprise...

-Min är mycket större enn hans...

:fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Det var det da... Men når jeg ser på opplegget ble jeg straks litt mindre fristet - jeg vil jo ikke på konsert med middagsservering...

Så sært.

Og de setene som var uten servering ser dårlige ut.

Da finner jeg en annen julekonsert...... Ikke sikkert jeg trenger 2 harryturer samme måned heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...