Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

:bursdag::roser:

Gratulerer med dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:bursdag::roser::bursdag:

Endret av Roadrunner
Skrevet

*takker og neier pent*

Skrevet (endret)

Jeg deler bursdag med nasjonalbibliotekaren, det må vel være et godt tegn på noe...? :vetikke:

Da han endelig kom til orde på Litteraturhuset i går, åpnet Edouard Louis med å ta bilde av publikum - I need a souvenir... Dagens Hvor er Willy Daria :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Du vet du er singel når...

...eller ikke. Her var det som vanlig ikke stort jeg kjente meg igjen i - sånne generaliserende "morsomme" lister er sjelden så treffende og allmenne som forfatterne tror...

Skrevet

Kjente du deg ikke igjen altså? Synes det var en god beskrivelse av livet mitt. Not!!

Skrevet

Jeg skjønner aldri hvorfor det skal framstilles som om single ikke har noe sosialt liv :klo: Jeg er ikke så needy at jeg spretter i været av lykke hver gang det piper i telefonen, har mamma og tven som mine beste venner eller nyter å reise med buss i rushen fordi jeg er utsultet på fysisk kontakt(!!) - jeg har et liv!

Skrevet

...og at jeg ikke barberer leggene handler ikke om singelliv og dårlige vaner, det handler om feminisme og prinsipper :filer:

Skrevet

Jeg skjønner aldri hvorfor det skal framstilles som om single ikke har noe sosialt liv :klo: Jeg er ikke så needy at jeg spretter i været av lykke hver gang det piper i telefonen, har mamma og tven som mine beste venner eller nyter å reise med buss i rushen fordi jeg er utsultet på fysisk kontakt(!!) - jeg har et liv!

Dårligste listen jeg har sett - ever! Tviler på at de fleste single, meg selv inkludert, er så patetiske som det er fremstilt her. :rolleyes:

Hurra for deg! :blomst:

Skrevet

Er man så patetisk og tafatt er det kanskje på tide å ta seg sammen heller enn å skylde på singel-tilværelsen...

Jeg har ikke sittet hjemme med Nettflix og sett lengselsfullt på mobilen, jeg har vært ute i godt selskap og spist 9-retters bursdagsmiddag :nigo: Mye bedre, og fullt mulig selv om man er singel...

Skrevet

Kjente meg ikke mye igjen jeg heller.

...og at jeg ikke barberer leggene handler ikke om singelliv og dårlige vaner, det handler om feminisme og prinsipper :filer:

Og hva med oss som barberer leggene kun for at vi føler oss mest komfortable med det? Er det liksom slik at gode vaner forsvinner bare fordi man er singel?

Er man så patetisk og tafatt er det kanskje på tide å ta seg sammen heller enn å skylde på singel-tilværelsen...

Jeg har ikke sittet hjemme med Nettflix og sett lengselsfullt på mobilen, jeg har vært ute i godt selskap og spist 9-retters bursdagsmiddag :nigo: Mye bedre, og fullt mulig selv om man er singel...

Nettflix har jeg ikke. Men ja, jeg ser en del TV. Men det er ikke fordi jeg kjeder meg - det er fordi jeg KOSER meg med det. Og det har ingenting med mitt singelliv å gjøre. Men fordelen med å bo alene, er jo at jeg ikke trenger å dele fjernkontrollen med noen. :nigo:

Nå har jeg ikke vært ute og spist 9-retters. Men jeg mangler slett ikke muligheter til å være sosial. Det hele er opp til meg. Og det passer meg i grunnen bra. :jepp:

Skrevet

2015 ligger an til å bli det store gjøre-morsomme-ting-i-Sverige-året.

Februar - Gävle/Falun - ski-vm

Mai - Göteborg - Kristina från Duvemåla

Juli - Karlstad - L'Orfeo

September - Malmö - Peter Jöback

Desember - Stockholm - La Bohéme, Kristina från Duvemåla

Dessuten er det fare for man må en liten julekonsert-tur til Göteborg :plystre: Mulig jeg er flyfille, men jeg flyr som regel ikke så langt... :fnise:

Skrevet

En smule gåen i beina etter å ha jobbet på middelalderfestivalen hele dagen - det tar på å stå og gå på brostein i timesvis. Heldivis ble det ikke så vått som fryktet, men varmt var det jo ikke... Skal på fest i kveld, men sofaen frister så mye mer...

Skrevet

Sliten! Masse folk i dag, det gikk i ett stort sett hele dagen. Føttene er en smule preget av to dagers brosteinsgåing og ikke minst -ståing. Har slengt en pizza i ovnen og har ingen planer om å gjøre noe annet enn å pleie omgang med sofaen resten av kvelden...

Men jeg kom meg ut på fest i går, hadde en hyggelig aften og kom hjem i rinelig tid med glowsticks i håret...

Skrevet

Det ble heldigvis litt varmere i dag enn i går.

Her har jeg fått gjort en del av det jeg hadde planlagt for helgen gitt. Skrudd kommode, ryddet, strøket masse tøy og til og med gått tur.

Hadde planer om å dra frem symaskinen for å legge opp en kjole og bukser, men det ble visst ikke noe av det. Kanskje neste helg.

Og fest med glowsticks høres jo spenstig ut. :fnise:

Skrevet

Og hun stupte i seng og sov da klokka var kvart på ti... :fnise: Men noe lettere å stå opp i dag var det jo ikke likevel.

Dessuten drømte jeg lange kompliserte drømmer om båttur og statuer og og lunsjing og store mengder bevæpnet politi, det hele foregikk i Helsinki-området (ikke en del av byen hvor jeg har vært før eller kjente meg igjen, men jeg var likevel ikke i tvil om hvor jeg var...) og endte med en konsert med fagottkoret, og da er jo alt vel...

Skrevet

*vil til New York*

Jeg skal til NY. :filer:

Skal ikke se bort fra at det blir et teaterstykke også...

Skrevet

Hmf. Ikke misunnelig i det hele tatt, altså. Neida.

Ikke lyver jeg heller.

Eller bader hele østlandsområdet i grønt lys.

Men så gøy - hva har du tenkt å se? :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...