Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Først burde jeg vel egentlig sy soveromsgardinene jeg kjøprte stoff til i sommer... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant en pose scones i fryseren - selv om de nok er best nystekte er de ikke så verst nyoppvarmet med syltetøy og te heller... :kaffekopp:

Ser MasterChef, hvor to av kokkene var på en Michelin-restaurant i Edinburgh. Jeg fikk jo ikke lyst til å ta turen innom der i ferien :plystre:

Skrevet

Fant en pose scones i fryseren - selv om de nok er best nystekte er de ikke så verst nyoppvarmet med syltetøy og te heller... :kaffekopp:

Ser MasterChef, hvor to av kokkene var på en Michelin-restaurant i Edinburgh. Jeg fikk jo ikke lyst til å ta turen innom der i ferien :plystre:

Mat må man jo ha :filer:

Skrevet

Regnet med ville protester, ja :fnise:

Skrevet

En hel MC-episode med bare bakverk og desserter... :sikle:

Skrevet

Vi ser Matrix. Det er virkelig en klassiker, altså. Og greit med en film man har sett noen ganger før, for da trenger man ikke å følge så veldig mye med.

Skrevet

"Det blir sikkert en fysisk dimensjon i denne kampen vi blir nødt til å være med på", sa Molde-trener Skullerud. Er ikke forball pr def en fysisk sport, i liket med alle andre aktiviteter som ikke foregår på pcen eller i sofaen? :klo:

Skrevet

Gaylord. Det ultimate navnet for en musikal-helt. Ingen over, ingen ved siden.

Skrevet

Oh my. Noen svake mennesker der ute som drømmer om et Diva-torp i Sverige...?

Skrevet

Oh my. Noen svake mennesker der ute som drømmer om et Diva-torp i Sverige...?

Oh my..... Vet jeg står over akkurat det gitt.

Skrevet

Gaylord. Det ultimate navnet for en musikal-helt. Ingen over, ingen ved siden.

Ser du showboat nå da.....

Skrevet

Selvfølgelig ser jeg ShowBoat. Prøver du å innbille meg at du ikke gjør det?

Skrevet

Ikke i kveld. Her har det vært radio og strikking. Har ikke fått med meg at den har gått i kveld..... flaut.

Skrevet

Sovnet på toget i strålende sol og våkner til grått og tåke.

*føler meg lurt*

*og kald*

Skrevet

Sovnet på toget i strålende sol og våkner til grått og tåke.

*føler meg lurt*

*og kald*

Det er jo helt feil. Man får følelsen av å ha havnet i en annen dimensjon, eller ha sovet alt for lenge....

Skrevet

Jeg var på dine kanter i forrige uke og gikk i sandaler.:hoppe:

Så dro jeg hjem og ble møtt av liten storm på flyplassen og for å toppe det hele, så begynte det å snø. og det var veeeldig kaldt! Da lengtet jeg tilbake til din kant av landet.

Men sånn ellers så klager jeg sjeldent over været, bare forrige torsdag. :sjenert:

Skrevet

Ikke den beste av uker så langt. Men i kveld skal svensketenoren synge for meg og innlede en tre-dagers helg, så da begynner det å ta seg opp...

Skrevet

:klem:

Håper uken avrundes bra!

Skrevet

Ikke bare har de plassert en kjekk og skjønnsyngende tenor på scenen, de har ikledd ham en litt trang t-skjorte og satt ham til å feie gulvet. Hva er vel mer tiltrekkende enn en mann som gjør husarbeid... :fnise:

Skrevet

:klem:

Håper uken avrundes bra!

Neppe så bra som din, men vi kan jo ikke alle være på tur ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...