Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herlig bilde. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enga er ute av cupen :rulle:

Skrevet

Start også :murvegg:

Skrevet

Med ganske stygge siffer også - 0-4 mot et annendivisjonslag finnes det vel egentlig ingen unnskylding for...

Skrevet

Da skjønner jeg diverse gråtende tweets i kveld..... :fnise:

Skrevet

Det sørges nok både her og der, ja :fnise: Mens andre koser seg med 6-målsseier :nigo:

Skrevet

Rasende Rekdal lover konsekvenser. Men neppe for ham selv - det er gjerne hans fortjenste når de vinner (minner om det legedariske selvskrytet "Coaching i verdensklasse!"), men spillernes feil når de taper...

Skrevet

:rulle:

Start også :murvegg:

:nigo:

Det sørges nok både her og der, ja :fnise: Mens andre koser seg med 6-målsseier :nigo:

:nigo:

Skrevet

Dagens norske nyord:

Spoiler alert -> plottblotting

Genialt :ler:

Skrevet (endret)

Dagens visdomsord, fra Sarah Millican:

My dad always said that there’s no such thing as ‘can’t’. He said the only thing you can’t do is stick your bum out of your bedroom window then run downstairs into the garden and throw stones at it. Everything else is achievable.

:rulle:

Endret av Daria
Skrevet

Flott konsert med Filharmonien og særdeles dyktig fløytesolist i går. Jeg har aldri hørt noen få sånne lyder ut av en fløyte før - vi lurte litt på hvordan notene så ut... Det er likevel ikke til å komme utenom at mitt favorittøyeblikk var da solisten hyttet med pekefingeren og ristet på hodet til en som satt på første rad og fiklet med mobilen :fnise: Han gjorde det med et smil, men jeg håper hun skammet seg...

Skrevet

Noen har en gang podet en gren fra et hvitt kirsebærtre på det rosa kirsebærtreet i Vika Terrasse, og jeg måtte jo stoppe og studere fenomenet. -Jeg må jo si, det matcher skjerfet ditt, kom det fra en forbipasserende. Kledd for enhver anledning, alltid :nigo::ler:

Skrevet

Så herlig med blomstermatch.

Noen beundrer dagens shopping. Strålende fornøyd! Men altså.... jeg trenger mer plass til smykker. Kanskje nye kommoden kan brukes som smykkeskrin :sjenert:

Og jeg kommer sikkert ikke til å kjøpe noen i sommer... eller neste helg. :riste:

Skrevet

Er det siste der noe jeg skal minne deg på ved passende anledninger?

Skrevet

Er det siste der noe jeg skal minne deg på ved passende anledninger?

Det er omtrent like nødvendig som at jeg skal minne deg om fulle bokhyller når det er salg på svensk pocket.....

Skrevet

Som vanlig forstår vi hverandre :ler:

Skrevet

Som vanlig forstår vi hverandre :ler:

Jepp. Det er veldig greit. :fnise:

Skrevet

Jeg glemte forresten å spørre om du skal på togtur i helgen?

Skrevet

Hva tror du om et sted som beskriver seg bl.a. sik

a very affordable selection of cakes,
Skrevet

Kake, sa du? :sikle:

Blir ingen togtur, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...