Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alt dette mgp-greiene har fått meg på Tommy Körberg race.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke det verste stedet man kan være...

Skrevet

Ikke det verste stedet man kan være...

Jeg trives godt... :nigo:

Skrevet (endret)

:ler:

Kvelden siste. Han vil for evig og alltid bare være mannen med kula - det er Mark Levengood sin feil...

Endret av Daria
Skrevet

Så tilbake til årets bidrag...

Israel har tatt en gammel N*Sync-låt og gitt den en midtøstensk make-over. I'm the Golden boy, let me show you Tel Aviv. Tror jeg står over...

Skrevet

Latvia har en av de låtene som ikke helt har bestemt seg for hva den skal være, det blir noe uforløst over den. Hun prøver hardt, men ser veldig lidende ut...

Skrevet

Aserbadjans ballade begynner som et gjesp, men tar seg skikkelig opp. En skikkelig sceneframtreden med litt glitterregn, så kan vi snakke.

Skrevet

Island stiller med en ung sangerinne med en up-tempo ballade, ingen av dem utmerker seg spesielt i noen retning. Forsvinner i mengden.

Skrevet

Sverige er som alltid blant favorittene. Måns Z er jo både scenevant og en god sanger, låta er catchy og sceneshowet med alle strekmennene er lekkert og kommer til å sikre mange stemmer. Jada, de slår oss nok i år også...

Skrevet

Eric Saade snakker om viktigheten av at Måns må være større enn sitt nummer - at man skal huske ham, ikke strekmennene. Det vet vel han et og annet om, som bare ble kjent som gutten i glassburet... :filer:

Skrevet

Sveits er tydeligvis inspirert av fjorårets vinnertema - My time to shine. Tjener neppe på å komme rett etter Sverige - den er litt samme type, men en mye svakere versjon.

Skrevet

Kypros stiller med en bebrillet og beskjegget følsom ung mann. Hjerte og smerte med stor innlevelse - kan bli en deilig pustepause blandt glitter og show. Under forutsetning at han kan synge bra live, da...

Skrevet

Slovenias bidrag har den typen irriterende refreng somn fester seg enten du vil eller ikke - og det er jo unektelig en fordel i MGP...

Skrevet

Polen har takk og lov kvittet seg med puppebudeiene fra i fjor, og stiller i stedet med en 13-på-dusinet-ballade og en sangerinne med grei stemme og tvilsom engelskuttale.

Skrevet

Tyskland sender en sangerinne som både ser og høres ut som Lena - de satser vel på at det skal funke igjen, men kopier gjør sjelden det. Antagelig hadde det funket bedre hvis ikke likhetene hadde vært så åpenbare...

Skrevet

Frankrike stiller med en dame med tung øyensminke og en intens ballade på fransk - det er sånn det skal være. Tradisjonelt MGP - me like!

Skrevet (endret)

I anledning 50-årsjubileet får Australia være med i konkurransen i år - og det gjør de med stil. Her blir det allsang og stor stemning og hele salen på beina, garantert. De kan fort vinne, men i så fall blir det Tyskland som arrangerer neste år.

Endret av Daria
Skrevet

Spania stiller med en Britney-lookalike som blir til en tiger i videoen - jeg regner med at hun ikke tenker å gjenta akkurat det i Wien... Krigsrop-refreng, men forøvrig ganske fengende - og morsmålspoeng.

Skrevet

Østerrikes skjeggete mann i år har hatt og flygel og synger at han er bare min - I'm yours. Det er litt 90-tall over den - og det er jo noe med musikken som var populær da man var 14...

Skrevet

...og da tror jeg at jeg har vært gjennom alle årets bidrag. Det blir jo vanskelig å komme utenom de italienske tenorene :romeo: Og så Måns og strekmennene, da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...