Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kake, sa du? :sikle:

Noterer at vi skal dit for te og kake ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Operafestival som tilbyr Puccini-Yoga. Noe for deg?

Skrevet

Jeg har sett, siklet og forkastet... Men festivalnavnet var jo fantastisk - Mimi goes glamping :fnise:

Skrevet

Inför Eurovisjonen på svt - det må jo være bedre enn Adresse Wien...

Skrevet (endret)

Litauen er feeling love, round and round and round... Mye refreng og lite vers - det er jo ofte ingen ulempe i MGP, men det blir litt ensformig. De ser faktisk ut til å ha litt kjemi på scenen, det er jo ingen selvfølge blandt MGP-duettpartnere.

Endret av Daria
Skrevet

Irland har jo gjort suksess med ballader i MGP før. Hun synger fint, låta er helt grei, men hverken hun eller den har noe som hever den over mengden

Skrevet

San Marinos bidrag har vært i MGP flere ganger før, det er jeg overbevist om. Både teksten om å tenne lys og redde verden og melodien, særlig refrenget. Ikke nødvendigvis samtidig, men definitivt gamle sanger og klisjéer om igjen.

Skrevet

Montenegro har en lovende start, men det storslagne crescendoet det legges opp til kommer aldri skikkelig. Føler meg litt snytt...

Skrevet

Malta stiller alltid med damer med store stemmer, så også i år. Har potensiale til å bli veldig skrikete live.

Skrevet

Faktisk første gang jeg hører den norske også. Vidoen er hverfall creepy... Merkelig låt, jeg skjønner ikke helt hvor den vil hen - og det vet den visst ikke selv heller, det tar altfor lang tid før det skjer noe.

Skrevet

Eric Saade forsikrer intenst om at han elsker både Norge, norske jenter og og norsk ost(!), så han får ondt i hjärtat av å gi låta en toer... :fnise:

Skrevet

Kjære, kjære Portugal, MGP-mestere i å aldri vinne. Første bud er å sende en deltaker som kan synge noenlunde rent - dette er virkelig grusomt, ørene mine blør. Enhver Idol-dommer med respekt for seg selv hadde sendt henne hjem etter to sekunder på første audition.

Skrevet

Tsjekkia stiller med en skjønnheten-og-udyret-duett og et budskap om at hope never dies, og det kan jo være greit å ha med seg for et land som har fått totalt 9 poeng på tre MGP-deltakelser...

Skrevet

Italias bidrag heter Grande amore, og synes av aspirantgruppa til Il Divo. Vi snakker med andre ord kjekke velkledde tenorer som synger på italiensk, så jeg er jo ikke uberørt... De tar den helt ut med full orkester, strykere og hele bøtteballetten, det er bare å tørke meg opp fra gulvet. Årets favoritt så langt.

Skrevet

Storbritannias er litt retro-festlig og leken. Alle andre steder enn i MGP ville den vært fullstendig latterlig, men i et balladetungt år skiller den seg positivt ut.

Skrevet

Programlederen i Adresse Wien mener han har med seg verdens beste MGP-panel. Godt han sier det selv, for jeg har ikke tenkt å gjøre det...

Skrevet

Hviterussland har en dame som spiller fiolin inne i et timeglass og en mann som løper i vindmaskin. Låta er forsåvidt ikke så verst - ikke noe jeg vil stemme på, men jeg løper ikke skrikende ut av rommet heller.

Skrevet

Synes den var kjedelig jeg.

Skrevet

Russland synger om fred igjen - det er stadig like smakløst og lite overbevisende, omstendighetene tatt i betrakning. På grensen til skriking, over grensen til slitsom og irriterende.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...