Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Estlands video distraherer meg fra låta - hvorfor slår han seg til blods på speilet? :klo: Men den har noe ved seg, den kryper litt under huden. Klisjétittel til tross.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Videoen var noe spesiell ja... Men beste sangen så langt. Og stemmen til mannen gikk rett hjem hos meg. :hjerte:

Skrevet

Makedonia har dagens søteste video :hjerte: Liker låta også, igrunnen - den har det typiske MGP-folk-etnisk-svunget i refrenget.

Skrevet

Likte videoen. Men sangen ble for kjedelig for meg.

Skrevet (endret)

Serbia mener sikkert budskapet sitt om at Beauty never lies, men det blir jo en klisjébonanza uten like i både tekst og melodi - og video...

Endret av Daria
Skrevet

Veldig enig med deg, Daria.

Skrevet

Ungarn er vent og vakkert og velment og dørgende kjedelig. Kunne funket rundt leirbålet på sommerleir, har absolutt ingenting i MGP å gjøre.

Skrevet

Vakkert og behagelig å høre på. Men kanskje ikke det jeg ser for meg i mgp.

Skrevet

Smart du :ler:

Skrevet

Ja, jeg er ikke så verst flink til å dra konklusjoner ut av kryptiske setninger. :ler:

Skrevet

Et radikalt og dristig forslag: Hvis du hater Espresso House og Starbucks, både av prinsipp og pga kvaliteten på kaffen og maten - ikke gå dit! Da tjener de ikke penger på deg, og du slipper å drikke vond kaffe. Win-win.

Du kan faktisk ikke klage på kjedenes inntog når du samtidig handler der jevnlig.

Skrevet

Et radikalt og dristig forslag: Hvis du hater Espresso House og Starbucks, både av prinsipp og pga kvaliteten på kaffen og maten - ikke gå dit! Da tjener de ikke penger på deg, og du slipper å drikke vond kaffe. Win-win.

Du kan faktisk ikke klage på kjedenes inntog når du samtidig handler der jevnlig.

Men skal man være in og hipp og alt det der så bare må man ass.... sånn er det med den saken. Da får kaffen være vond og kjeden så kommersiell som bare det.....

Skrevet

Fantastisk første møte med en av de nye restaurantene i Østbanehallen i går. Først fikk jeg feil mat, så fikk jeg kald mat. Da de endelig klarte å servere både riktig og varm mat, var de andre forlengst ferdig med å spise. Kelneren var blid og imøtekommende og ordnet opp, men ikke på noe tidspunkt kom det noe som kunne forveksles med en beklagelse - eller noe så enkelt som et tilbud om brød el.l. mens jeg ventet. Da regningen kom fikk vi avslag i form av at de trakk fra kaffen og brødet en av de andre hadde bestilt... :rolleyes: Vi droppet desserten og går neppe dit igjen med det første.

Standarden for hvordan sånne ting skal behandles ble satt av Peppe's i fjor - vi hadde ikke rukket å bli utålmodige da servitøren kom og beklaget at det hadde blitt lit rot på kjøkkenet, så vår bestilling hadde havnet bak i køen. Det ville nok ta ti minutter til før maten kom - ville vi ha nachos så lenge? Og selvfølgelig ville vi få avslag på regningen. Sånn får man fornøyde kunder også når ting ikke går helt etter planen...

Skrevet

Dette var helt lik opplevelse jeg hadde med mitt første møte med en av restaurantene der. En i følget opplevde det samme som deg og vi andre var mer enn ferdige med å spise da vedkommendes mat til slutt kom, fortsatt litt kald. Blir ikke hyppige, gjentakende besøk der... :kjefte:

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig på om det var samme sted - i så fall er det jo på sin plass med offentlige advarsler... Vi var på Brazzeriet - at de velger å stave med det to z'er burde vel egentlig vært et hint.

Skrevet

Måtte sjekke hva det het og vi var på Royal Gastropub. Det var ikke noen royale overtoner over vår opplevelse og nesten litt trist at det var to ulike plasser. Det er ikke noe kvalitetstegn.

Skrevet

Jeg har ikke fantastiske erfaringer med de andre to jeg har testet der heller (dvs, i praksis har jeg bare testet den ene, på den andre ble vi lei av å vente på at noen skulle se oss...). Synd, det trengs flere gode spisesteder i området.

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet tilbøyelig til å tro på at t-skjorten til Per Sandberg bare var et tilfeldig valgt klesplagg som kunne gi veldig gale assosiasjoner og ikke en bevisst provokasjon. Subtilitet er tross alt ikke Sandbergs varemerke. Men han hadde kommet så mye bedre ut av det hvis han bare hadde sagt "Oi, det var dumt, det tenkte jeg faktisk ikke på" heller enn å gå rett i skyttergrav og offerrolle. At Sandberg ikke tenkte er tross alt ikke noe nytt, den kjøper vi alle...

Skrevet (endret)

Prinsesse Charlotte Elizabeth Diana får ha meg unnskyldt, men i en uke hvor det unektelig er et visst prinsessefokus vinner prinsesse Estelle prisen for beste bilde. Prinsesser i alle land, forén eder! :ler:

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...